دسته گل غول پیکر و گران قیمت از بازیگران زن با ژستی کاملا متفاوت


شبنم گلی‌هانی (زاده ۱۹ آبان ۱۳۵۶ در تهران) بازیگر و کارگردان ایرانی است که در تلویزیون، سینما و تئاتر فعالیت می‌کند. شبنم قلی خانی دارای مدرک ریاضی و فیزیک است. در رشته تئاتر در دانشکده پذیرفته شد و رشته طراحی صحنه را انتخاب کرد.


شبنم قلی خانی

چندی بعد مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشته کارگردانی تئاتر گرفت و اکنون فارغ التحصیل شده است. وی از سال 1383 عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد ایرانیان بوده و به تدریس بازیگری و تئاتر می پردازد. شبنم قلی خانی نیز چندین سال در یکی از مؤسسات فرهنگی به کودکان آموزش بازیگری داد.


شبنم قلی خانی

شبنم قلی خانی

درختان قدرت زیادی دارند. درختان علاوه بر تبدیل دی اکسید کربن به اکسیژن، توانایی جذب انرژی منفی و تبدیل آن را به انرژی مثبت دارند.
ریشه درختان به عمق زمین می رسد و هر چه ریشه ها عمیق تر باشد به آسمان می رسد. آنها انرژی زمین را جذب می کنند و انرژی کیهانی را از آسمان دریافت می کنند. درختان از نظر روحی از همه گیاهان پیشرفته ترند.
.اگر زبان درختان را می فهمید، می توانید با آن ارتباط برقرار کنید. آنها به باز کردن کانال های انرژی شما کمک می کنند و به شما آرامش، حضور و سرزندگی می دهند.
همچنین می توانید با از بین بردن انسداد و قسمت های مرده درختان به آنها کمک کنید. مانند هر رابطه دیگری، شما از یکدیگر سود می برید.
به درختان احترام بگذارید 🌴🌳🌲


شبنم قلی خانی

وی به دلیل کار شخصی همسرش و ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در رشته کارگردانی تئاتر از ابتدای سال 1392 به استرالیا نقل مکان کرد و اکنون به ایران بازگشته و زندگی می کند.خانم شبنم قلی خانی در سال 1386 ازدواج کرد و اکنون دارای یک دختر به نام ایس شان است. او درباره آشنایی با همسرش و همچنین ازدواجشان می گوید: خواهرم و خواهر همسرم رضا که از ما بزرگتر هستند با هم دوست بودند، طوری برنامه ریزی کردند که من و رضا با هم آشنا شویم.

بیشتر بخوانید  وقتی سارا خوئینی ها موتور سوار می شود + عکس


شبنم قلی خانی


دیدگاهتان را بنویسید