مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

خطرات جبران ناپذیر خالکوبی مردمک چشم

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


خطرناک ترین نوع تاتو (تاتو چشم)

مرا بکش و زیباتر از نگین گذاشتن روی دندان و جراحی های زیبایی و کاشت ناخن، این روزها حاضرند نوک سوزن تیز چشم و زبان خود را تحمل کنند تا با دیگران متفاوت باشند! دلگرم کننده به روز باشید خطرناک ترین نوع خالکوبی آن ها ملاقات می کنند.

خطرات خالکوبی چشم

اصطلاح “منو بکش و خوشگلم کن «از دخترها به پسرها سرایت کرده است و این دو نفر در رقابت تنگاتنگی هستند تا جذاب تر از یکدیگر به نظر برسند و احساس کنند. این روزها حاضرند یک سوزن تیز وارد چشم و زبانشان کنند تا خود را از استراحت متمایز کنند!
سولماز دختری 24 ساله است. او از خانواده متوسطی است که زیبا به نظر می رسد اما شکرگزار زیبایی خود نیست و مدام آینه ای در دستانش گرفته و به دنبال ایرادی در صورتش می گردد تا زیباتر شود. یادم هست اولین بار که نقش نگین روی دندان را با چشمان خودم دیدم و متوجه شدم که روی دندانم یک ایمپلنت نگینی وجود دارد، روی دندان سولماز بود. اوایل دوستی ما با او علاقه زیادی به جراحی های زیبایی و پوست داشت به طوری که هر وقت با او تماس گرفتم در مطب بود اما چند وقت پیش که با او آشنا شدم جراحی های زیادی روی بدنش انجام داد. دیگر آن زیبایی اصلی را نداشت.

البته خودش اعتراف کرد که در عملیات ها زیاده روی کرده و عذاب و عذاب زیادی را تحمل کرده و در نهایت به خواسته اش نرسیده است. گفت: الان به این نتیجه رسیدم که قیافه قبلی ام بهتر بود! و فقط با جراحی زیبایی به جذابیت و زیبایی نمی رسید من هم فکر می کردم متاسف است! بعد از چند دقیقه صحبت خمیازه ای کشید و دید که زبانش پر از جوهر است! از او پرسیدم چرا زبان شما اینگونه است!؟

گفت خالکوبی است! خالکوبی خیلی بهتر از جراحی زیبایی است! شاید خیلی به درد بخوره ولی خیلی جذاب تر و زیباتره! دیگه باهاش ​​حرف نزدم و فقط بهش گفتم راهی که بری چیزی جز عذاب وجدان مثل بعد از آخرین عمل برایت نخواهد داشت…

امروزه خالکوبی در بین جوانانی که دیگر به نوشتن عبارات و کلمات احساسی، نقاشی روی دست، بازو، شانه و … بسنده نمی کنند، رو به افزایش است. خالکوبی در بین این افراد مدرن و به ظاهر جوان به قدری مد شده است که حتی تا بی خدایی و شیطان پرستی هم پیش رفته است.

بیشتر بخوانید  پورفیری چیست و چه علائمی دارد؟

خالکوبی از قدیم الایام در کشور ما و البته در سراسر جهان وجود داشته است. تا چند سال پیش، وقتی خالکوبی روی بازو یا شانه و دست کسی می دیدیم، حالمان خوب نبود. آنها کلمات و جملاتی مانند “دوست احمق مامان” و “فقط خدا دوست دارد” را روی دستانشان خالکوبی کردند، اما این روزها نه از این قلدرها و نه از این احمق ها خبری نیست، بلکه جای آنها را جوان های عاشق مد گرفته اند. آنقدر تغییر کرده اند که در یک مارپیچ رو به پایین هستند.

امروزه خالکوبی چنان در بین جوانان رواج یافته است که نوشتن عبارات و کلمات احساسی و نقاشی روی دست ها، بازوها، شانه ها و… آنها دیگر کافی نیستند خالکوبی در بین این افراد مدرن و به ظاهر جوان تبدیل به مد شده است که تا سرحد افکار ناپسند و شیطان پرستی پیش رفته است، آسیب نرساندن به بدن و برخورد نکردن با تصاویر مستهجن کار پسندیده ای نیست و خالکوبی به خودی خود دلیلی دارد. بد نیست و گاهی اوقات می تواند برای برخی افراد بسیار مفید و خوب باشد. .به عنوان مثال:

امروزه علاوه بر رنگ آمیزی بدن که در بین افراد یا گروه های خاصی طرفداران زیادی دارد، برخی افراد نیز از این روش برای اصلاح برخی از عیوب صورت خود مانند خالکوبی روی لب، ابرو و چشم استفاده می کنند. خالکوبی لب برای افرادی است که به دلایل مادرزادی یا اکتسابی “خط لب” خود را از دست داده اند. علاوه بر این، ممکن است یک فرد به دلیل تصادف با سوختگی، جراحت یا جراحی نقص داشته باشد که می تواند با خالکوبی برطرف شود. تاتو ابرو نیز یک کاربرد درمانی برای افرادی است که به دلایل مختلف ابروهای خود را از دست داده و یا دارای نقص مادرزادی هستند و یکی از بارزترین نمونه های آن بیمارانی هستند که به دلیل“شیمی درمانی” ابروهایشان را از دست دادند.

خالکوبی چشم نیز برای اصلاح عیوب مانند افتادگی پلک، افتادگی پلک، جراحت و … استفاده می شود اما مشکل از آنجا شروع می شود که امروزه خالکوبی از حد معمول و اسلامی خود فراتر رفته و راهی برای خودنمایی شده است. یکی برای زیبا و متفاوت جلوه دادن این کار را انجام می دهد و دیگری برای اینکه یک لحظه بدون آرایش ظاهر نشود، پوست را در دفتر کپی کننده نمادها و رنگ ها می گذارد و می پذیرد که سوزن را تیز کند. چشم و زبان!

بیشتر بخوانید  محصولات جانبی

خالکوبی روی زبان و چشم

این روزها اگر سری به آرایشگاه های زنانه و حتی مردانه بزنید، به غیر از خالکوبی روی چشم و زبان، با چیزهای عجیبی روبه رو می شوید که متاسفیم دختران 18 تا 40 ساله که اغلب به سراغ ما می آیند. برای لوازم آرایشی، روش هایی مانند کاشت ناخن، خالکوبی و خالکوبی. تعداد تاتوهای حنا از 50 هزار تومان تا 250 هزار تومان است و تعداد تاتوهای سوزنی بسیار گرانتر است و گاهی به میلیون ها می رسد. مثلا خالکوبی روی زبان از 1 میلیون تومان تا 3 میلیون تومان است. بسته به نوع، طرح و میزان طراحی انجام شده در زبان.

خالکوبی روی زبان یا چشم با تزریق جوهر زیر پوست انجام می شود. تزریق با استفاده از یک سوزن متصل به یک دستگاه خاص انجام می شود. این ابزار 3000 بار در دقیقه سوزن را به بالا و پایین می لرزاند و جوهر را تا عمق 1 میلی متر به پوست تزریق می کند. اما خالکوبی روی چشم بسیار سخت تر و دردناک تر از خالکوبی روی زبان است و هر نوع خالکوبی در این نقاط حساس بدن نیز با خونریزی همراه خواهد بود.

آیا امکان پاک کردن این خالکوبی ها وجود دارد؟

قبل از انجام خالکوبی به مراجعین هشدارهای لازم را می دهیم که این خالکوبی های سوزنی مانند خالکوبی حنا نیستند و اثر ماندگاری دارند و به مرور زمان محو می شوند و فقط با لیزر پاک می شوند اما با وجود این هشدارها ممکن است کوچولوها از انجام تاتو پشیمان شوند. طرح ها قطعا قلب آنها را می شکند و برای حذف آن باید درد اضافی را تحمل کنند.

خال کوبی؛ بستری شدن در بیمارستان برای بیماری های مختلف

نصرت پورسینا با بیان اینکه یکی از عوارض اولیه خالکوبی عفونت است، به گفته روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، افزود: عفونت ناشی از خالکوبی می تواند به حدی حاد باشد که 7 تا 10 روز پس از خالکوبی شروع شود. . وی افزود: شیوع خالکوبی در سال های اخیر بیشتر به دلیل زیبایی باعث بروز عوارضی برای بدن می شود که در بیشتر موارد می تواند بسیار خطرناک باشد، از جمله این عوارض که می تواند بر بافت تاثیر بگذارد. مشکلات برای یک فرد

بیشتر بخوانید  15 ماده غذایی که نباید با معده خالی و ناشتا خورد

خالکوبی زبان از 1 میلیون تومان شروع می شود تا 3 میلیون تومان بستگی به نوع و طرح و میزان طرح روی زبان دارد. خالکوبی روی زبان یا چشم با تزریق جوهر زیر پوست انجام می شود. تزریق با استفاده از یک سوزن متصل به یک دستگاه خاص انجام می شود. این ابزار 3000 بار در دقیقه سوزن را بالا و پایین می لرزاند و جوهر را تا عمق 1 میلی متر به پوست تزریق می کند. و داره دیر میشه
وی درباره عوارض دیرهنگام خالکوبی نیز گفت: ممکن است فرد به نور خورشید بیش از حد حساس باشد زیرا برخی رنگدانه ها بیش از حد معمول نور را جذب می کنند و باعث آفتاب سوختگی شدید می شوند.

پورسینا تصریح کرد: یکی از عوارض خالکوبی که بعد از 20 تا 30 سالگی ممکن است ایجاد شود سرطان پوست از جمله BBC و SCC است و در موارد نادری با خالکوبی های قدیمی سرطان پوست بسیار خطرناکی به نام ملانوما گزارش شده است. . به شما توصیه می کنیم از انجام هرگونه تاتو روی ابرو، پلک، لب یا بدن خودداری کنید زیرا تمیز کردن مشکل بزرگی است و باید از لیزر استفاده کرد و همچنین فرد متحمل هزینه ها و دردهای زیادی می شود و در نهایت موهای آن قسمت از بدن را از دست می دهد. “

این در حالی است که نقش پوست و چشم و زبان در بین دختران و پسران جوان روز به روز بیشتر می شود و دلایل گرایش آنها را می توان در نظر گرفت و این موضوع آنقدر فراگیر شده است که فکر نمی کنم. برخورد سختگیرانه با این نوع کارها بسیار موثر است، بنابراین به جای کمی سخت گیری باید به فکر هشدارهای بهداشتی و نظارت بیشتر بر کار آرایشگاه های کشور باشد که به صورت زیرزمینی و بدون مجوز وزارتخانه انجام می شود. سلامت چنین چیزهایی، اجازه دهید ما باشیم.

خطرات خالکوبی چشم

خالکوبی مردمک

خطرات خالکوبی چشم

خالکوبی مردمک

خطرات خالکوبی چشم

خالکوبی چشم

خطرات خالکوبی چشم

خطرات خالکوبی دانش آموزان

خطرات خالکوبی چشم

خطرات خالکوبی دانش آموزان

خطرات خالکوبی چشم

یک مجله اینترنتی دلگرم کننده

مرجان امینی


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *