مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

خبری عجیب درباره شکیرا و پیکه l دلیل طلاق لو رفت!

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

شکیرا و رابطه 12 ساله اش ماه گذشته از هم جدا شدند آره طرفداران این زوج معروف را شوکه کرد. شکیرا پس از شایعه طلاقشان بالاخره سکوت را در مورد طلاق شکست آره وی با انتشار پیامی گفت: متاسفیم که جدایی را تایید می کنیم. برای آسایش فرزندانمان که اولویت اصلی ماست، خواستار رعایت حریم خصوصی خود هستیم. از درک شما متشکرم. ادامه داستان این جدایی آره از شکیرا می خوانید:

پیک + و + شکیرا

به گزارش رسانه های خارجی، جرارد پیکه برای شکیرا آماده است زیرا مدافع بارسلونا به او خیانت کرد. پایک مدتی است که با زن دیگری رابطه عاشقانه دارد و شکیرا متوجه خیانت او شده است. پایک چند هفته است که در خانه مجردی خود زندگی می کند و همسایگانش این موضوع را تایید کرده اند. به گفته همسایه، پایک و دوستانش، از جمله ریکی پویگ، تقریباً هر شب را در خانه می گذرانند. تصمیم شکیرا برای جدایی از پایک جدی است و مدت زیادی است که در شبکه های اجتماعی فعال نیستند. شکیرا حتی اخیرا آهنگی با محتوای خیانت خوانده است.

ماده 2

معشوقه جدید پایک کیست؟

برخی مادر یکی از هم تیمی های پایک و برخی یک دانش آموز 20 ساله را هوی شکیرا و معشوقه جدید پایک توصیف کردند. البته همه این شایعات به عنوان شایعه در خبرگزاری ها منتشر می شود و هیچ کدام تایید نشده است.

بیشتر بخوانید  هجمه معاندان در روزهای اخیر به دلیل حضور میدانی خدمتگزاران مردم است

دلیل تازه کشف شده برای طلاق شکیرا و پایک

طبق آخرین گزارش ها شکیرا و جرارد پیکه به دلایل مالی از هم جدا شدند. یک منبع نزدیک به این زوج فاش کرد که واکا واکا خواننده اسپانیایی و فوتبالیست اسپانیایی در چند ماه اخیر به دلیل مشکلات اقتصادی و مالی بین خود دچار مشکل شده اند. معلوم شد که پایک از شکیرا برای سرمایه گذاری در یک معامله بزرگ پول خواسته است، اما او نپذیرفت و جرارد ناراحت شد. ظاهراً دلیل مخالفت شکیرا با درخواست پایک، خانواده شکیرا بوده است و آنها اجازه چنین کمکی به شکیرا را به پیک نداده اند.

آره


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *