مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

دستگاه سه نظام لوله بازکنی چیست

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

گرفتگی لوله های آب و فاضلاب مشکلی است که به خصوص در شهرهای بزرگ و آپارتمان های مسکونی گریبانگیر مردم می شود. روش های زیادی برای رفع گرفتگی لوله های ساختمانی وجود دارد، از جمله استفاده از فنرهای دستی و برقی برای لوله بازکنی، دستگاه های فشرده سازی هوا، محلول های خانگی برای لوله بازکنی و …. یکی از این روش ها استفاده از سه سیستم سیستم لوله بازکنی است. شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد که درب بازکن سه لوله چیست و چه کاربردی دارد لوله بازکنی ارزان وجود دارد؟

سه سیستم لوله بازکنی چیست؟

Capture.JPG2

سیستم های سه لوله بازکن از قطعات مورد استفاده در لوله بازکنی هستند و وظیفه آنها نگه داشتن فنر در حین چرخش است تا به اطراف پرتاب نشود. این امر ایمنی استفاده از فنر لوله بازکن برقی را افزایش می دهد و در نظر داشته باشید که اگر این قسمت در فنر لوله بازکنی برقی نباشد فنر پرتاب شده و برای اطرافیان شما خطرناک است.

سه جزء سیستم لوله بازکنی

3

این قطعه از سه قسمت تشکیل شده که توسط فنر به هم متصل شده و حالت دایره ای دارد. معمولا از فولاد، آلومینیوم و برنج ساخته می شود. تقریباً تمام دستگاه هایی که به صورت چرخشی کار می کنند می توانند از سه سیستم استفاده کنند. اگر می خواهید با دستگاه لوله بازکنی سه سیستمی، قیمت لوله بازکنی سه سیستم و عوامل موثر بر قیمت این دستگاه آشنا شوید، با ما همراه باشید.

کاربرد سیستم سه لوله بازکنی در رفع گرفتگی لوله چیست؟

انسداد لوله به دلایل مختلفی رخ می دهد که به نوبه خود مشکل بزرگی است، به خصوص اگر گرفتگی جدی باشد و با درمان های خانگی قابل حل نباشد. در این مواقع اساسا کمک گرفتن از نیروی متخصص تنها راه باقی مانده است. شرکت های خدماتی از جمله چاه را تخلیه کنید در این موارد با توجه به نوع لوله و نوع گرفتگی از تجهیزات مناسب استفاده می شود. فنرها، دستگاه فشرده سازی هوا، فنرهای مته و غیره. روش های رایج مورد استفاده هستند. برای عملکرد بهتر این روش ها و هر روش بازکردن لوله که با فنر و حرکت چرخشی کار می کند، از قطعه ای به نام سه سیستم استفاده می شود.

بیشتر بخوانید  دستگیری ۴ سارق طلافروشی‌های شرق تهران + فیلم

این قطعه از سه قسمت تشکیل شده است که توسط فنر به هم متصل می شوند. دینام دستگاه لوله بازکنی با تسمه به سه سیستم متصل می شود که وقتی تکنسین دسته دستگاه را فشار می دهد سه سیستم به فنر متصل شده و آن را نگه می دارد. این کار از تاب خوردن فنر به اطراف و حرکت به چپ و راست در داخل لوله جلوگیری می کند که باعث باز شدن انسدادهای محکم می شود. بسته به قدرت دینام، 3 تا 15 سه سیستم در داخل دستگاه لوله بازکنی وجود دارد و از آنجایی که سه سیستم به دینام متصل است و دینام فنر را می چرخاند، سه سیستم فنر را نگه می دارند و باعث می شود فنر بهتر بچرخد. رفع گرفتگی

لوله بازکن فنری سه طرفه

روش فنری برای رفع گرفتگی لوله ها بیشتر به کمک دریل انجام می شود. در برخی موارد که فنر به تنهایی نمی تواند گرفتگی را برطرف کند و گرفتگی شدید است، افزودن قطعه ای به نام سه سیستم باعث افزایش کارایی فنر می شود.

انواع سه سیستم

سه نوع کلید و اتوماتیک وجود دارد. تفاوت این دو نوع سیستم در نحوه برگزاری و برگزاری تمرین است. سه سیستم کلیدی برای باز و بسته کردن کلیدهای خاص وجود دارد، اما با نوع اتوماتیک این کار به راحتی به صورت دستی قابل انجام است. این سه سیستم باعث می شود که فنر در موقعیت های مختلف بچرخد و فنر را در داخل لوله به عقب و جلو حرکت دهد که رسوبات داخل لوله را از بین می برد و انسداد را اصولا برطرف می کند و نیازی به بازکردن طولانی مدت لوله نیست. زمان. معمولا فقط خود گرفتگی برطرف می شود اما اگر قطر لوله در اثر رسوب کاهش یابد این رسوبات پس از مدتی منجر به گرفتگی مجدد لوله می شود که نیاز به لایروبی و ته نشین شدن دیواره های داخلی لوله دارد.

بیشتر بخوانید  شاورما مرغ یه ساندویچ محبوب و پرطرفداره عربی که از خوشمزگیش سیر نمیشی | طرز تهیه شاورما مرغ +ویدئو

قیمت لوله بازکنی با سه سیستم

بعد از اتمام کار لوله بازکنی نوبت به تسویه حساب می رسد، این مرحله از کار تا حدودی سخت است و توافق خریدار و تکنسین بر روی قیمت، خود داستانی است. متأسفانه به دلیل بی اطلاعی مردم از قیمت ها و عدم وجود سایت رسمی برای انتشار قیمت برای اتحادیه لوله کش ها، باعث شده تا سودجویان از این موقعیت سوء استفاده کرده و با تبلیغات و اعلام قیمت های فراوان، خریدار را فریب دهند، اما در نهایت قیمت بالاتر از آن چیزی است که به دنبال قیمت اعلام شده و حتی قیمت اصلی هستند و به دلایل و بهانه های فراوان که حصر جدی است یا از سه سیستم دیگر استفاده کرده اند و بهانه های دیگر برای خریدار هزینه زیادی دارد. این افراد گاهی کاربلد هستند اما می گویند قیمتش خیلی بالاست اما گاهی تخصص ندارند و فقط با یک سری ترفندها و روش ها به صورت سطحی لوله را باز می کنند که بعد از مدتی دوباره مسدود می شود.

حال باید دید قیمت لوله بازکنی سه سیستمی چقدر است و چرا تکنسین ها در صورت استفاده از فنر سه سیستمی هزینه بیشتری می گیرند. اصولا قیمت لوله بازکن را اتحادیه آهنگران اعلام می کند. قیمت ها باید بر اساس روش لوله بازکنی، سطح فنر استفاده شده، وزن و وزن کار، تعداد سیستم های استفاده شده، زمان صرف شده برای باز کردن لوله و مواردی از این دست باشد. قابل درک است که این قطعه طول عمر دارد و با یک بار استفاده خراب نمی شود. معمولاً سه سیستم پس از چندین بار استفاده فرسوده می شوند و نیاز به تعویض دارند.

بیشتر بخوانید  خداحافظ: ما رقابت زیادی داشتیم / پنالتی 50-50 بود و فولاد بهتر نتیجه گرفتند

وقتی یک تکنسین لوله بازکنی در مشهد با استفاده از سیستم فنر سه لوله باز کن به دلیل استفاده از سه سیستم هزینه بیشتر از حالت عادی فنر خواهد بود و بسته به نوع سه سیستم که انواع مختلفی دارند از 150 تا 600 متغیر است. تومان.

عوامل موثر بر قیمت

اگر بیش از یک یا سه سیستم برای لوله بازکنی استفاده شود، سیستم شماره سه در قیمت آن ضرب می شود و هزینه کل لوله بازکنی می تواند به حدود 600000 تا چند میلیون برسد. برای جلوگیری از هزینه های اضافی بهتر است در صورت عدم استحکام لوله از روش فنری ساده استفاده شود و در صورت نیاز به استفاده از سه سیستم، تکنسین لوله بازکن موظف است قیمت سه سیستم را به مشتری اعلام کند. و ابتدا روی قیمتی توافق کنید تا از درگیری و اختلافات بعدی جلوگیری شود و اتمام معامله نباید باعث ناراحتی طرفین شود.

نتایجی که اظهار شده

در این مقاله سعی کرده ایم دستگاه سه سیستم لوله بازکنی را به شما معرفی کنیم. سه سیستم از قطعات وجود دارد که وظیفه نگه داشتن فنر را دارند و از سه قسمت ساخته شده اند که توسط یک فنر به هم متصل می شوند. این قطعه از برنج، استیل و آلومینیوم ساخته شده و بر قیمت نهایی لوله بازکنی تاثیر می گذارد و باعث افزایش قیمت می شود. استفاده از سه سیستم فنری باعث گرفتگی لوله ها بهتر و سریعتر می شود و نگرانی شما را در مورد رفع گرفتگی برطرف می کند.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

یک پاسخ

  1. سلام و خسته نباشید
    مقاله خوب و مفیدی بود و باعث میشه شرکت های لوله بازکنی نتونند از این طریق هزینه اضافی دریافت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *