مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

تجاوز جنسی به پسر نوجوان به قیمت اعدام/ جزئیات تکان دهنده از تجاوز سه مرد به پسر 16 ساله

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی رئیس قاضی استان فارس با اعلام این خبر گفت: عاملان حمله شهریورماه امسال به یک نوجوان در زرین دشتی پس از شناسایی و دستگیری در شعبه چهارم، شناسایی و دستگیر شدند. در دادگاه کیفری استان فارس در شهرستان داراب محاکمه و پس از رسیدگی دقیق به این موضوع در پرونده ای مهم عاملان این حمله به اشد مجازات محکوم شدند. یکی از سه متهم این پرونده که عامل اصلی حمله به این نوجوان 16 ساله بود، به اتهام آدم ربایی به 10 سال حبس تعزیری و به اتهام ضرب و شتم به اعدام و دو متهم دیگر به 10 نفر محکوم شدند. هر سال سال زندان 10 سال زندان و 100 ضربه شلاق. آنها همچنین به دو سال تبعید محکوم شدند. رئیس‌جمهور استان با بیان اینکه اقدام جنایتکارانه و غیرانسانی این سه متهم باعث ایجاد احساسات شدید عمومی شد، گفت: این پرونده به دستور قوه قضائیه فارس خاص و خارج از دستور است و در کمتر از دو ماه احکام قاطعی توسط قوه قضائیه صادر شد. دادگاه های کیفری یک استان در خصوص این متهمان. رای صادره قابل اعتراض در دیوان عالی کشور است.
رئیس کل دادگستری استان فارس با تاکید بر اینکه دستگاه قضایی به واکنش مردم و بیداری احساسات عمومی نسبت به حمله غیرانسانی به این نوجوان و مرگ دلخراش پس از این حادثه توجه ویژه دارد، گفت: در عین حال روند قضایی در این خصوص مشمول قانون می باشد و این یک آیین دادرسی کیفری است که طبق مقررات مربوط به پرونده مذکور این روند تسریع می یابد.
لازم به ذکر است اواخر شهریورماه امسال یک نوجوان 16 ساله اهل زرین دشت استان فارس مورد حمله سه نفر از جمله صاحب کارش قرار گرفت و پس از این حادثه دست به خودکشی زد و جان خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید  اگر هنوز مثل قبل پیاز خرد می‌کنی و اینو نمیدونی حسابی شوکه میشی! | ترفند پیاز خورد کردن با یک روش خیلی راحت و سریع +ویدئو


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *