مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

دزد پراید دقایقی پس از سرقت می میرد

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


تصادف دزد پراید در تهرانپارس

تشویق کننده: رئیس کلانتری 126 تهرانپارس از وقوع تصادف مرگبار سارقان دقایقی پس از سرقت خودرو در فلکه چهارم تهرانپارس خبر داد.

سرهنگ مجید عسگری نیا در تشریح این خبر اظهار داشت: ساعت 03:30 بامداد 21 مهرماه 98 تصادف شدید یک دستگاه خودرو پراید با کامیون حمل زباله در فلکه چهارم تهرانپارس به سامانه 110 پلیس آگاهی اطلاع داده شد.

وی بیان کرد: ماموران بلافاصله برای تحقیقات به محل اعزام شدند و اطلاع پیدا کردند که در پی تصادف با کامیون حمل زباله، راننده پراید مجروح و بلافاصله به بیمارستان منتقل شد. اما فرد مجروح بر اثر این ضربه جان باخت.

یک افسر پلیس تصریح کرد: در تحقیقات پلیسی مشخص شد خودروی پراید با سرعت زیاد در یک خیابان یک طرفه در حال حرکت بوده که به شدت با کامیون برخورد می کند.

کلانتری منطقه تهران پارس افزود: برای مشخص شدن هویت مالک خودرو، پلاک خودرو پلیس در حال بررسی است که با شناسایی مالک خودرو مشخص می شود مالک خودرو زنده است و در محل سکونت وی مستقر شده است. و متوفی مالک خودرو نیست.

یک مقام انتظامی اضافه کرد: مالباخته با وجود اینکه هیچ خبری از سرقت خودروی خود نداشت، ابتدا به گمان اینکه خودرو روبروی ساختمانی در خیابان پارک است منکر این تصادف شد اما پس از بررسی دقیق تر به سرقت خودرو اعتراف کرد.

وی در پایان تصریح کرد: صاحب خودرو مدعی شد سارق علیرغم اینکه پدال و فرمان را روی خودروی خود قفل کرده بود، موفق به سرقت آن از جلوی منزل شده است.

بیشتر بخوانید  تصاویر زیباترین درختان کریسمس سال 2014 سری دوم

تحقیقات در این مورد برای شناسایی سارق ادامه دارد.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *