مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

دوئل نوروزی لیدرها در زمان تحویل سال!

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


مجریان در سال 1401 اعلام شدند


مجریان تلویزیون / تحویل سال

شبکه یک

علی ضیا دو هفته پیش علی ضیا پس از مدت ها در تلویزیون دیده شد. او مهمان برنامه «خندوانه» بود و بلافاصله از بازگشتش به آنتن خبر داد و گفت که از 22 اسفند تا تحویل 1401 ویژه برنامه «فرمول یک» را اجرا خواهد کرد. چند روز پیش خبر جدیدی از این برنامه منتشر شد که شامل معرفی کمیته انتخاب طرح چهره محبوب «فرمول یک» می شود که تصمیم گرفتند گزینه های چهره محبوب سال را معرفی کنند. محمود انوشه، بهروز شعیبی، محمد دادکان، گلاره ناظمی، رضا پورحسین، شهره پیرانی، محمدرضا شفیعی، گلاره عباسی و علیرضا قزوه از بین فهرست 40 نفره، 10 نفر را انتخاب می کنند و در پایان رای گیری و یک نظر از بین. مردم تحویل سال به عنوان شخص سال معرفی شده است.


مجریان تلویزیون / علی ضیا

شبکه شما |

داریوش فرضیایی و مژده لواسانی داریوش فرضیایی یا عموپورنگ در ویژه برنامه شبکه دوم گزارش می دهند. فرضیه نوروز 96 چنین تجربه ای است. او اگرچه در قالب برنامه کودک موفق تر است اما در اجرای ویژه برنامه سال تولد موفق شد فرش خود را به خوبی از آب بیرون بکشد. البته پیمان بازغی هم در کنار او بود و همین به پیشرفت بیشتر برنامه کمک کرد. الان هم به نظر می رسد این شبکه دو مجری دیگر را در کنار مجری فرضی قرار می دهد.


مجریان تلویزیون/ داریوش فرضیایی

طبق شواهد، مژده لواسانی شانس زیادی برای انتخاب به عنوان دومین مجری ویژه برنامه تحویل شبکه در سال دوم دارد.


مجریان تلویزیون / مژده لواسانی

شبکه سه

بیشتر بخوانید  ماجرای خوانندگی امیرحسین آرمان از زبان خودش

چند روز پیش احسان علیخانی، معاون سیما از پخش «عصر جدید» در آستانه سال نو خبر داد. اما شنیده ها حاکی از آن است که همین برنامه در سال جدید از شبکه سه پخش خواهد شد. چنین چیزی با توجه به تجربه چند سال پیش امکان پذیر است. در این مدت نام باربد بابایی (میزبان زوج جدید) و رضا رشیدپور (سرپرست تار آخر) نیز به عنوان مدیر تحویل سال به گوش می رسید.


مجریان تلویزیون / احسان علیخانی

رادیو جوان

فرزاد حسنی علیرضا مقصودی مدیر رادیو جوان از انتخاب فرزاد حسنی به عنوان سرپرست برنامه تحویل شبکه چهار ساعته خبر داد. مديريت جديد تلويزيون بارها اعلام كرده است كه بازگشت همه چهره ها فراهم مي شود. پس از آن صدای فرزاد حسنی پس از سال ها از رادیو پخش شد. حالا پیشنهاد هفت صبح این است که این مجری ویژه میزبان شبکه چهار باشد.


مجریان تلویزیون / فرزاد حسنی


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *