مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

رئیسی: ما مصمم هستیم کشور را در مسیر توسعه پایدار قرار دهیم

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



رئیس جمهور منتخب گفت: دولت جدید مصمم است شبانه روز تلاش کند تا اعتماد مردم را جلب کند و مشکلات آنها را حل کند و کشور را در مسیر توسعه پایدار و شکوفایی قرار دهد.

به گزارش ایسنا ، به نقل از روابط عمومی دفتر رئیس جمهور تازه انتخاب شده ، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در دیدار با آیت الله العظمی لطفلا صافی گلپایگانی اظهار داشت که مردم با مشکلات زیادی روبرو هستند و ما باید در توکل به خدا و روی آوردن به یک گشایش ایجاد کنیم. به ائمه اطهار و با دعای مقامات عالیقدر ، این تقلید مصمم است که شبانه روز برای جلب اعتماد مردم و حل مشکلات آنها گام بردارد و کشور را در مسیر توسعه پایدار و سعادت قرار دهد.

رئیس جمهور منتخب به نگرانی های آیت الله العظمی صافی گلپایگانی در مورد روابط گسترده با کشورهای همسایه اشاره کرد و گفت: تقویت و ایجاد روابط و روابط همه جانبه با کشورهای همسایه از اولویت های دولت من خواهد بود و به نفع ایران و کشورهای همسایه خواهد بود. “ما میدانیم.

آیت الله العظمی صافی گلپایگانی نیز در این نشست با اشاره به لزوم تلاش برای حل مشکلات مردم اظهار داشت: بدون شک با ویژگی ها و مزیت هایی که از شما می شناسیم می توانید گام های مفید و موثری در جهت بهبود شرایط زندگی مردم بردارید و بنابراین دعا می کنیم برای شما.
وی با بیان اینکه مردم مشکلات زیادی دارند و هر روز بزرگتر می شود ، افزود: امروز شما مسئولیت بسیار سنگینی بر عهده دارید و مردم منتظر شما هستند بنابراین باید تا آنجا که می توانید کمک کنید. مردم تلاش می کنند.

بیشتر بخوانید  فال تاروت | فال تاروت امروز | سرنوشت امروز برات چی رقم زده؟! + تفسیر دقیق

آیت الله العظمی صافی گلپایگانی ارتباط موثر با جهان اسلام و کشورهای همسایه را مهم دانست و گفت: ایجاد و تقویت روابط صلح آمیز با جهان اسلام به ویژه کشورهای همسایه بسیار مهم است و نباید از آن غافل شد.

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *