مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

افزایش ظرفیت پروانه بهره برداری معدن از ۷۵ به ۱۲۰ هزار تن

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش شمانیوز ، علیرضا خوشمغم با بیان این مطلب اظهار داشت: افزایش ظرفیت مجوز بهره برداری از معدن از 75 هزار تن در سال به 120 هزار تن، طراحی و ایجاد معادن جدید در معدن به منظور اجرای برنامه میان مدت، ادامه پروژه، به روز رسانی و بهینه سازی عملیات انفجار برای کاهش خطرات ناشی از آسیب و افزایش امنیت روستاهای همجوار و منابع طبیعی و راه اندازی خط تولید جدید از مهمترین برنامه های این مجتمع در سال جاری خواهد بود.

مدیر مجتمع نفلین سنیت کلیبر با اشاره به کار این مجتمع در سال 1400 افزود: انجام عملیات بهینه سازی انفجار با هدف کاهش خطر روستاهای همجوار و منابع طبیعی در قالب قراردادهای تحقیقاتی و امنیتی. عملیات اطفای حریق یکی از دغدغه های مجتمع کالیبر نفلین سینیت است، «او یک پروژه تحقیقاتی را هدایت می کند و بیش از 50 درصد آن کاملاً عملیاتی است.

وی گفت: در سال گذشته چندین انفجار موفق و بی خطر را پشت سر گذاشتیم و امیدواریم با کارکرد 100 درصدی قرارداد پژوهشی به دغدغه های چند ساله موجود پایان دهیم.

وی افزود: با توجه به تخریب جاده معدن که سال ها مورد بهره برداری قرار گرفته است، بازسازی و بهینه سازی این جاده در سال 1400 در دستور کار قرار گرفت و عملیات سنگ زنی، هموارسازی، نوردکاری، رنگ آمیزی و احیای جاده در دستور کار قرار گرفت. . دره به پایان رسیده است.

مدیر مجتمع نفلین سینت کلیبر با اشاره به روند تولید این مجتمع گفت: سال گذشته برنامه تولید مانند سال های گذشته بر اساس فروش بود و با تولید حدود 8 هزار تن کنسانتره درجه یک موفق به رشد شدیم. 10 درصد در طرح.

بیشتر بخوانید  طرز تهیه زرشک پلو اصل ایرانی

وی افزود: علیرغم افزایش تولید نسبت به برنامه، سال گذشته سیستم اتوماسیون کارخانه با جدیدترین سیستم های روز دنیا جایگزین شد، سنگ شکن فکی ثانویه تعویض و تجهیزات و خط تولید تعمیر شد و همچنین سیستم آبرسانی یکپارچه انجام شد. . جایگزین شده است.» به استهلاک و هدررفت آب آن توجه کردیم.

وی در پایان با اشاره به اخذ مجوز مرکز کارآموزی بین کارگاهی مجتمع کالیبر نفلین سینیت از سازمان فنی – حرفه ای استان آذربایجان شرقی گفت: یکی از اهداف مهم این طرح است.

شرکت روابط عمومی تولید مواد معدنی ایران

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *