مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

دریافت نظرات بازدیدکنندگان از محصولات سایپا به منظور ارتقای کمی و کیفی محصولات

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از سایپان نیوز، مدیریت ارتباطات گروه خودروسازی سایپا در نمایشگاه شیراز با انجام نظرسنجی با موضوعات مختلف نظر بازدیدکنندگان را در مورد محصولات گروه خودروسازی سایپا جلب کرد. اطلاعات جمع آوری شده، نتایج آن عملیات به واحدهای مرتبط تحویل داده خواهد شد.

در این نمایشگاه 13 نظرسنجی مختلف در رابطه با سبک زندگی مشتریان و عادات رسانه ای، رضایت از نمایشگاه و خدمات پس از فروش و غیره، مربوط به محصولاتی مانند آریا، آریا CVT، شاهین سی وی تی، کویک. آر کویک. آراتومات، کارون، پادرا پلاس و پادرا پلاس در یخچال

همچنین در نمایشگاه شیراز تست رانندگی برای خودروهای اتوماتیک شاهین گیرد و کویک.آر برگزار شد که با استقبال خوب بازدیدکنندگان روبرو شد و پس از تست، تست دینامیکی و استاتیکی محصولات مذکور انجام شد.

همچنین برای اولین بار در این نمایشگاه به همراه مرکز امور مشتریان سایپا، نظرسنجی دیگری با عنوان سم (ارتباط برای بهبود تجربه مشتری) انجام شد که در آن مشتریان و خریداران محصولات گروه سایپا به صورت مستقیم در کارگروه حضور داشتند. و چهره به چهره با مدیران این حوزه در مورد نقاط قوت و ضعف خودروهای خود صحبت کردند و نظرات خود را بیان کردند و همچنین راهکارها و حقوق مشتری به آنها گفته شد.

بیشتر بخوانید  میرزازاده مدال برنز را هدف گرفته است
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *