خطاهای داوری کاملاً هدفمند است / استقلال 10 سال است که سرگرم کننده است – آژانس مهر نیوز | اخبار ایران و جهان



طبق گزارش ها گزارشگر بیشتر فرهاد مجیدی پس از پیروزی 2 بر صفر استقلال تهران مقابل تراکتور تبریز در هفته بیست و ششم لیگ برتر اظهار داشت: در مجموع بازی خیلی زیبا و جالب نبود. با توجه به اینکه تراکتور در لایه های محافظ بسیار کار می کند ، نمی توان برای استقلال بازی زیبایی انجام داد.

وی گفت: با این وجود با توجه به شرایط باشگاه و بازیکنان ، از شاگردانم به خاطر زحماتشان تشکر می کنم و خوشحالم که پیروز شدیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران درباره تقابل با فیروز کریمی افزود: او یکی از مربیان خوب فوتبال ایران است. با تلاش بازیکنان خود توانستیم به این پیروزی برسیم. آنها تمام تلاش خود را کردند تا سه امتیاز کسب کنند.

وی در پاسخ به تصمیمات قاضی تأکید کرد: لطفاً ، خدایا ، در مورد قضاوت صحبت نکن. هواداران تیمیم و استقلال به داوری حساسیت پیدا کردند. اصلاً از قاضی نام نبرید.

وی با کنایه ادامه داد: «داوری عالی بود. با تشکر از آنها و دست آنها درد نمی کند.

مجیدی در ادامه به انتقاد از عملکرد داوران در بازی های استقلال پرداخت و گفت: “چرا آنها شهامت عذرخواهی را ندارند چرا که آنها در تلویزیون می آیند و با ذهن مردم بازی می کنند؟” من در خط و داور آفساید بودم ارسلان مطهری را گرفت. چرا بهانه می گیرید؟ همانطور که در کنفرانس مطبوعاتی خود گفتم ، بزرگترین قضات جهان نیز اشتباه می کنند. من همچنین به بازیکنان تیم گفتم که هیچ کس نمی تواند در مورد داوری صحبت کند.

بیشتر بخوانید  دعوتنامه عزاداری فرهنگی و هنری اباعبدالله الحسین (ع) - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران به هداد افشاریان ، رئیس کمیسیون داوران گفت: “چرا خود را توجیه می کنید و بعد از دروغ دروغ می گویید؟” داور اشتباه کرد. من فقط ناراحت هستم که این اتفاقات فقط برای استقلال رخ می دهد و هیچ اشتباه داوری برای تیم های دیگر وجود ندارد.

وی ادامه داد: در مرحله ای که امروز به تراکتور گل زدیم ، توجه داشته باشید که اگر به این صحنه پرداخته شود ، من دیگر تمرین نخواهم کرد. تصمیم این نبود که در مورد داوری در این فصل صحبت کنیم ، اما آنقدر عجیب است که من جرات دارم ادعا کنید که هدفمند و برنامه ریزی شده است. به همین دلیل لازم است در مورد تیمم صحبت کنم.

مجیدی همچنین تأکید کرد: نمی توان صحبت کرد. وقتی لیگ تمام شد ، من در مورد مسائل داوری صحبت خواهم کرد.

سرمربی استقلال تهران همچنین در مورد جوایز شخصی که به بازیکنان استقلال می دهد گفت: این کمترین کاری است که می توانم برای بازیکنانم انجام دهم. روح تنهایی و تنهایی همه ما را که بی سر و صاحب هستیم در آغوش می گیرد. دست هرکدام از بازیکنانم را می بوسم. کسی وجود ندارد بیایید به دیدن آنها برویم.

وی در ادامه انتقادات خود از هدایت باشگاه استقلال تهران گفت: هرچه گفتیم آقایان بگویید بگذارید این دولت کار خود را تمام کند. من نمی فهمم که چرا هر وقت حرفی می زنیم ، می گویند بگذار دولت فعلی کار کند. آنها بازیکنان را بدخلق و بی انگیزه می کنند. اگر من چیزی نمی دانم ، یک چیز را خوب می دانم و آن این است که تیمم را در شرایط عالی نگه دارم.

بیشتر بخوانید  18 اتحادیه اتحادیه ای در Giroft پلمپ شدند

فرهاد مجیدی گفت: در حالی که صحبت می کنیم ده ها دستگاه نظارتی با من تماس می گیرند و می گویند صحبت نکنم. بنابراین چه کسی از حقوق هواداران استقلال دفاع خواهد کرد. مدیران باشگاه به تمرین می آیند تا حداقل ببینند چه کسانی هستند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در پایان گفت: هیچ کس ما را شکست نخواهد داد. آنها منجر به استقلال افرادی شده اند که صلاحیت ندارند. آنها 10 سال پیش موفق شدند دوستانشان استقلال را پیدا کنند. حالا چطور می خواهید باشگاه بسازید؟ هر کلمه ای که می گوییم آقایان را لمس می کند.

دیدگاهتان را بنویسید