حکیمی پس از پیوستن به پاری سن ژرمن: این فرصت را خواهم داشت که در یک لیگ جدید با یک تیم معتبر بازی کنم – اخبار فوتبال جهان – اخبار ورزشی تسنیم


طبق گزارش ها آژانس تسنیم، پاری سن ژرمن سرانجام امروز (سه شنبه) از اشرف حکیمی از بازیکن جدید خود رونمایی کرد. مدافع راست مراکشی که با پرداخت 71 میلیون یورو از پاریس به اینتر سن ژرمن می پیوندد ، با آبی ها قرارداد تا سال 2026 امضا کرده است.

وی تابستان گذشته با قراردادی به ارزش 40 میلیون از رئال مادرید به اینتر پیوست اما به دلیل مشکلات مالی با تیم ایتالیایی مجبور به ترک باشگاه شد. پس از رئال مادرید ، بوروسیا دورتموند (قرضی) و اینتر ، پاری سن ژرمن چهارمین تیمی است که به حکیمی تلاش می کند در یک لیگ متفاوت بازی کند. او فصل گذشته در 37 بازی سری A برای اینتر ، هفت گل و 10 پاس گل داد و باعث شد وی یکی از بهترین های فصلی باشد که نراتزوری موفق به کسب آن شده است.

حکیمی 22 ساله که به عنوان بازیکن جدید پاری سن ژرمن معرفی شد ، گفت: “من امروز بسیار افتخار می کنم.” بعد از اسپانیا ، آلمان و ایتالیا ، پاری سن ژرمن به من این فرصت را می دهد تا بازی را در لیگ جدید با یکی از معتبرترین تیم های باشگاهی جهان تجربه کنم. من مشتاقانه منتظر دیدار با هم تیمی ها ، هواداران و تجربه بازی های جدیدم در حضور طرفداران پرشور و جو هیجان انگیز Parc des Princes هستم. من برای موفقیت در این تیم و همچنین اعضای کادر فنی تیم و هم تیمی های جدیدم بلند پرواز و با انگیزه هستم و تمام تلاشم را می کنم تا انتظاراتم را برآورده کنم.

بیشتر بخوانید  افزایش ظرفیت پروانه بهره برداری معدن از ۷۵ به ۱۲۰ هزار تن

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید