خرابکاری در وزارت نیرو از حل مشکل آب کرمان در تابستان جلوگیری کرد


به گزارش خبرگزاری فارس فارس ، محمدرضا پوبرابراهیمی در جلسه مجمع نمایندگان استان کرمان با رهبر کرمان و نماز جمعه با بیان اینکه ما در استان ، مجلس و مجلس نمایندگان به فضای همدلی و اتحاد نیاز داریم ، اظهار داشت: وحدت که از طریق این تصویب به اجرا درآمد می تواند در زمینه مشکلات اصلی استان کمک کند و موثر باشد.

نماینده مردم کرمان و راور ج مجلس وی گفت: ما هنوز معتقدیم که در شرایط فعلی کشور می خواهیم موارد را در دستور کار قرار داده و در دستور کار قرار دهیم و در زمینه مسائل استانی نماینده ولی فقیه مرکز تصمیمات و هماهنگی ها خواهد بود. “

وی اظهار داشت: در شرایط فعلی نکاتی وجود دارد که انتظار داریم آنها را همراهی کنیم. اولین نکته این است که برای اولین بار در تاریخ کشور ، پس از انتخابات ریاست جمهوری ، هماهنگی کلی بین ارکان سیستم پیش بینی شده است.

پورابراهیمی گفت: طبیعتاً پیشرفت و توسعه استان کرمان نیز در این شرایط بسیار مهم است ، آنچه برای ما مهم است این است که اولویت های خود را در دولت آینده تعیین کنیم.

وی تأکید کرد: شورای راهبردی اولین پیشنهاد من است که در اسرع وقت تشکیل می شود و پنج تا 10 اولویت استان کرمان در نظر گرفته می شود. اولویت های استان در بخش ، از جمله مسئله آب و توسعه فعالیت های صنعتی و معدنی مشخص شده است و در صورت شناسایی این موارد ، به عنوان روابط دوستانه و اعتماد كامل متقابل بین پارلمان و دولت ، پیگیری تسهیل می شود .

بیشتر بخوانید  تصمیم الجزیره برای شکایت از رژیم صهیونیستی در دادگاه کیفری بین المللی

رئیس کمیته اقتصادی مجلس ادامه داد: شما نمونه ای از رفتارهای نادرست دولت در صنعت برق کشور را مشاهده می کنید ، بنابراین سیاست غلط و روش غلط کار منجر به ایجاد شرایطی شده است که این موضوع به یک بحران در کشور تبدیل شده است. “

وی خطاب به نماینده ولی فقیه در استان و اقامه نماز جمعه در کرمان گفت: درخواست ما از جناب عالی این است که برخی از اولویت های مهم استان را به همراه استاندار و رئیس قوه قضائیه و 10 نماینده کرمان به عنوان جلسه استانی در شورای راهبردی. “در شورای راهبردی موافقت کرد.

پورابراهیمی افزود: مجمع نمایندگان استان یکی از مجامع استانی قدرتمند است و گاهی اوقات از این ظرفیت مجمع برای کمک به امور استفاده می کنند.

وی خاطرنشان کرد: در این دوره وزرا با رأی اعتماد وارد دولت می شوند ، بنابراین این شرایط حساس ترین دوره تاریخ جلسه نمایندگان استان کرمان است که فرصتی طلایی است.

این نماینده مجلس گفت: اگر مدیران استان کرمان حالت خوبه باید از آنها پشتیبانی کرد. استاندار خوب کار می کند. ما باید از او برای ماندن و ادامه کارش حمایت کنیم. تیم مدیریت در وزارت کشور ما باید این ظرفیت را تقویت و استفاده کنیم.

وی افزود: ما به پایگاه داده مأموریت ها در وزارتخانه ها نیاز داریم و این ظرفیت وجود دارد.

پورابراهیمی تصریح کرد: خرابکاری در وزارت نیرو این مسئله باعث شده است که تابستان امسال نتوانیم مشکل آب استان کرمان و جاهای دیگر را حل کنیم ، بنابراین اگر در وزارت نیرو شکست بخوریم ، چنین مشکلاتی نخواهیم داشت.

بیشتر بخوانید  آخرین کنستر ارکستر سمفونیک در تالار وحدت | جزئیات کنسرت در تالار وحدت

وی ادامه داد: ظرفیت مجلس نمایندگان به همراه این دو موضوع باعث حل بیشتر مشکلات و نگرانی ها در مناطق و تغییر جهت حرکت خواهد شد.

پورابراهیمی گفت: البته آیت الله رئیسی نیز در وضعیت بسیار جدی قرار دارد ، کشور در سخت ترین شرایط قرار دارد اما تحرکات بزرگ امیدوار کننده است.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم یک دولت جناحی و سیاسی نخواهد بود خاطرنشان کرد: توفیق آیت الله رئیسی توفیق نظام بود و شکست آن شکست نیروهای انقلابی کشور است ، بنابراین همه جریان های سیاسی کشور باید کمک کنند.

انتهای پیام / 3388 / ب


دیدگاهتان را بنویسید