خودروهای مجاز برای واردات شناسایی شدند



در این جلسه که با حضور دبیران و نمایندگان مجلس و روسای قوای مقننه و قضائیه و نمایندگان دولت و مجلس شورای اسلامی برگزار شد، سرانجام پس از سه جلسه بحث و بررسی پیرامون «طرح صنعت خودرو» برگزار شد. و «اقتصاد کلان، بازرگانی و اداری»، نمایندگان شورا در مورد واردات خودرو تصمیم گرفتند:

به دولت اجازه داده می شود خودروهای کم مصرف برقی، هیبریدی، ایمن و عمومی را با رعایت اولویت واردات و تایید صلاحیت فنی و حرفه ای واردکنندگان و ارائه خدمات پس از فروش و انتقال فناوری به آنها وارد کند.

سقف واردات خودرو با در نظر گرفتن تنظیم بازار، حمایت از تولید با کیفیت داخلی و رعایت منابع ارزی کشور و اولویت دادن به هزینه های ارزی برای تامین کالاهای اساسی و اساسی توسط دولت تعیین می شود.

آملی لاریانی در ابتدای جلسه با اشاره به تعدد و اهمیت موضوعات در دستور کار مجمع تشخیص مصلحت نظام و لزوم رسیدگی دقیق تر و سریعتر به موضوع، از اعضا خواست تعداد و ساعات برگزاری جلسات را افزایش دهند. جلسات و تعداد و زمان.

به گزارش ایسنا، سخنگوی دولت شامگاه چهارشنبه (21 اردیبهشت) گفت: بند دیگری از 8 مصوبه ریاست جمهوری برای تحول صنعت خودرو محقق شد و با تصویب هیئت دولت واردات خودرو آزاد شد.

بیشتر بخوانید  فیلترینگ جدید و عجیب و غریب ایرانسل و همراه اول!

دیدگاهتان را بنویسید