مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

خودروهای مجاز برای واردات شناسایی شدند

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



در این جلسه که با حضور دبیران و نمایندگان مجلس و روسای قوای مقننه و قضائیه و نمایندگان دولت و مجلس شورای اسلامی برگزار شد، سرانجام پس از سه جلسه بحث و بررسی پیرامون «طرح صنعت خودرو» برگزار شد. و «اقتصاد کلان، بازرگانی و اداری»، نمایندگان شورا در مورد واردات خودرو تصمیم گرفتند:

به دولت اجازه داده می شود خودروهای کم مصرف برقی، هیبریدی، ایمن و عمومی را با رعایت اولویت واردات و تایید صلاحیت فنی و حرفه ای واردکنندگان و ارائه خدمات پس از فروش و انتقال فناوری به آنها وارد کند.

سقف واردات خودرو با در نظر گرفتن تنظیم بازار، حمایت از تولید با کیفیت داخلی و رعایت منابع ارزی کشور و اولویت دادن به هزینه های ارزی برای تامین کالاهای اساسی و اساسی توسط دولت تعیین می شود.

آملی لاریانی در ابتدای جلسه با اشاره به تعدد و اهمیت موضوعات در دستور کار مجمع تشخیص مصلحت نظام و لزوم رسیدگی دقیق تر و سریعتر به موضوع، از اعضا خواست تعداد و ساعات برگزاری جلسات را افزایش دهند. جلسات و تعداد و زمان.

به گزارش ایسنا، سخنگوی دولت شامگاه چهارشنبه (21 اردیبهشت) گفت: بند دیگری از 8 مصوبه ریاست جمهوری برای تحول صنعت خودرو محقق شد و با تصویب هیئت دولت واردات خودرو آزاد شد.

بیشتر بخوانید  گذر عمر لاله اسکندری را ببینید
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *