مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

دانشگر: به هیچ وجه نمی توانید با مددی صحبت کنید / اگر من مددی بودم می رفتم

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



مدافع استقلال گفت: به هیچ وجه نمی توان با مددی صحبت کرد ، اگر فردا جام حذفی را بالای سر ببریم ، او می گوید استقلال با هدایت من جام را به دست آورد.

به گزارش ایسنا ، محمد دانشگر ، مدافع استقلال ، در حاشیه تمرین این تیم گفت: متأسفانه به دلیل مشکلات این تیم تمرین تعطیل شد. ما برای هواداران آمده ایم و تمرین می کنیم و بازی می کنیم. اکنون ما نگران آینده تیم هستیم ، زیرا 45 روز دیگر فرصت داریم با الهلال بازی کنیم و 14 روز دیگر قرارداد برخی از بازیکنان به پایان می رسد.

وی در مورد درآمد بازیکنان در این فصل گفت: همه ما یک رسید کوچک داشتیم و دو سوم تیم زیر 40 درصد هستند و این خیلی بد است. اگر آنها با بازیکنان ما تمدید نکنند ، نام آنها برای لیگ قهرمانان رد نمی شود. کسانی که روی تیم سخت کار می کنند تیم را ترک می کنند. عبدیان و نامداری کسانی بودند که سال گذشته با بازیکنان تمدید کردند و اولین سال بود که بازیکنان ما جایی نرفتند و در تیم ماندند ، اما نمی دانم چرا آنها رفتند.

سرمربی استقلال افزود: راهی برای گفتگو با مددی وجود ندارد. وی نتوانست فرشید اسماعیلی را به کمیسیون انضباطی برساند و به دادگاه رفت و اسماعیلی را در دادگاه محاکمه کرد. اگر دستیار بودم می رفتم. بگذارید صحبت کند و بگوید چرا ماند. فردا ، خدای ناکرده ، وقتی جام حذفی را می گیریم ، می گوید: “ما تحت حکومت من جام را بردیم.”

بیشتر بخوانید  مطالبات دستیار پیشین مجیدی پرداخت شد

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *