مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

دعوای مستر تستر و نگار شمس بالا گرفت + جزئیات

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


دعوای استاد جوان و کاریکاتوریست

تشویق کننده: عصری که در آن زندگی می کنیم، عصری است که در آن بیش از هر زمان دیگری از دوستی با حیوانات صحبت می شود. کمتر کسی از بیزاری مردم نسبت به انواع ویدیوهای حیوان آزاری بی خبر است.

داستان درگیری مستر تستر و نگار شمس کاریکاتوریست ایرانی بر اساس همین داستان ها شکل گرفته است. مستر تستر تصویر وحشتناکی از شتر با سر بریده منتشر کرد که پس از آن نگار شمس کاریکاتور خود را کشید و از رفتار او انتقاد کرد. مسترتست آرام نشد و واکنش نشان داد.

مستر تستر کیست؟

حمید سپید نام که اکنون در فضای مجازی با نام مستر تستر شناخته می شود، در اعتراض به کاریکاتور انتقادی نگار شمس، کاریکاتوریست فعال حقوق حیوانات دست به اقدامی عجیب زد. او از هوادارانش در اینستاگرام خواست تا صفحه او را ریپورت کنند.

داستان دعوای یک استاد تستر و یک کاریکاتوریست جوان

داستان از جایی شروع می شود که مستر تستر در سفر به یکی از شهرهای مرکزی ایران برای خرید گوشت شتر به قصابی می رود. او در این ویدئو که در صفحه استاد تیزر منتشر شده، تصویری از سر شتری را نشان می دهد که کنده شده و واقعا ترسناک است. پس از انتشار این تابلو، نگار شمس، کاریکاتوریست فعال در فضای مجازی حامی حقوق حیوانات، کاریکاتوری از مستر تستر کشیده و به نقد این نقاشی ها می پردازد.

MasterTest با کاریکاتوریست درگیر شد

کارتون استاد تستر

پس از اطلاع از این موضوع، آقای تستر از او خواست که این کارتون را در صفحه خصوصی اینستاگرام خود حذف کند. نگار شمس این کارتون را نقدی بر رفتار خود معرفی می کند و دلیلی برای حذف آن نمی بیند. بعد از اینکه آقای تستر از حذف کاریکاتور امتناع کرد، ظاهراً او را تهدید و توهین کرد.

مستر تستر پس از ناکامی در حذف کارتون جنجالی به این روش، از طرفدارانش در صفحه اینستاگرامش می خواهد که ریپورت کنند و صفحه شمس را از دسترس خارج کنند، که او این کار را انجام می دهد و به دلیل شلوغی ریپورت اینستاگرام صفحه شمس حذف می شود. تبدیل می شود.

بیشتر بخوانید  نحوه فعالسازی هدیه اینترنت ایرانسل در طرح قربان تا غدیر

دخالت سمانه سوادی، فعال حقوق زنان، در درگیری استاد

در پی این ماجرا و حذف صفحه نگار شمس، سمانه سوادی، فعال حقوق زنان حامی نگار شمس، از فالوورهای خود در صفحه خود خواست تا کاریکاتور نگار شمس را منتشر کنند.

MasterTest با کاریکاتوریست درگیر شد

سمانه سوادی با انتشار تصویر زیر در اینستاگرامش نوشت:

هیچ آزارگر سادیستی نمی تواند آزارگر باقی بماند مگر اینکه در طرف مقابل یک آزارگر مازوخیست وجود داشته باشد! به بیان واضح تر، یک #سادیست برای سادیست ماندن به #مازوخیست نیاز دارد و سادیست ماندن ممکن نیست.
برای آقای تستر خیلی متاسف شدم.
زنانی که آزار و اذیت او را افشا کردند، «الگویی» برای طرد و رد وضعیت خشونت آمیز (مازوخیست) بودند. اگر هیچ انسانی ساکت و آرام و سازگار با آزار دیگران نباشد، رفتار خشونت آمیز و ظلم ادامه نخواهد داشت. البته این تغییر نیز مانند هر تغییر دیگری روندی تدریجی اما ممکن است.
باده، نگار، سمانه و دیگر افرادی که الگوی بسیاری از خانم ها هستند، از شما ممنونم که در مقابل آزار و اذیت سکوت نکردید، نترسیدید و قوی بودید.

راستی دوستان آیا می دانید جملاتی که حتی تلویحاً تحقیرآمیز هستند نیز مصداق جنسی جنسی یا #آزار_جنسی هرسمن هستند؟ اکنون فحاشی جنسی و تهدید مستقیم جنسی که جای خود را دارد، در کشورهای توسعه یافته مجازات قانونی دارد.

این اتفاق برای همه ما افتاده است، وقت آن رسیده که با صدای بلند بگوییم: بس است که حق نداری به من صدمه بزنی. بیایید فکر کنیم در رابطه با آزارگر # سادیست قلدر #مازوخیست کجای زندگی خود هستید و سکوت نکرده اید و آزار را رد نکرده اید؟ در خانواده؟ در محل کار؟ در روابط عاطفی و دوستانه؟ در خیابان و در تاکسی؟ از خاطراتمان بگو. این داستان در مورد اصلاح تفکر همه ما است، نه در مورد اصلاح یک مرد

واکنش آقای اره سمانه سوادی

با اطلاع از این حادثه، آقای آزمايش كننده مستقيماً كتبا تهديد مي كند كه از اين اقدام دست مي كشد كه با مخالفت و واكنش شديد سمانه سوادي مواجه شد. در پی این ماجرا، سوادی اقدام به انتشار تمامی صحبت های رکیک منتسب به آقای تستر کرد. انتشار این پیام ها انتقادات زیادی را متوجه آقای کارتر کرد به طوری که در دو روز گذشته بسیاری از کاربران فعال در فضای مجازی با انتشار کاریکاتوری از آقای کارتر و صحبت های منتسب به وی، از دوستان خود خواستند تا با وی مخالفت کنند. عمل واکنش او

بیشتر بخوانید  سعید عزت اللهی با قلاده شیر خوش می گذرد!

اما مستر تستر (حمید سپیدنام) هم در لایو اینستاگرامش درباره حواشی اخیر می گوید: همه چیز از جایی شروع شد که در اینستاگرام روی سر شتری که پوستش پوست قصاب شده بود پست گذاشتم. چند روزی بود که دیدم چند نفر در صفحه من شروع به فحاشی کردند، دنبال دلیل گشتم و دیدم این خانم کاریکاتور کشیده و آنها را تحریک کرده است. از او خواستم این کارتون را حذف کند اما این کار را نکرد. پس مطلبی را منتشر کردم و از همراهانم خواستم آن را گزارش کنند و این اتفاق افتاد. اینستاگرام صفحه خود را حذف کرد.

«نه، هرگز، قسم خوردم. منو نابود کن! فقط بهش گفتم چشماش سیاهه و معلوم شد عصبیه! «این ماجرا را گفت و گفت به زنان توهین کرده است!

آخرین واکنش آقای اره

آقای استاد در جدیدترین واکنش خود به این اتفاق، ویدیویی عاشقانه با شتر منتشر کرد:
من همیشه بخشیده ام اما این بار نمی بخشم.
یک هفته به من و خانواده ام بدترین ها را گفتی و به او تهمت زدی.
این همان شتری است که شما با جدیت ادعا کردید سر او را بریده اید. امروز خیلی حرف زدیم و گریه کردیم. من سعی کردم آن را بخرم، اما هر کاری کردم برای فروش نبود

نگار شمس، فعال حقوق حیوانات و گیاهخوار، به جای ادامه جنجال، ترجیح می دهد تمام صحبت های رد و بدل شده خود و آقای تیزر که حاوی فحاشی و توهین جنسی بود را منتشر کند تا دیگران قضاوت کنند.

در این میان سمانه سوادی نیز در اقدامی مشترک دست به انتشار صحبت هایی زد. بازتاب گسترده این گفتگوها باعث دردسر بزرگی برای آقای تستر شد. او البته همه این صحبت ها را فتوشاپی می داند.

بیشتر بخوانید  تنی دیگر از محمدرضا گلزار در ورزشگاه!

واکنش ها به مستر تستر

محمدرضا میرشاه فرزند کاریکاتوریست برجسته در واکنش به اقدام حمید سپید نما (آقای تستر) کاریکاتوری از نگار شمس را منتشر کرد و نوشت: تصمیم ما این است که بر محتویات سر مردم و یا محتویات آن نظارت کنیم. شکم آنها!

MasterTest با کاریکاتوریست درگیر شد
MasterTest با کاریکاتوریست درگیر شد

شیدا سردشتی طراح گرافیک و فعال شبکه های اجتماعی است

MasterTest با کاریکاتوریست درگیر شد

ماهنامه طنز نیمروز با انتشار کاریکاتوری از پیجم پور فلاح در اینستاگرامش نوشت: قهرمان دودی!

MasterTest با کاریکاتوریست درگیر شد

کاریکاتوری از مهدی احمدیان کاریکاتوریست برجسته

یکی از کاربران اینستاگرام با انتشار کاریکاتور جنجالی در صفحه خود، با انگشت به سمت هر یک از دنبال کنندگان این سلبریتی اشاره کرد و نوشت: «اگر در فضای مجازی بگردید، احتمالاً قبلاً از داستان مستر تستر و ادبیات شرم آور او درباره یکی از منتقدانش مطلع شده اید. . ” تو هستی.

من کاری به کار و نحوه درآمدش ندارم و جز مختصر از یارانش نبوده ام، اما اینکه او و امثال او به حمایت هفتصد هزار نفر (کم و بیش) متشکل از هر کدام از ما اجازه می دهیم به دیگران توهین شود، دیگری نشان می دهد که بی بندوباری ما نسبت به افراد پست می تواند باعث ایجاد پستی در جامعه و بدتر از آن توهم کم قدرتی و در نهایت تحقیر و توهین مردم شود. به نظر من باید با اینجور آدمها مخالفت کنیم! او توهم قدرت را نه با انتقام، بلکه با خالی کردن آنها از بین برد.

حسین کلهر مجری برنامه «سلام صبح بخیر» به صورت زنده در پاسخ به این سوال که «من دوست دارم اینستاگرام قانونی را تصویب کند که به افرادی که آن طرف غذا می خورند، بخورند و بروند و دیگران را هدایت کنند». به آقای. . تستر نظرات اخیر. «آنها چیز واقعی را می خورند یا می خورند، این یا آن. یا به فلان رستوران زنگ می زنند و می گویند: “اگر پول خوبی دربیاوری، تو را در صفحه ام هدر می دهم.” اینستاگرام یک راه حل ارائه می دهد و آنها را با هم حذف می کند.”


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *