مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

دستورالعمل های دقیق در مورد نحوه دریافت رمز عبور سیستم پادا

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


سامانه سقوط، سامانه فایل الکترونیکی دانش آموزان به آدرس اینترنتی pada.medu.ir است. برای ورود به این سامانه و ثبت نام از طریق آن، ابتدا باید رمز عبور و نام کاربری دانش آموزی را از مدیر مدرسه و با استفاده از سامانه دانش آموزی سیدا دریافت کنید. بنابراین دانش آموزان می توانند با مراجعه حضوری به مدارس خود وارد نام کاربری و رمز عبور این سامانه شوند.

لازم به ذکر است پس از ورود به سامانه پادا، امکان استفاده از خدماتی مانند پیش ثبت نام، ثبت نام نوآموزان، ثبت نام در مدارس شاهد پایه اول، بررسی دفترچه، اخذ بلیت آزمون نهایی وجود دارد. جلسه و بازیابی رمز عبور. مدیران مدارس رمز عبور سقوط را دریافت کنید از طریق سامانه سیدا می توانند مراحل راهنمای زیر را انجام دهند.

  • ابتدا در سامانه دانشجویی سیدا به آدرس اینترنتی sida.medu.ir بروید و پس از وارد کردن نام کاربری، رمز عبور و کد امنیتی، دکمه «ورود کاربر» را فشار دهید.
  • در منوی سمت راست صفحه پورتال شخصی خود، روی «مدیریت کاربر» کلیک کنید.
  • حال از لیست ظاهر شده گزینه «Schedule and Access» را انتخاب کنید و سپس روی نماد «Student Code» کلیک کنید.
  • حال پس از انتخاب کلاس مناسب و مشاهده اسامی دانش آموزان بر روی گزینه “انتخاب” کلیک کنید.
  • رمز عبور خرابی سیستم را در جدولی که جلوی نام هر دانش آموز ظاهر می شود وارد کنید pada.medu.ir قابل مشاهده خواهد بود.

نحوه بازیابی رمز عبور پاییز

همانطور که گفته شد، در میان سایر خدمات سیستم پادا، امکان بازیابی رمز عبور در صورت فراموشی وجود دارد. اما به دلیل به روز نشدن این قسمت از سامانه، رمز عبور از طریق سامانه سیدا دانلود شد، بنابراین دانش آموزان با تماس با مدیر مدرسه، رمز عبور خود را دوباره دریافت کنند.

با عنایت به موارد فوق، لازم به ذکر است تمامی مراحل فوق برای اخذ رمز ورود دانشجویی به سامانه پادا قابل اجرا می باشد. همچنین شایان ذکر است که دانشجویان علاوه بر استفاده از سامانه پادا می توانند با ورود به درگاه شخصی خود در سامانه همگام به کارنامه تحصیلی خود نیز دسترسی داشته باشند.


بیشتر بخوانید  روز صنعت و معدن در تقویم ایران چه روزی است ؟
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *