مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

ذوب آهن شکست خورد اما در لیگ برتر ماندگار شد

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش ایرنا ، در یکی از حساس ترین دیدارهای هفته گذشته لیگ برتر ، تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان از ساعت 21:15 امشب (جمعه) در ورزشگاه فولادشهر اصفهان با قضاوت امیر عرب برقی به مصاف رفسنجان کوپر رفت. عسل یک تا صفر تمام شد.

ذوبایس مقابل مس رفت ، در حالی که آنها یکی از گزینه های اصلی سقوط به دسته اول لیگ فوتبال بودند و در صورت شکست سایپا و کسب امتیاز در دیدار مقابل تراکتورسازی می توانند به دسته اول سقوط کنند. رفسنجان کوپر ، از سوی دیگر ، نمی خواست فصل را با شکست در اولین فصل بازگشت خود به لیگ برتر به پایان برساند.

با این حال ، هر دو تیم با احتیاط در زمین ظاهر شدند و نیمه اول بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در نیمه دوم ، در دقیقه 53 ، مهاجم محمد قاضی ، با تجربه مسی ، در بین مدافعان ذوب ، یک گل زیبا در دروازه بهزادی به ثمر رساند تا تیمش با یک گل از میزبان پیشی بگیرد.

در ادامه اما تلاش های زوبی برای گلزنی بی نتیجه ماند تا این مسابقه با برتری مس به پایان برسد.

اما به دلیل شکست سایپا با نتیجه 5 بر 1 مقابل تراکتورسازی ، ذوب آهن با 26 امتیاز و تفاضل گل بهتر از سایپا در قهرمانی ماند. رفسنجان کوپر نیز فصل را با 39 امتیاز در مکان هشتم به پایان رساند.

ترکیب آهن:

یوسف بهزادی ، وحید محمدزاده ، عبدالله حسینی ، مسعود ابراهیم زاده ، رضا محمودآبادی (شیفت 61 دقیقه ای با موتبی حقدوست) ، حسین شنانی ، پیمان رنجری ، مهرداد قنبری ، دانیال مومنی ، سینادی اسدی

بیشتر بخوانید  هانیه توسلی آرزو دارم بچه دار شوم

ترکیب عسل:

داوود نوشی صوفیانی ، عقیل کعبی ، مسیح زاهدی ، مجید نصیری ، میثم نقی زاده ، مهرداد رضایی ، محسن آذرباد ، حسن جعفری ، محمد انصاری ، فراز امامعلی ، محمد قاضی

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *