مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

حکم همکاری با مسیح علینژاد اعلام شد + جزئیات

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


تصمیم برای ارسال عکس و فیلم برای مسیح علینژاد چیست؟

تشویق: ضبط و ارسال به رسانه های متخاصم از 1 تا 10 سال حبس دارد.

رئیس دادگاه انقلاب تهران گفت: بر اساس توافقنامه همکاری علی نژاد و آمریکایی ها، کسانی که از خود یا دیگران در رابطه با افشای حجاب فیلمبرداری و برای این زن ارسال کنند مشمول ماده ۵۰۸ خواهند بود. قانون مجازات اسلامی و به حبس از یک تا ده سال محکوم شده است.» در حال رسیدگی است.

دیروز جلیل محبی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر در پیامی توئیتری خطاب به علی نژاد نوشت: ایشان قبلاً همکاران شما را محکوم کرده است. باز هم می گویم که هموطنان را به همکاری با خارجی ها ترغیب نکنید و آنها را دچار مشکل قانونی نکنید.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر نیز در توییت دیگری با عنوان «شورایی به هموطنان عزیز» گفت: نهی نکنید. ساخت فیلم برای ارسال به دشمن جرم است و کمکی به اجرای قانون و مبارزه با فساد نمی کند. به زودی خبرهای خوبی از قوه قضائیه خواهید شنید.

اما امروز حجت الاسلام غضنفرآبادی، رئیس دادگاه انقلاب تهران درباره اینکه آیا ارسال فیلم و عکس علینژاد جرم است یا خیر، گفت: طبق آنچه از متن قانون برداشتم، فیلمبرداری در سه مورد جرم است.

وی ادامه داد: یکی از این موارد استحکامات نظامی، دوم ضبط حریم خصوصی و سوم ضبط به قصد همکاری با دولت دشمن است.

گازانفرآبادی گفت: بر اساس قرارداد همکاری ماسی علینژاد و آمریکایی ها، افرادی که از خود یا دیگران در رابطه با کشف حجاب فیلمبرداری کنند و این زن را بفرستند مشمول ماده 508 قانون مجازات اسلامی و به یک نفر محکوم خواهند شد. به ده سال زندان

بیشتر بخوانید  تصاویری از جشن و نورپردازی سه بعدی برج آزادی به مناسبت 22 بهمن

رئیس دادگاه های انقلاب گفت: البته این فقط یک فیلم در زمینه افشای حجاب نیست، بلکه هر فیلمی که خلاف نظام جمهوری اسلامی باشد و برای این خانم ارسال شود، موضوع آن خواهد بود. این مقاله. “


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *