مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

خودنمایی دختر علی دایی با ثروت پدرش در لندن

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

بر اساس گزارش ها شمانیوز، علی دایی اسطوره فوتبال، فوتبال ایران است. علی دایی او متولد 11 فروردین 1359 در اردبیل است. علی دایی در سال ۱۳۸۳ با مونا فرخ آذری ازدواج کرد. دختر علی دایی او چندین سال است که در خارج از کشور زندگی می کند.

ماجرای ازدواج علی دایی

علی دایی در اول بهمن ماه سال ۱۳۸۳ ازدواج کرد و به جرگه متاهلین پیوست. علی دایی در سال 1384 در گفت و گو با سایت تبیان درباره نحوه آشنایی با همسرش و خصوصیات همسرش گفت: همسرم از آشنایان نزدیک خانواده ما است، مادرش اردبیلی است و پدرش تبریزی است و بزرگ شده است. تهران. او مشخصات کامل یک دختر آذربایجانی دارد و فارغ التحصیل صنایع غذایی است، او هشت سال از من کوچکتر است.

علی دایی درباره انتخاب همسرش نیز گفت: من همسرم و مادرم را انتخاب کردم. اما دایی ادامه می دهد: همسرم اولین فرزند خانواده است.

نکته جالب ازدواج عمویشان مهریه همسرشان است. «از آنجایی که خانواده همسرم دارای اعتقادات اسلامی ارزشمندی هستند، مهریه آنها و همچنین مهریه حضرت فاطمه (سلام الله علیها) «آب» است. خیلی ها فکر می کردند مهریه همسرم به قول این تازه واردها خیلی سکه است!

اولین فرزند علی دایی در سال 1388 به دنیا آمد دختری به نام نورا که علی دایی او را بسیار دوست دارد و می گوید: می خواهم نورا به همه چیز برسد.

بیشتر بخوانید  واژگونی مرگبار اتوبوس در محور سمنان - مهدیشهر | ۲ فوتی و ۲۵ مصدوم

شکایت علی دایی از دنیز

چندی پیش سایت های خبری بدون اشاره به علی دایی نوشتند: این مربی معروف درخواست حضانت دختر همسر سابقش را داد و پیام داد که این ماجرا حتی اگر در مطبوعات و رسانه ها منتشر شود و آبروی او را تهدید کند متوقف نخواهد شد. راه

البته به گفته منابع موثق، همسر سابق این مربی سرشناس هم پیام داده که باید برود و شکایت کند؛ چون اجازه نمی دهد دخترش با این مربی و همسر سابقش زندگی کند.

علی دایی

اما دایی فوتبال را در ایران شروع کرد

علی دایی زندگی فوتبالی خود را با بازی در تیم شهری محل تولدش یعنی استقلال اردبیل آغاز کرد. پس از کسب استقلال اردبیل راهی تهران شد و پس از یک فصل بازی در تیم تاکسیرانی تهران به تیم بانک تجارت پیوست.

او در طول چهار سال حضورش در بانک تجارت 75 بازی انجام داد و بیش از 40 گل برای این تیم به ثمر رساند. باشگاه بعدی دایی که طرفداران زیادی هم دارد پرسپولیس است. علی دایی در سال 73-74 از پایتخت به جمع سرخ پوشان پایتخت پیوست و جوایز زیادی را در این باشگاه کسب کرد.

زندگی فوتبالی علی دایی پس از خروج از کشور ادامه دارد

این بازیکن اسطوره ای پس از یک بازی عالی در لیگ آسیا به تیم السدا قطر پیوست. وی حدود یک سال در این باشگاه فعالیت داشت و سپس در سال 1376 به همراه دوست و همبازی سابق خود کریم باقری به تیم آرمینیا بیله فلد پیوست و از طریق این تیم فعالیت خود را در مسابقات اروپایی آغاز کرد.

بیشتر بخوانید  مراسم تودیع و معارفه سرپرست جدید اداره کل کارپردازی و اداره کل رفاه و درمان بانک ملی ایران برگزار شد

دایی پس از یک فصل حضور در این باشگاه آلمانی تصمیم گرفت آرمینیا بیله فلد را ترک کند و به بایرن مونیخ بپیوندد. دایی پس از مدتی بازی در بایرن مونیخ، به یک باشگاه آلمانی دیگر به نام هرتا پیوست. در این تیم اولین گل خود در لیگ باشگاه های اروپا را مقابل چلسی به ثمر رساند. اما دایی اولین بازیکن آسیایی بود که به این مسابقات راه یافت. باشگاه اروپایی بعدی او سن سیرو بود که در آن برای تیم معروف میلان نیز گل زد.

علی دایی

اما کار دیگر دایی

علی دایی مثل همیشه اول است. در فوتبالی که همیشه پیشرو بوده و در تجارت شخصیت «اول بودن» را دارد. عمویم به وصیت پدرش عمل کرد و به محض دریافت پول حرفه ای این پول را سرمایه گذاری کرد. خود دایی بارها در مصاحبه هایش گفته است: «حتی زمانی که برای بایرن مونیخ بازی می کردم، پولم را به پدرم دادم، او روی من سرمایه گذاری کرد و حالا نتیجه را دیدم.

فروشگاه علی دایی در میدان منیریه تهران، یادگار آن سالها. این فروشگاه به تدریج به یکی از معدود نمایندگان مشهور برند دایی تبدیل شده است. درست است که می گویند فوتبال دهمین کار علی دایی است. خرید و فروش مرسدس بنز و بیم وی، تولید پوشاک ورزشی، راه اندازی فروشگاه در نقاط مختلف تهران و …. از مشاغل مختلف آقای گل جهان است. شهریار فوتبال ایران سال گذشته یک دفتر آدیداس و نایک در تهران افتتاح کرد تا این دو برند معروف را در پایتخت ایران در انحصار خود درآورد. بدون شک دایی در مشاغل دیگری هم فعال است و در جاهای مختلف شرکای تجاری زیادی دارد اما آن مشاغل کمتر رسانه ای شده است.

بیشتر بخوانید  جاده ها و شرایط امروز 26 آگوست 1400

دختر بزرگ علی دایی کیست؟

دنیس دایی اولین دختر یک فوتبالیست است که چند سالی است با مادرش خارج از ایران زندگی می کند. دنیز به دلیل اینکه سال ها با فرهنگ غیر ایرانی بزرگ شده است حجاب و پتو زیادی ندارد اما به دلیل محبوبیت پدرش، دنیز در اینستاگرام هم محبوب است. دنیز دایی در حال حاضر به رقص حرفه ای مشغول است و گهکاهی با دوستانش عکس می گذارد اما از آنجایی که مشخص است در یک ملاقات کوچک با پدرش است، تصاویری را با علی دایی به اشتراک گذاشته است.

ماجرای گفتگوی عمو دنیز از آنجا شروع شد که علی دایی در برنامه 90 به نمایندگی از دخترش قسم خورد که نورا را نبخشد اما مایلی کهن در پاسخ گفت که بهتر است بگویم دنیز را نمی بخشم. بر همین اساس ماجرای همسر سابق علی دایی بر سر زبان ها افتاد. برخلاف تصور، علی دایی در حال حاضر دو فرزند دارد، اما اکثر رسانه ها عکس های نورا دایی، فرزند دوم او را منتشر کرده اند.

علی دایی


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *