مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

دلیل اینکه او یک دختر صورتی است

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


دلیل اینکه دختر صورتی برای شما عزیزان و کاربران عزیز مجله دلگر است با مجله دلگر همراه باشید.

دلیل اینکه او یک دختر صورتی است

دلیل اینکه او یک دختر صورتی است

صورتی که رویایی ترین رنگ است آرامش بخش تر است. تیم های ورزشی گاهی اوقات رختکن تیم های رقیب را صورتی رنگ می کنند زیرا تیم های رقیب روحیه خود را از دست می دهند.

تقریبا همه ما می دانیم که صورتی رنگ دخترانه ای است که عشق، احساسات عاشقانه و رمانتیک را در دیگران القا می کند. این روزها رنگ صورتی به دکوراسیون منزل هم راه پیدا کرده و می تواند بر آرامش ما تاثیر بگذارد. به همین دلیل یکی از رنگ های پیشنهادی برای دکوراسیون اتاق خواب صورتی است.

چهره های تیره نشان دهنده شادی و نشاط است و این حس را به شما منتقل می کند. پس اگر می خواهید در فضای یکی از اتاق ها شادی و نشاط بیشتری داشته باشید از چهره های رنگارنگ و سرخابی استفاده کنید.

روانشناسی رنگ صورتی

صورتی ترکیبی از قرمز و سفید است.
این رنگ از عشق و احساسات صحبت می کند و به انسان احساس آرامش می دهد.
رنگ صورتی تسکین دهنده و تسکین دهنده است و احساسات عاشقانه را در افراد ایجاد می کند.


صورتی رنگی زنانه است که چهره زنان را با شادی و گرمی گرم می کند و بر احساسات لطیف آنها تأثیر می گذارد.
این رنگ احساسات را تحریک می کند و انسان را مهربان می کند. می توانید از این رنگ برای بهبود روابط عاطفی و مشکلات ارتباطی خود استفاده کنید.


استفاده مداوم از رنگ صورتی انسان را حساس، رویایی و رویا می کند و از دنیای واقعی دور می شود.
صورتی یک رنگ سرگرم کننده است و رنگ مورد علاقه کودکان به خصوص دختران جوان است.


دیدن این رنگ غریزه پدری یا مادری انسان را تحریک می کند.
رنگ صورتی صبر را القا می کند و افراد را به مهربانی و محبت تشویق می کند.


زمانی که فردی ناراحت و عصبانی است، رنگ صورتی به او می گوید که آرام باشد تا اوضاع به حالت عادی برگردد.
استفاده از رنگ صورتی در رنگ آمیزی مکان های مختلف در کاهش پرخاشگری موثر است. به همین دلیل در بسیاری از موارد از رنگ صورتی برای رنگ آمیزی دیوارهای زندان و مکان های استرس زا استفاده می شود.

بیشتر بخوانید  22 متن زیبا برای تبریک عید فطر به خواهر و برادر


اگرچه اثر آرام بخشی رنگ صورتی مشخص شده است، اما محققان دریافتند که پس از مدتی، دیدن این رنگ هیچ اثر آرام بخشی اولیه ندارد. به عنوان مثال زمانی که این رنگ در زندان ها استفاده می شد، زندانیان پس از عادت به آن بی قراری بیشتری پیدا می کردند.


ماندن طولانی مدت در فضاهای صورتی باعث کاهش هوشیاری و ایجاد احساس خواب آلودگی و کسالت می شود.
مردان نیز صورتی هلویی را به بنفش ترجیح می دهند.

رنگ باعث کاهش اشتها می شود

صورتی یکی از رنگ هایی است که اگر در آشپزخانه از آن استفاده کنید اشتهای شما کم می شود. اگر به دنبال رژیم لاغری هستید و دلتان می خواهد تناسب اندام داشته باشید، رنگ صورتی در فضای آشپزخانه را دست کم نگیرید. این رنگ اشتهای شما را برای غذاهای چرب و پر کالری کاهش می دهد و شما را به خوردن غذاهای کوچکتر و سالم تر تشویق می کند. بنابراین بشقاب ها و ظروف صورتی را انتخاب کنید تا هنگام غذا خوردن آرامش بیشتری داشته باشید و به آرامی غذا را به معده خود بفرستید.

تحقیقات محققان نشان می دهد زمانی که فست فود می خورید، بعداً پیام سیری به مغز شما منتقل می شود و در نتیجه غذای بیشتری مصرف می کنید. وقتی با آرامش غذا می خورید، پیام سیری به موقع منتقل می شود و مقدار زیادی غذا و کالری وارد بدن شما نمی شود.

دلیل اینکه او یک دختر صورتی است

اگر به رنگ صورتی علاقه دارید …

اگر رنگ مورد علاقه شما صورتی است، شما فردی دوست داشتنی، مهربان، سخاوتمند و حساس هستید که به نیازهای دیگران اهمیت می دهید.

– اجتماعی هستید و با دیگران با مهربانی و مهربانی رفتار می کنید.

– دلتان می خواهد که به خوبی از دیگران مراقبت کنید و غریزه مادری شما قوی است.

– عاشقانه و حساس هستید و دوست دارید با همسر آینده خود رابطه عاشقانه داشته باشید.

– نگاه و نگاه شما به زندگی مثبت است. این طرز فکر شما مهربانی مردم را می بینید و همیشه به نیمه پر لیوان فکر می کنید.

بیشتر بخوانید  خلاصه داستان و بازیگران سریال دلدار شبکه دو در ماه رمضان ۹۸

– عاشق نظم هستید و دوست دارید همه چیز را طبق اصول و قانون انجام دهید. زمینه زندگی شما مشخص است.

آرامش، محافظه کاری و صلح طلبی نیز در شخصیت شما دیده می شود. همچنین ممکن است علائم خجالتی داشته باشید و ارتباط با دیگران برای شما آسان نباشد.

گاهی اوقات کمی ساده لوح هستید و شیرینی خاصی دارید که شما را به دختران جوان نزدیکتر می کند.

– در هر سنی جوانتر از سن خود به نظر می رسید و شخصیت زنانه تری دارید.

– یکی از دغدغه های شما این است که روی پای خود بایستید و خودتان را بیشتر دوست بدارید. از این طریق می توانید عشق و محبت دیگران را به سمت خود جذب کنید.

ضد افسردگی

برخی از روانشناسان معتقدند که صورتی رنگ قدرتمندی است. یعنی از یک طرف می توانند آرامش و آسایش ایجاد کنند و از طرف دیگر وارد نبرد افسردگی شده و باعث ایجاد احساس شادی و نشاط شوند. به افراد افسرده و غمگین توصیه می شود که چهره های جسور و شاد را وارد محیط زندگی خود کنند. در این صورت شادی و نشاط بیشتری را تجربه خواهند کرد.گفته می شود صورتی رنگی است که نوید می دهد و باعث می شود دید روشن تری نسبت به آینده داشته باشید. قرمزی باعث کاهش پرخاشگری و کاهش شدت عصبانیت می شود.

نه فقط برای بچه ها

وقتی نام صورتی به میان می آید ناخودآگاه فکر می کنیم صورتی برای اتاق دختر خانم ها است و این رنگ برای اتاق نشیمن و اتاق خواب نیز کاربرد دارد. صورتی در کنار سفید فضایی شیک و آرام ایجاد می کند. اگر می خواهید فضا کلاسیک تر به نظر برسد، این ترکیب را فراموش نکنید. اگر صورتی را با قهوه ای یا مشکی ترکیب کنید، ترکیب زیبایی ایجاد می شود که گزینه خوبی برای اتاق نشیمن است.

چرا رنگ صورتی دخترانه است؟

روانشناسی رنگ معمولاً با روانشناسی انگیزه و احساسات مرتبط است. در واقع ساختارهای روانی دختر و پسر به برخی رنگ ها واکنش مثبت نشان می دهد. البته تحقیقات و پژوهش های اجتماعی رسمی در این زمینه انجام نشده است، اما نتایج بررسی های فیزیولوژیکی و روانشناختی نشان می دهد که پذیرش برخی رنگ ها در ساختار روانی دختر و پسر وجود دارد، اما نباید از فرهنگی و تربیتی غافل شد. قالب.

بیشتر بخوانید  عینک عجیب و غیر رسمی ماهور الوند!

یعنی والدین از بدو تولد با توجه به تجربه خود و فضای محیط به آرامی رنگ هایی را به دختر و پسر تزریق می کنند که می تواند پیامی غیر مستقیم باشد. مثلاً ممکن است مادری به فرزندش بگوید: «احساس می کنم صورتی هستی یا این عروسک صورتی زیباست و…» در نتیجه کودک با مشاهده و کلام این مفاهیم را می پذیرد. هورمون ها نیز ممکن است نقش داشته باشند، اما هیچ تحقیق اثبات شده ای در مورد آن وجود ندارد.

دلیل اینکه او یک دختر صورتی است

علاقه شدید به گل رز

از سوی دیگر می بینیم که گروه دختران به شدت صورتی رنگ هستند و هنگام خرید و انتخاب های مختلف فقط به شکل خاصی فکر می کنند. در مورد این افراد نیز باید گفت اصرار بر موضوعاتی مانند انتخاب رنگ، غذا، تنقلات و …. نشان می دهد که مشکلات و اختلالات روانی ریشه در این فرد دارد. فردی که فقط به رنگ صورتی فکر می کند به رنگ های دیگر محیط واکنش روانی نشان نمی دهد و با این رنگ ها تعاملی ندارد. در واقع او با یک رنگ زندگی می کند که نشان می دهد دیگر واقعیت های زندگی را نمی پذیرد و نیازهای دیگر را نمی شناسد.

قطعاً در همه انسان ها نیازهای متفاوتی وجود دارد. خانواده و محیط نیز می تواند بر علاقه شدید فرد به یک رنگ خاص مانند صورتی تأثیر بگذارد. با این حال، ممکن است فردی به خوبی به نیازهای عاطفی خود پاسخ ندهد و این ممکن است به دلیل عوارض روانی باشد. به طور کلی افرادی که بیش از حد به یک رنگ خاص علاقه نشان می دهند، مطمئناً در روح و روان خود مشکل دارند زیرا به سایر نیازهای خود توجه نمی کنند و قدرت شناخت کافی از نیازهای شخصی خود را ندارند.

مجموعه: یک مجله اینترنتی دلگرم کننده


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *