مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

دوره آموزش میکاپ ترلان پروانه غوغا کرد

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

پروانه ترلانی او یکی از بازیگران مطرح فضای مجازی است. مهمترین حاشیه پروانه ترلانی رابطه او با فرشاد احمدزاده بود. پروانه ترلانی او نسبت به این موضوع واکنشی نشان نداد و کمی بعد شایعاتی در مورد این رابطه منتشر شد پروانه ترلانی و سعید عزت الهی به سرزبان افتاد. تا آخرین حاشیه ادامه دهید پروانه ترلانی ما پرداخت می کنیم

پروانه ترلانی

راهنمای آرایش ترلان پروانه

نگاه ترلان پروانه به آرایش و استایل باعث شده تا دنبال کنندگان اینستاگرامش از او بخواهند که آرایش آنها را یاد بگیرد.

ترلان پروانه پاسخ داد: شاید کسی روزی این دوره را اجرا کند، شاید هرگز.

پروانه ترلانی

گریم ترلان پروانه در اکران الافزار

چندی پیش ترلان پروانه با استایل و گریم زیر در اکران عمومی الافزار حاضر شد.

او با انتشار عکسش نوشت: خلاصه خودت باش، ساده بگم، 206 قدیمی برای ماشین کرایه ای مناسبه، حتی دو عابر پیاده خیلی بهتره، بگیر؟

آرایش ترلان پرانه با گربه سیاه

گربه سیاه فیلمی به کارگردانی بهرام رادان محصول سال ۱۳۹۷ است که بهرام رادان، ترلان پروانه و بهاره کیان افشار در این فیلم به ایفای نقش پرداختند. در اکران اخیر گربه سیاه در استانبول، استایل ترلان پروانه مورد توجه قرار گرفت.

پروانه ترلانی

بیوگرافی ترلان پروانه

ترلان پروانه متولد 27 تیر 1377 در شیراز، یکی از بازیگران جوان سینما و تلویزیون است که از کودکی وارد این حرفه شد.

بیشتر بخوانید  حزب الله: ما در تلاشیم کابینه ای به سود مردم لبنان تشکیل دهیم

او فارغ التحصیل گرافیک است، یک برادر بزرگتر به نام عرفان دارد، مادرش پریسا فروغی خانه دار است که علاقه زیادی به بازیگری داشت و پدرش مهندس است.

بیوگرافی ترلان پروانه

ترلان پروانه بازیگر سینما و تلویزیون در ۲۷ تیر ۱۳۹۶ در شیراز متولد شد و اصالتاً اهل شهر شیراز است. او اکنون 24 سال دارد. او فارغ التحصیل گرافیک است، یک برادر بزرگتر به نام عرفان دارد، مادرش پریسا فروغی خانه دار است که علاقه زیادی به بازیگری داشت و پدرش مهندس است.

ترلان پروانه در خانواده ای فرهنگی و هنری در شیراز به دنیا آمد. در 3 سالگی به دعوت چند شرکت تبلیغاتی در زمینه تولید تیزر مشغول به کار شد و همزمان در برنامه های آموزشی شبکه جام جم و شبکه یک سیما ایفای نقش کرد.

پروانه ترلانی

او تنها بازیگر جوانی بود که بیشتر در سریال ها و فیلم های تلویزیونی حضور داشت و در نماهنگ برخی خوانندگان از جمله فرزاد فرزین حضور داشت.

آخرین اثر سینمایی او فیلم فراری به کارگردانی علیرضا داوودنژاد است که بازیگر اصلی آن است.

وضعیت تأهل ترلان پروانه

ترلان پروانه هنوز ازدواج نکرده و مجرد نیست. تاکنون چندین بار در سایت ها و شبکه های اجتماعی اخبار و شایعاتی مبنی بر ازدواج او با ارسلان قاسمی منتشر شده که اصلا صحت نداشته تا جایی که خانواده او نیز از منتشر کننده این خبر شکایت کرده اند.

ارسلان قاسمی در جدیدترین مصاحبه خود با تی وی پلاس به این شایعات پایان داد و گفت که قصد ازدواج با طرلان را ندارد و فرد دیگری در زندگی او وجود دارد که او را دوست دارد.

بیشتر بخوانید  تحقیقات اخیر از آمازون به دلیل انحصار تجارت

همچنین در اردیبهشت 96 شایعه دیگری مبنی بر ازدواج او با سعید عزت اللهی منتشر شد که آن هم صحت نداشت.

خبر ازدواج ترلان پروانه و سعید عزت اللهی در جشنواره فیلم فجر و تماشای فیلم ترلان پروانه مطرح شد. ماجرا از کامنت های ترلان پروانه و سعید عزت اللهی در صفحه اینستاگرام شروع شد که جرقه ای در ذهن مردم ایجاد کرد که با حضور سعید عزت اللهی در جشنواره فجر شدت گرفت.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *