مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

بنادر باران بسته شد

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، مدیرعامل شرکت بنادر و فرودگاه های کیش گفت: ناپایداری باد و دریا بنادر جزیره را به مدت 2 روز تعطیل کرد.

عزت الله محمدی اظهار داشت: به دلیل تقویت وزش باد شمال غرب و طوفانی بودن دریا، تردد تمامی شناورهای با مبدا باران از ساعت 9 صبح امروز یکشنبه تا 11 صبح روز سه شنبه از ساعت 7 تا 9 فروردین ممنوع است. .

وی افزود: بر اساس اعلام هواشناسی هرمزگان در روزهای قبل از وزش باد در سواحل غربی جزیره از جمله کیش تا 70 کیلومتر بر ساعت و ارتفاع موج به 2 متر می رسد.

محمدی با بیان اینکه تمهیدات لازم برای ارائه خدمات مناسب به مسافران از روز سه شنبه پس از فروکش تندباد برای ورود و خروج از جزیره اندیشیده شده است، ضمن اینکه جزیره و بالعکس 24 ساعته خواهد بود.

وی افزود: از 25 اسفند تا پایان پنجم فروردین 226 هزار نفر از طریق هوایی و دریایی وارد جزیره کیش شده و یا از آن خارج شده اند که از این تعداد 132 هزار نفر از طریق هوایی و 94 هزار نفر نیز از طریق دریا جابجا شدند.

وی گفت: در همین مدت 22 هزار خودرو شامل 13 هزار خودرو وارد جزیره شده و بیش از 6 هزار خودرو نیز از جزیره خارج شده اند.

در 10 روز گذشته و تا پایان روز پنجم، 137 هزار گردشگر از طریق فرودگاه و بندر وارد جزیره کیش شدند که 90 هزار نفر از این جزیره خارج شدند.

به دلیل ایجاد زیرساخت های گردشگری، این جزیره هم اکنون با 30 نوع خدمات گردشگری یکی از مهم ترین مراکز گردشگری ایران اسلامی است و به دلیل وسعت یکی از وسیع ترین و کم خطرترین سواحل جهان را دارد.

بیشتر بخوانید  تصاویر باورنکردنی از آسیب هایی که نوشابه در یک ساعت به بدن ما وارد می کند؟ / فیلم سینما

جزیره کیش قبل از شیوع همه‌گیری کرونا سالانه شاهد حضور حدود 2 میلیون گردشگر بود که در سال‌های 1399 و 1400 به کمترین میزان خود رسید، اما اکنون در نتیجه اقدامات مقابله با کرونا از جمله واکسیناسیون عمومی سفر به کشور جزیره. .

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *