مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

دلیل استعفای وحید ایمانی، معاون جدید استقلال چه بود؟ + جزئیات

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


دلیل استعفای معاون جدید استقلال


دلگرم کننده| وحید ایمانی معاون جدید فرهنگی استقلال استعفا داد.

نماینده باشگاه استقلال تنها پس از گذشت سه روز از عمر کاری خود از استعفای خود خبر داد و دلیل استعفای خود را درخواست (فشار) دولت بر مدیر باشگاه عنوان کرد.

ایمانی پس از خطیر دومین نماینده استقلال است که در روزهای اخیر استعفا می دهد که بازار داغ استعفای نمایندگان در این باشگاه را نشان می دهد.

در متن استعفای وحید ایمانی معاون فرهنگی و رسانه ای باشگاه استقلال آمده است:

نام خدا
جناب دکتر فاطی
مدیران محترم باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال
سلام؛
ارادتمند، قبل از هر مطلبی از حسن نیت شما در این زمینه تشکر می کنم و می دانم که سه روز اخیر برای شما پرحاشیه بوده است.
بنا به درخواست جناب عالی که قطعاً از سوی دولت به جنابعالی تحمیل شده است، از سمت معاونت فرهنگی و رسانه ای باشگاه استقلال استعفا می دهم.
همین مدت کوتاه مسئولیت من، تجربیات زیادی را به تجربیات مدیریتی قبلی ام اضافه کرده است و آن این است که در ورزش کشورمان جایگاهی در مقوله فرهنگ وجود ندارد و این خلأ مربوط به باشگاه ها و فدراسیون ها نیست. و خاستگاه بیشتری در مدیریت کلان ورزش کشور دارد. وقتی مدیر کل ورزش کشور از اخلاق و منش پهلوانی به دور باشد، قطعاً به طبع، فرهنگ و اخلاق هرگز وارد ورزش و استادیوم های ما نخواهد شد.
و یه چیز دیگه اینه که تو این سه روز تازه فهمیدم چرا هواداران عزیز استقلال اینقدر ناراحتن و از دولت تدبیر و امید گلایه دارن! سه روز است که نیمی از دولت مردان و آشنایان و ظریفان و وعاظ و یادگاران کار خود را در کشور رها کرده اند و سعی می کنند تلفنی از وحید ایمانی عذرخواهی کنند. علاوه بر عزم راسخ که این عزم را در اداره کشور به ویژه وجود مردم و اقتصاد کشور وجود داشت، گلستان هم خواهیم داشت! و من متقاعد شدم تا زمانی که این دولت بر کشور حکومت می کند، باشگاه مظلوم استقلال و هواداران مظلومش شادی و قهرمانی را نخواهند دید.
و خدا را شکر می کنم که در طول عمر رسانه ای ام آنقدر تأثیرگذار بودم که در فضای مجازی پرت شدیم از ضد انقلاب و سلطنت طلب و مجاهد گرفته تا لیبرال و اصلاح طلب و یاغی، همه قسم می خورند که من فرزند انقلاب هستم، تفکر انقلابی را حذف کنید و یعنی پیروزی!
و در آخر صمیمانه با همه هواداران متعصب و عزیز این باشگاه بزرگ که در این چند روز طرفدار متواضعان بوده اند، صمیمانه دست می فشارم و فصل بعد دوباره در کنار آنها خواهم نشست و تیم عزیزمان را تشویق خواهم کرد. سابق.
جناب آقای دکتر فاطی، بار دیگر از تمامی تلاش ها و مذاکرات شما با دولت برای کاهش فشار و ادامه همکاری با باشگاه تشکر می کنم و برای شما آرزوی موفقیت و موفقیت روزافزون دارم.
ما زنده ایم که استراحت نکنیم
موج می زنیم که آسایش ما کمبود ماست
برادر کوچک شما
وحید ایمانی

بیشتر بخوانید  یاد زهره فکور صبور 17 سال پیش!

گفتنی است وحید ایمانی پیش از این به عنوان مجری در صدا و سیما حضور داشت.

وحید ایمانی تهیه کننده و مجری برنامه صبحگاهی هشت و سی دقیقه ای بود که سال گذشته از شبکه دو آغاز شد.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *