مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

پرونده تخلیه فاضلاب از کشتارگاه صنعتی بونورد قانونی می شود

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



مهدی الله پور روز جمعه به ایرنا گفت: کارشناسان اداره کل از کارشناسان بازدید کرده و نمونه های لازم را نیز گرفته اند ، در صورت لزوم با توجه به نظریه کارشناسی و نتایج آزمایشگاه اقدامات قانونی انجام می شود.

وی افزود: سیستم تصفیه خانه کشتارگاه صنعتی دارای مشکلات و کمبودهایی است که قابل بهره برداری نیست ، بنابراین فاضلاب در اراضی اطراف رها می شود و در همین راستا مهلت داده شد تا نواقص و مشکلات برطرف شود ، این مدت 6 سال است برق قطع شده و هنوز هیچ اقدامی در مورد پالایشگاه انجام نشده است.

در همین رابطه معاون شهردار بجنورد با بیان اینکه این مشکل و مشکل فنی در سیستم تصفیه فاضلاب منجر به تخلیه فاضلاب از کشتارگاه به اراضی اطراف شده است ، گفت: رفع این نواقص و راه اندازی سیستم تصفیه خانه 30 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد تأمین آن از توان ما خارج است ، البته شهرری ، مرکز استان ، می تواند 10 میلیارد ریال تأمین کند ، اما این رقم مشکلی را حل نمی کند.

مجید شادکام گفت: حدود 1 میلیارد ریال اعتبار در سال 1400 برای حل مشکل تصفیه خانه کشتارگاه با استفاده از توان بخش خصوصی و شرکت های فعال در زمینه فاضلاب در نظر گرفته شده است ، اما افزایش قیمت ها باعث شده شرکت سودآور شما باشد نمی تواند کار را انجام دهد آهسته

وی گفت: برای حل این مشکل باید منابع اعتباری دولتی تخصیص یابد و در این راستا تلاش می کنیم اعتبار لازم را با کمک استاندار تأمین کنیم.

بیشتر بخوانید  معامله ۱۴۵ کیلوگرم شمش طلا در قالب گواهی سپرده

کشتارگاه صنعتی بجنورد حدود 2 سال پیش به بخش خصوصی واگذار شد و سیستم تصفیه خانه این واحد از زمان تحویل به شهرداری با مشکل روبرو شده است.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *