مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

دانشگاه در خدمت حکمرانی خوب

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


به گزارش سلام نو، پنجمین دوره ارزشیابی داوطلبان رشته های مدیریت روز پنجشنبه 15 مردادماه در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار شد.

داوطلبان این فرآیند به عنوان اولین شرکت کنندگان در دوره های مدیریت از شهریور 1401 در شش حوزه تخصصی مدیریت محیط زیست، مدیریت انرژی، علم، فناوری و نوآوری، مدیریت صنعتی، مدیریت اقتصادی و کشاورزی و مدیریت منابع طبیعی آموزش خواهند دید.

شرکت کنندگان در این دوره ها به بررسی اصول مدیریت، مبانی خط مشی یک حوزه تخصصی در ایران، چالش ها و فرصت های پیش روی حاکمان در آن و در نهایت یک پروژه فردی یا گروهی پرداختند.

دوره های مدیریت دانشگاه تهران با همکاری مرکز مطالعات راهبردی ریاست جمهوری و پژوهشکده منابع انسانی اسما در شش رشته تخصصی برگزار می شود و در پایان دوره علاوه بر اعطای مدرک معتبر، از فارغ التحصیلان به عنوان کارشناس در رشته تخصصی دعوت به عمل می آید. زمینه های. . . جلسات مرکز مطالعات راهبردی

لازم به ذکر است دانشکده های مدیریت که به عنوان یکی از بهترین بسترها برای آموزش سیاستگذاران در حوزه های مختلف تخصصی شناخته می شوند، در سال های اخیر مورد توجه مراکز علمی و سیاست گذاری کشور بوده و می توانند به فعالیت های شخصی منجر شوند. حرفه ای. رشد با فراهم کردن فرصت‌های آری، توانایی‌های حاکمان فعلی و آینده کشور افزایش می‌یابد.

به گفته کارشناسان، ضعف در حکمرانی یکی از دلایل عمیق‌تر شدن چالش‌ها و بحران‌ها در عصر کنونی است. از این رو توجه به موضوع مدیریت و نوسازی آن به یکی از تخصص های اصلی گروه های نخبگان و موسسات پژوهشی کشور تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید  شرط جدید برای ورود ارباب رجوع به ادارات

به نظر می رسد حرکت به سمت توسعه دوره های مدیریت و حفظ این گونه دوره ها می تواند منجر به گذار به حکمرانی خوب و تقویت سازوکارها و توانمندی های نهادهای متولی آن شود.

<п>اعلامیه دانشگاه در خدمت حکمرانی خوب اولین بار در ظاهر شد خبر سریع.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *