مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

دادستان پاسخ درستی به معلمان داد

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به بررسی طرح رتبه بندی معلمان در کمیسیون متبوعش گفت: این طرح فردا به تصویب مجلس می رسد.

به گزارش خبرنگار مهر ، علیرضا منادی سفیدان رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی امشب در حاشیه جلسه کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در خصوص مسائل و مشکلات آموزش و پرورش اظهار داشت: یکی از مسائل و مشکلات آموزش و پرورش است. نگرانی اعضای کمیسیون بود. در خصوص شروع انتصابات در آموزش و پرورش باید دغدغه ها و ملاحظاتی که این تغییرات به نفع آموزش و پرورش است مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: موضوع دیگری که در جلسه امروز کمیسیون مطرح شد این بود که کل لایحه رتبه بندی معلمان به سرعت و فوری و نهایتا تا فردا به تصویب برسد تا با تشکیل کمیته های حسابرسی، معلمان در وضعیت علمی و واقعی خود قرار بگیرند. رتبه پژوهشی معلمان رتبه بندی خواهند شد. ”بله.

رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس گفت: در این جلسه همچنین درباره اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، عدالت آموزشی به ویژه در مناطق فقیرنشین، توسعه زیرساخت های آموزشی و افزایش سرانه آموزشی در صربستان بحث و تبادل نظر شد. ” کشور.”


بیشتر بخوانید  دلتنگی بچه های دهه شصتی!
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *