مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

درباره هماهنگی لباس و جواهر چه میدانید؟

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


 هماهنگی لباس و جواهر

هماهنگی لباس و جواهر

به گزارش خبرنگار بازار باشگاه خبرنگاران لباس هایی با رنگ ها و بافت های متفاوت وجود دارند ، با بعضی از لباس ها باید طلاها و زیور آلات زردتان را بیاندازید و با بعضی دیگر باید طلاها یا زیور آلات سفید را استفاده نمایید . ممکن است طلای زرد شما خیلی شیک و گران باشد اما با این وجود نمی توانید با هر رنگ ، یا بافت لباسی از آنها استفاده نمایید .

طلاهای زرد :

طلای زرد به علت رنگ بخصوصی که دارد به شما اجازه نمی دهد تا هر لباسی را که دوست دارید , بپوشید زیرا هارمونی و ترکیب رنگ طلایی با هر رنگی شیک و زیبا نمی شود .

موارد استفاده طلای زرد در روز و شب تفاوت دارد :

در روز بهتر است از طلاهای زرد استفاده کنید تا شیک تر و زیباتر به نظر برسید : انگشتر ظریفی از جنس طلای زرد با نگین های کوچکی را می توانید استفاده کنید زیرا در روز و برای انجام دادن فعالیت های روزمره بهتر است از انگشتر هایی استفاده کنید که ساده باشند تا به هنگام انجام کارهای تان اذیت نشوید .
اگر شما از آن دسته خانم هایی هستید که به طلا های زرد علاقه دارید؛ از دست بند نیز استفاده کنید . زیرا دست بند بیشترین طلایی است که در دست شما به چشم می آید حتی بیشتر از انگشترهایی که شما به دست دارید.

اگر می خواهید از گردن بند استفاده کنید پیشنهاد می کنیم با توجه به لباسی که به تن دارید گردن بندتان را انتخاب کنید برای مثال اگر لباسی مجلسی به تن دارید که دارای یقه ی باز می باشد بهتر است از گردن بندهای بلند استفاده کنید ، اگر از لباس هایی استفاده می کنید که دارای یقه های بسته است از گردن بند اجتناب کنید ، زیرا با این مدل یقه های خاص اصلا گردن بند شما مشخص نمی شود.

بیشتر بخوانید  10 مزیت جادویی کرم پودر مات فارماسی

 هماهنگی لباس و جواهر

گردن بند متفاوت با رنگ های مختلف را استفاده نکنید ، مثلا گردن بند های زرد و سفید را با هم نیندازید.حتی چند گردن بند را با وجود این که دارای یک رنگ مثلا طلای زرد هستند ، باز هم با یکدیگر نیندازید.

موضوع بعد که چه رنگ هایی را با طلای زرد می توان استفاده کرد : قهوه ای ، مشکی ، نارنجی ، رنگ هایی که دارای ترکیب قرمز می باشند ، قرمز ، شرابی و

طلای سفید بیشتر مورد توجه و پسند افراد جوان می باشد ،طلای سفید دارای مزیت هایی بیشتری نسبت به طلای زرد می باشد ، طلای سفید را شما با لباس هایی با رنگ هایی متفاوت می توانید بپوشید .

چه رنگ های را با طلای سفید می توان استفاده کرد :

طلای سفید به دلیل خاصیت براقی که دارد برای مهمانی های شبانه فوق العاده مناسب می باشد بالخصوص با لباس های مشکی بیشتر برق می زند و جلوه می کند .

با رنگ هایی مانند : قرمز ، فیروزه ای ، می توانید از طلای سفید استفاده کنید ،; با رنگ هایی مانند : مشکی ، خاکستری و سفید اطلای سفید فوق العاده زیبا می شود .


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *