دریافت سود سهام عدالت | چگونگی دریافت سود سهام عدالت



آنچه دیگران می خوانند:

ارزش سرمایه به ترتیب به 11 میلیون و 834 هزار تومان، 22 میلیون و 295 هزار تومان و 10 میلیون و 973 هزار تومان رسید. با احتساب این نسخه، ارزش فروش سبد 60 درصدی 532 هزار تومان است. ارزش سرمایه به 7 میلیون و 100 هزار تومان رسید.ارزش سرمایه از زمان اعلام سهام عدالت با نوسانات زیادی مواجه بوده است. ارزش سهام معمولاً متناسب با افزایش یا سقوط بازار سهام تغییر می کند. ارزش سهام در حال حاضر به یک چهارم قیمت واقعی خود رسیده است. بنابراین ارزش سهام هم اکنون زیر 10 میلیون تومان معامله می شود. در زیر ارزش سهام را می خوانید.

روابط عمومی سازمان ثبت مرکزی تسویه اوراق بهادار و دارایی (سمات) اعلام کرد: این کاربران باید شماره ثبت بانکی معتبر را در سامانه سجام به نشانی https://vvv.sejam.i یا سایت پایتخت به نشانی https وارد و ثبت کنند. : //sahamedalat.ir لذا سود سهام عدالت برای آنها واریز می شود.

در ادامه این اطلاعیه آمده است که علاوه بر شماره شبایف نامعتبر، «مسدود، کهنه، مشترک (دو امضاء)، ارز و حساب بانکی بلندمدت» یکی از مهم ترین دلایلی است که سهامداران باعث شده اند. سودی که به حساب آنها واریز نشده است.

بر این اساس، مشمولان سهام مالکیت که در یکی از علل فوق دخیل هستند، باید نسبت به رفع و اصلاح این مغایرت‌ها اقدام کنند تا سود سهام مالکیت به حساب این افراد واریز شود. آینده. فاز.

بیشتر بخوانید  طرح بنزین برای همه روی میز رئیس جمهور/ آیا بنزین گران می شود؟

نکات ایمنی

• سیستم سرمایه کارگزاری مفید با استفاده از پروتکل امن SSL و با آدرس به مشتریان خود خدمات ارائه می دهد se.emofid.com شروع شدن. لطفا قبل از وارد کردن اطلاعات، آدرس موجود در قسمت مرورگر وب خود را با آدرس بالا مقایسه کنید و در صورت مشاهده هرگونه مغایرت احتمالی، کار را متوقف کرده و موضوع را با ما در میان بگذارید.

• برای محافظت از اطلاعات حساب کاربری خود، تا حد امکان از صفحه کلید مجازی استفاده کنید.

• هرگز اطلاعات حساب خود (نام کاربری و رمز عبور) را با دیگران به اشتراک نگذارید.

• پس از اتمام کار با سیستم، حتما دکمه خروج را بزنید.

موارد زیر را به ترتیب بررسی کنید:
1) کد ملی وارد شده باید دارای سهام مالکیت باشد. (با وارد کردن کد ملی در سایت SamaneSe.ir سازمان خصوصی سازی)
2) سایت را بررسی کنید SamaneSe.ir شما روش “اشتراک گذاری مستقیم” را انتخاب کرده اید.
3) دقت کنید شماره تلفن همراهی که وارد می کنید همان شماره تلفن همراهی باشد که در سایت سازمان خصوصی سازی ثبت شده و حتما باید به نام شما باشد.
4) شماره تلفن شما در سامانه خصوصی سازی ثبت نشده و یا به نام شما نیست.
5) اگر قبلاً در سامانه سهام یک کارگزاری دیگر ثبت نام کرده باشید، دیگر نمی توانید در هیچ سامانه معاملات سهام ثبت نام کنید.
6) سهامداران عدالت می توانند شماره شبا و تلفن همراه خود را از طریق قسمت «مشاهده/ویرایش پروفایل» وب سایت با واریز به panel.SahamEdalat.ir شماره شبا و شماره تلفن همراه باید متعلق به شخص باشد.
7) چنانچه در حین ثبت نام پیام «کارگزار نظارتی قبلاً برای کد ملی مورد نظر تعیین شده است» می توانید برای اطلاع بیشتر از کارگزار نظارتی تعیین شده با شماره 1 داخلی 1569 تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید  مراقب این 6 موردی که نمی دانستید به دندان های شما آسیب می رسانند باشید

سهام عدالت متشکل از سهام 49 شرکت بورسی و غیر بورسی است که در سبدی قرار می گیرد و در حال حاضر سهامداران می توانند سهام خود را از طریق این سامانه (به صورت کاملا آفلاین و بدون نیاز به عضویت در کارگزاری یا داشتن کد بورسی) خریداری کنند. ) و در صورت تمایل تا 60 درصد بفروشند. لازم به ذکر است که فقط سهامداران در سامانه SamaneSe.ir آنها روش «سهم مستقیم» را انتخاب کرده و قادر به فروش هستند.

با ثبت نام در این سامانه می توانید از تمامی جزئیات مانند تنوع، تعداد و ارزش روزانه هر سهم در سبد سهام خود مطلع شوید و حتی سبد سهام خود را روزانه بررسی کنید. اگر قصد فروش هر یک از سهام خود را دارید، این گزینه به راحتی در دسترس شماست.


دیدگاهتان را بنویسید