مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

درخت فال

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


ابتدا درخت را رنگ کنید، سپس خودتان را بشناسید

درختی را که کشیده اید با درختان پایین صفحه مقایسه کنید. ببینید کدام یک شبیه تر است. سپس شرح آن درخت را بخوانید تا چیزهای جدیدی در مورد خود و روح خود کشف کنید. برای شناخت بهتر دوستانتان از آنها بخواهید که یک درخت بکشند.

*کلید آزمایشی*

در این آزمون 16 درخت وجود دارد. با درختان 1 تا 8، شکل شاخه ها مهم است و این تست روحیه شما را بر اساس شکلی که به شاخه ها می دهید تجزیه و تحلیل می کند. شماره 9 تا 16 شکل درخت مورد نظر است. به این ترتیب از این تست دو پاسخ خواهید گرفت که یکی مربوط به شکل درخت و دیگری مربوط به شاخه هاست.

1 – شاخه های متراکم و گره دار

درخت فال

شما از نظر منطقی و ذهنی به اندازه کافی بالغ هستید و می توانید تعادل را در زندگی خود برقرار کنید، زیرا احساسات پرخاشگرانه و افراطی و خواسته های غیرمنطقی ندارید. شما اصلا جاه طلب نیستید و دوست ندارید با اطرافیان خود رقابت کنید. شما بیش از حد به خانه، خانواده و دوستان خود وابسته هستید. شما تمام مراحل سخت و بحرانی را به خوبی پشت سر می گذارید، زیرا طبیعت شما با انفعال و تایید قوی مشخص می شود. ممکن است مخالفان فکر کنند که آرامش شما به دلیل تنبلی است.

2- درختی که بر شاخه ها و تنه اش سایه افکندی.

درخت فال

این تصویر از ترس یا نگرانی در ناخودآگاه شما صحبت می کند. شاید شما نگران از دست دادن کسی هستید یا می ترسید که به رویاها و برنامه هایی که ترسیم کرده اید نرسید. این عدم اعتماد به نفس گاهی باعث می شود احساس بی کفایتی کنید. ترس های خود را رها کنید تا راحت باشید و از احساس زندگی در زیر ابرها رنج نبرید.

3- درخت سرو و کریسمس

درخت فال

اگر درختی شبیه کاج های کریسمس کشیده اید، نشان می دهد که نمی توانید با افراد خوب و بی بند و بار کنار بیایید. علاوه بر این، شما کمی بدبین هستید و معتقدید که نباید افراد را از روی ظاهرشان قضاوت کرد. چون گاهی ته کاسه نصف کاسه است. شما عقاید محکم و تزلزل ناپذیری دارید، اما قدرت این را ندارید که به نرمی و آرامش نظرات خود را به دیگران بپذیرید. رگه ای از تلخی در شما وجود دارد که شما را کمی تلخ و چسبنده جلوه می دهد. البته ممکن است به خاطر تجربیات تلخی باشد که در زندگی گذشته داشته اید. باید برای مبارزه با این «تلخی» تلاش کرد و خاطرات بد گذشته را فراموش کرد و با نشاط بیشتری از مردم و زندگی استقبال کرد.

بیشتر بخوانید  دوست دارم ... (سری هشتم)

4 – درخت میوه

درخت فال

اگر درختی که کشیده‌اید میوه‌ای روی شاخه‌هایش دارد، باید گفت که در وجودتان غم و اندوه خوشایندی دارید. از این که گاهی در افسردگی فرو می روید و غبار غم بر چهره تان می نشیند لذت می برید. در عین حال خیلی مشتاق هستید که همیشه مورد توجه اطرافیانتان قرار بگیرید و گاهی برای جلب توجه دروغ های کوچک می گویید و البته گاهی هم از اطرافیانتان دروغ می شنوید، با این حال آن دروغ ها را دوست دارید چون شیرین و رویایی اگر در تصویر میوه های درخت را در حال افتادن از شاخه ها دیدید، به این معنی است که احساس می کنید شخصی که دوستش دارید در حال ترک شماست.

5 – شاخه های حلقوی حلقوی

درخت فال

اگر درخت خود را مانند این تصویر کشیدید، شما فردی هستید که میل شدید به آزادی فردی دارید. البته شما تا حدودی منزوی و درونگرا هستید و شخصیت خود را کاملاً از کنترل دیگران خارج می کنید و به ندرت تحت تأثیر دیگران قرار می گیرید. شما سعی می کنید به گونه ای زندگی کنید که ایده آل شما باشد و به همین دلیل دوستان خود را واضح و دقیق انتخاب می کنید. اما تعامل شما با آنها هرگز از مرزهایی که تعیین کرده اید عبور نمی کند. اعتماد به نفس شما قابل تحسین است.

6 – شاخه های لخت و نوک تیز

درخت فال

شما همیشه در حالت تدافعی هستید و احساس می کنید که دیگران می خواهند به نوعی به شما حمله کنند، بنابراین در بیشتر موارد قبل از هر اقدامی از طرف آنها شروع به حمله به خود می کنید. می توان گفت در شخصیت شما خارهایی وجود دارد که حاضرید به راحتی آنها را وارد روح و روان اطرافیان خود کنید. این خارها نیز نشانه ای از قسمتی پنهان در طبیعت شماست که باعث تلخی کلام و رفتار خصمانه شما می شود. سعی کنید آرام باشید و اجازه دهید ناخودآگاهتان شما را در مسیر دوست داشتن مردم و چیزهای خوب راهنمایی کند تا همه شما را دوست داشته باشند و دوست داشته باشند، زیرا خوشبختانه استعداد مهربانی را دارید و فقط باید آن را پرورش دهید.

7 – شاخه های رو به پایین

درخت فال

متأسفانه، این درخت از شادی درونی صحبت نمی کند. شما نتوانسته اید حس عمومی خود را از زندگی متعادل کنید. در لحظه، شما تصمیم می گیرید. واکنش های شما به حساب نمی آید. در لحظه، شما تحت تاثیر حالات و احساسات آن لحظه هستید. تصمیم گیری نهایی برای شما بسیار سخت است و زمان زیادی را صرف آن می کنید. بیشتر اوقات، ترجیح می دهید این تصمیم را نادیده بگیرید. به خصوص به محض اینکه شرایط برای شما کمی ناراحت کننده می شود، کنترل عصبی خود را از دست می دهید و تسلیم احساسات خود می شوید.

بیشتر بخوانید  404 پیدا نشد

8 – خطوط و شاخه های تصادفی

درخت فال

اگر شاخه های درختتان را به هم ریخته، نامنظم و نامتعادل کشیدید، رگه هایی از شوخ طبعی و نشاط و لذت از زندگی در شخصیت شما وجود دارد. اما در کل آدم ها متغیر هستند و حالات شما مثل هوای بهاری است که زیاد قابل پیش بینی نیست. یک لحظه شما خوشحال هستید و لحظه ای دیگر ممکن است از چیزی ناراحت باشید و روحیه شما به کلی تغییر کند. بیشتر اوقات شما بی حوصله هستید و گاهی اوقات بدون فکر تصمیم می گیرید و می خواهید فوراً هر کاری را که می خواهید انجام دهید. شما دوستان دائمی ندارید زیرا اغلب دوستان خود را تغییر می دهید و همیشه به دنبال چیزهای جدید هستید. بی هدفی در شخصیت و خلق و خوی شما به وضوح نمایان است.

9- تنه محکم و استوار و چند شاخه

درخت فال

شما اعتماد به نفس زیادی دارید و بیشتر از خودتان راضی هستید و هیچ کس، هیچ حرف و عملی نمی تواند اعتماد آهنین شما را بشکند. برای خودت زندگی کن و اصلاً به فکر و احساس دیگران در موردت اهمیت نده. شما به دارایی و ثروت خود بسیار علاقه دارید و با فخر فروشی از افکار اجتماعی و زندگی مردم فاصله می گیرید. بدیهی است که مردم در ذهن شما جایگاه مهمی ندارند و نمی خواهید آنها را جز برای لاف زدن یا ایجاد حس احترام و بزرگی برای خود داشته باشید. شما خودخواه، ماهر و غیرقابل نفوذ هستید.

10 – تنه بلند و باریک و شاخه های بدون برگ

درخت فال

در طبیعت شما تمایل به خودنمایی وجود دارد و این تمایل انگیزه ای است که شما را به روشنفکر بودن و جدایی از دیگران تشویق می کند. دوست دارید ایده های جدید و بحث برانگیز داشته باشید و با کمک آن ها و برخی کارهای به اصطلاح فکری توجه مردم را به خود جلب کنید. اما معمولاً اشتیاق شما برای چیزهای جدید بسیار فصلی است و هرگز ایده ای را تا حد کمال آن دنبال نمی کنید.

11 – لاشه جدا شده و زخمی

درخت فال

نقاشی شما به وضوح نشان می دهد که شما دائماً در تلاش هستید تا تجربه بد را از ذهن خود حذف کنید، اما ناخودآگاه شما بر حفظ آن خاطره اصرار دارد. این امر باعث شده افکار شما دچار تضاد و آشفتگی شود، می توانید به سرعت این خاطره تلخ را از ذهن خود حذف کنید و با معاشرت بیشتر با مردم و شرکت در برنامه های متنوع و جدید به غم و ناراحتی او پایان دهید. اینکه واقعا خودت اینو میخوای با خود صادق باشید و به آینده خوشبین باشید.

بیشتر بخوانید  فرار امین حیایی از ترس شرکت کننده عصرجدید !

12 – تنه قیف

درخت فال

شما فردی بسیار پرانرژی و فعال هستید و به هر گروهی که در آن شرکت می کنید زندگی می بخشید. شما یک زندگی اجتماعی بسیار شلوغ دارید و توسط دوستان زیادی احاطه شده اید که یک ساعت کامل را پر می کنند و هرگز اجازه نمی دهند یک لحظه تنها باشید.

13 – تنه کج

درخت فال

شما خیلی احساس اعتماد به نفس ندارید. اغلب نگران چیزهای کوچک و بی اهمیت هستید و حرص می خورید و به خودتان آسیب می زنید زیرا همه چیز کمی اشتباه و درست است. شما از تنوع متنفرید و می خواهید همه چیز در زندگیتان مرتب و منظم باشد زیرا این نظم به شما احساس امنیت می دهد.

14 – درخت در جزیره

درخت فال

شما اغلب احساس تنهایی می کنید. شما تمایل زیادی به برخورداری از امنیت عاطفی و تعادل در زندگی عاطفی خود دارید، اما گاهی دوست یابی برای شما بسیار دشوار است و به همین دلیل، با وجود تمایل زیاد به داشتن یک رابطه عاطفی پربار، در حال حاضر تنها تنهایی را انتخاب می کنید. انتخاب با این مشکل مبارزه کنید و بیشتر اجتماعی باشید.

15 – خطوط شکسته

درخت فال

اگر شما یک درخت نقطه چین کشیدید، از نظر عاطفی بی پروا و کنترل نشده اید. اغلب، بدون توجه به ماجراجویی‌ها و روابطی می‌روید که پایانی برایشان پیش نمی‌آید و ترس از پایان را در دل خود راه نمی‌دهید. در بیشتر موارد، تصمیمات شما آنی و بدون فکر کردن به نتایج احتمالی است.

16 – ریشه بلند

درخت فال

اگر ریشه در تنه درخت خود دارید، تنها چیزی که در زندگی برایتان مهم است امنیت ذهنتان است. ذاتاً واقع بین و هوشیار هستید و همیشه طوری رفتار می کنید که این اطمینان را داشته باشید. در زندگی عاطفی خود بین خواسته های قلبی و توصیه های ذهنی خود تعادل برقرار می کنید و به همین دلیل روابط عاطفی شما قبل از اینکه هیجان انگیز و گرم شود از اکثر جهات سرد و حسابگر است.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *