مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

رئیسی در 22 آذر دولت خبر خوشی را به مردم اعلام کرد

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


رئیس جمهور با تاکید بر اینکه دست های ناسالم باید قطع شود، گفت: دولت مصمم است به این روابط ناسالم پایان دهد و این روابط ناسالم قطعا کشور، اقتصاد و بازار را تحت تاثیر قرار می دهد.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور عصر یکشنبه (23 آذر) در سومین گفت و گوی زنده تلویزیونی با مردم در پاسخ به این سوال که چرا علی رغم همه اقدامات صورت گرفته، کالاهای موجود در بازار با قیمت های گزاف به دست مردم می رسد؟ وی گفت: معتقدیم سامانه جامع باید فعال شود. قسمت های مختلف سیستم دارند، اما جامع نیست و متصل نیست و نمی توانیم به طور کامل از آن استفاده کنیم.

رئیس جمهور تصریح کرد: گمرکات بانکی و اداراتی مانند وزارت حراست باید به هم متصل شوند و سامانه جامع تجارت باید سامانه ای باشد که بتواند به موقع وضعیت اقتصادی را شناسایی و بر معاملات نظارت کامل داشته باشد و فرار مالیاتی کمتر شود. در این صورت حقوق دولت به طور کامل رصد می شود و توسط ادارات مختلف قابل مشاهده است.

رئیسی خاطرنشان کرد: یکی از کارهای اولویت دار که در حال حاضر در کشور انجام می دهیم بحث طراحی سامانه جامع است که یکی از آرزوهای ماست و می تواند کمک کننده باشد و به مردم قول می دهیم که به زودی این سامانه جامع وارد شود. عملیات و کارهای مقدماتی آن انجام شده است.

وی افزود: از آنچه در مجلس در خصوص فضای کسب و کار و رونق تولید به تصویب رسید استقبال می کنیم و معتقدیم هر 7 قانون در شرایط اقتصادی موثر خواهد بود چرا که باید مشکلات به پای تولیدکنندگان، کارآفرینان و سرمایه گذاران حل شود. انجام دادن

بیشتر بخوانید  جزئیات بسته شدن جاده چالوس

رئیسی با تاکید بر اینکه دست های ناسالم باید قطع شود، گفت: دولت مصمم است به این روابط ناسالم پایان دهد و این روابط ناسالم قطعا کشور، اقتصاد و بازار را تحت تاثیر قرار می دهد.

رئیس جمهور با اشاره به ارز ترجیحی تصریح کرد: 8 میلیارد در قانون بودجه پیش بینی شده است تا در سال جاری کارهای اساسی تری انجام شود. این مبلغ تا ابتدای دولت ما کافی نبود و به پایان رسید و پولی که قرار بود برای کل سال هزینه شود همان 5 ماه قبل از شروع دولت جدید تمام شد.

وی گفت: ما به مردم گفتیم که کاری نمی کنیم که اقتصاد کشور شوک ایجاد کند و نمی خواهیم مردم را غافلگیر کنیم، بنابراین موضوع ارز ترجیحی در جلسات تخصصی مطرح شد و مقدمات در دولت فراهم شد. ” در این زمینه تا بتوانیم دست دلالان را کوتاه کنیم و این فرصت مستقیماً در جیب مردم باشد.

رئیسی افزود: در دولت تدبیر و امید در نظر داریم از میانجی گری و سفته بازی در سیستم توزیع و تخصیص این وام ها جلوگیری کنیم و به سمتی حرکت کنیم که مردم از این تسهیلات بهره مند شوند. ما غافلگیر نخواهیم شد، اما با مردم در میان خواهیم گذاشت و مقدمات در حال انجام است. همه اصلاحات و اقدامات را با صاحب نظران و صاحب نظران اقتصادی در میان گذاشته و به اطلاع عموم خواهیم رساند.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *