مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

دستگیری قمارباز با گردش مالی 15 میلیاردی/مسدودسازی ۹۰۰ کانال تلگرامی!

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش دلگرم، در روزهای گذشته شاهد برخوردهای قاطع نیروهای انتظامی با مدیران و گردانندگان سایت های شرط بندی بوده ایم و طبق گفته های پلیس فتا، 10 نفر از گردانندگان این سایت ها که در داخل و خارج کشور فعالیت داشته اند، دستگیر و تحویل قانون داده شده است.


اما جدیدترین خبرها در این زمینه، دستگیری یک قمار باز حرفه ای در مازندران است که توسط پلیس فتا این استان انجام شده است. آنگونه که رئیس پلیس فتا مازندران گفته این فرد با راه‌اندازی سایت شرط‌بندی و تبلیغ آن در شبکه‌های اجتماعی جوانان و نوجوانان را فریب داده است.


به گفته سرهنگ سامع خورشاد گردانندگان این سایت برای جذب هر چه بیشتر عضو در کانال‌های تلگرامی و دیگر گروه‌های فعال در این فضا دست به تبلیغات واهی و اغوا کننده‌ای می‌زدند.


رئیس پلیس مازندران اذعان کرده کارشناسان پلیس فتا پس از انجام تحقیقات تکمیلی توانستند ۵۱ عدد کارت بانکی با گردش حساب تقریبی ۱۵ میلیارد و ۱۲۰ میلیون تومان مسدود کنند.


به اذعان خورشاد متهم پس از جلب اعتماد کاربران، کارت‌های بانکی زیادی را از مشتریان اخذ می‌کرد و در ازای آن به مالک هر کارت، ماهانه چند صد هزار تومان پول پرداخت می‌کرد.


بساط قماربازان زیر آتش/ منتظر بازداشت‌های برون مرزی بعدی باشید


شناسایی ۷۰ هزار قمارباز از روی تراکنش‌های بانکی»، «بازداشت ۳۰۲ تبلیغ‌کننده» و «مسدودسازی ۹۰۰ کانال تلگرامی»؛ این‌ها خروجی اقدامات جدی دستگاه قضایی، پلیس‌فتا و بانک مرکزی طی یک‌ماه اخیر است که نشان می‌دهد برخوردها با سوداگران قمار و شرط‌بندی جدی‌تر شده است؛


علاوه بر آن، کلاهبرداران خارج از مرزهای کشور هم دیگر در امان نیستند و خبرها حاکی است بعد از بازداشت دو نفر طی روزهای گذشته، به زودی چندنفر دیگر از این کلاهبرداران نیز با مشارکت اینترپل بازداشت و به پلیس ایران تحویل داده خواهند شد.

بیشتر بخوانید  بیوگرافی لیلا بلوکات بازیگر توانمند ایرانی + عکاسی


معاون پلیس فتا گفته برای تعدادی از مجرمان خارج از کشور، به اینترپل اعلان قرمز کرده‌ایم و در حال استرداد چند نفر از آن‌ها هستیم که یکی‌یکی تحویل پلیس ایران خواهند شد.


انتهای پیام/


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *