مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

خلاصه حساب حفاظت از فضای مجازی برای یک ماه آینده

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مجلس گفت: دو قانون بسیار مهم در حوزه اقتصاد دیجیتال در حال بررسی است که اولی موضوع ارزهای رمزپایه و لایه دوم آن است. حفاظت اطلاعات. یا به اصطلاح طرح حفاظت از فضای مجازی ماه آینده وارد کمیسیون ذیصلاح می شود و سپس کارگروه حوزه دیجیتال بررسی و جمع بندی می شود.

ˈرضا باقری اصلˈ روز چهارشنبه در نشست با فعالان حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات استان، با اشاره به اینکه دستور وزیر ارتباطات، موضوع مهارت و نرم افزار بیش از گذشته مورد توجه قرار گرفته است، افزود: تلاش داریم در این زمینه سرمایه گذاری کنیم. منطقه.» که در آن 50000 نفر می توانند در زمینه نرم افزار آموزش و آموزش ببینند.

وی با بیان اینکه این وزارتخانه در تلاش برای ارتقای مهارت های علاقه مندان به حوزه نرم افزار است، افزود: در تلاش هستیم آموزش نرم افزاری را از مقطع پیش دبستانی به بالا در کشور شکل دهیم که سرفصل های لازم را داده و پیشرفت خوبی داشته است. “

این مقام مسئول ادامه داد: تلاش می کنیم طبق قانون و مقررات به صورت جدی با این موضوع برخورد کنیم. از طرفی در خصوص تعرفه ها نیز چالش ها و ضعف هایی داریم.

وی با تاکید بر اینکه بحث دفاتر پیشخوان و بحث تعرفه ها موضوعی است، گفت: امیدواریم این موضوع به سرانجام برسد. پیشخوان ها نباید با تحول هوشمند خدمات عمومی تداخل داشته باشند، یعنی عملکرد آنها باید حسابرسی شود.

معاون وزیر ارتباطات در امور مجلس با یادآوری اینکه برای توسعه زنجان نیاز به موافقت است، ادامه داد: آمادگی داریم این آیین نامه را به صورت پایلوت در کشور تصویب کنیم.

بیشتر بخوانید  جزییات دخترکشی هولناک در رفسنجان / انگیزه این دخترکشی ناموسی اعلام شد! -

وی با بیان اینکه سطح سوالات در این استان متفاوت است، اضافه کرد: زنجان بعد از استان یزد در حوزه فناوری اطلاعات در رتبه دوم کشور قرار دارد زیرا نخبگان این استان فعالیت بسیار خوبی در کشور دارند.

این مسئول با تاکید بر اینکه اکوسیستم کاملی در این استان شکل گرفته است که برای تکمیل و خلق ثروت آن گام برمی دارد، ادامه داد: اقدامات اولیه در این استان برای بهبود کار انجام شده که در این راستا انتخاب استاندار انجام شده است. زنجان.” از سوی دانشگاه و حضور نماینده ای توانا در این استان و استفاده از ظرفیت می تواند به درک موضوع کمک کند.

وی با تاکید بر استفاده از فرصت ها و استفاده از زمان تاکید کرد: زمان عنصر بسیار حیاتی در کسب و کار دیجیتال است زیرا به ارائه محصول و خدمات مناسب در جامعه کمک می کند.

بیل مکانیکی اصل با اشاره به اینکه سهم سرمایه گذاری دیجیتال در چند سال اخیر افزایش چشمگیری داشته است، افزود: دسترسی گروه های مردمی به فناوری های نوین ارتباطی نوعی عدالت اجتماعی اما نوعی تجارت است.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه کار گروه اقتصاد دیجیتال در دولت تشکیل شده است، گفت: سرمایه گذاری در حوزه ICT بازارهایی ایجاد کرده است و باید مشکلات و کاستی های آن برای شرکت های جدید شناسایی شود. ” و تعمیر شد تا مورد استفاده قرار گیرد.

وی با بیان اینکه اولویت های کاری گروه متشکل از اعضای دولت مشخص شده و جلسات منظمی در حال برگزاری است، گفت: بلافاصله مجوزها صادر می شود.

بیشتر بخوانید  زلزله کرمان دقایقی پیش امروز ۵ تیر ۱۴۰۱ – ایران چطور

این مقام مسئول با اشاره به مشکلات صدور مجوز برای بخش خصوصی گفت: این مجوزها تا حدودی ناشی از مدیریت ریسک های احتمالی و جلوگیری از مشکلات آتی است، اما باید روند اخذ و مدیریت این مجوزها تسهیل شود تا مشکلی برای آنها ایجاد نشود. بخش خصوصی.”

وی با اشاره به سهم 10 درصدی بخش خصوصی از فناوری اطلاعات و ارتباطات و چگونگی تحقق این سهم در کشور، خاطرنشان کرد: همه ما در بخش دولتی و خصوصی باید برای رسیدن به این سهم تلاش کنیم و این مسئولیت فردی نیست. . “

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *