مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

حکم همکاری با مسیح علینژاد اعلام شد + جزئیات

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


تصمیم برای ارسال عکس و فیلم برای مسیح علینژاد چیست؟

تشویق: ضبط و ارسال به رسانه های متخاصم از 1 تا 10 سال حبس دارد.

رئیس دادگاه انقلاب تهران گفت: بر اساس توافقنامه همکاری علی نژاد و آمریکایی ها، کسانی که از خود یا دیگران در رابطه با افشای حجاب فیلمبرداری و برای این زن ارسال کنند مشمول ماده ۵۰۸ خواهند بود. قانون مجازات اسلامی و به حبس از یک تا ده سال محکوم شده است.» در حال رسیدگی است.

دیروز جلیل محبی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر در پیامی توئیتری خطاب به علی نژاد نوشت: ایشان قبلاً همکاران شما را محکوم کرده است. باز هم می گویم که هموطنان را به همکاری با خارجی ها ترغیب نکنید و آنها را دچار مشکل قانونی نکنید.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر نیز در توییت دیگری با عنوان «شورایی به هموطنان عزیز» گفت: نهی نکنید. ساخت فیلم برای ارسال به دشمن جرم است و کمکی به اجرای قانون و مبارزه با فساد نمی کند. به زودی خبرهای خوبی از قوه قضائیه خواهید شنید.

اما امروز حجت الاسلام غضنفرآبادی، رئیس دادگاه انقلاب تهران درباره اینکه آیا ارسال فیلم و عکس علینژاد جرم است یا خیر، گفت: طبق آنچه از متن قانون برداشتم، فیلمبرداری در سه مورد جرم است.

وی ادامه داد: یکی از این موارد استحکامات نظامی، دوم ضبط حریم خصوصی و سوم ضبط به قصد همکاری با دولت دشمن است.

گازانفرآبادی گفت: بر اساس قرارداد همکاری ماسی علینژاد و آمریکایی ها، افرادی که از خود یا دیگران در رابطه با کشف حجاب فیلمبرداری کنند و این زن را بفرستند مشمول ماده 508 قانون مجازات اسلامی و به یک نفر محکوم خواهند شد. به ده سال زندان

بیشتر بخوانید  قیمت لیر ترکیه در بازار امروز شنبه 9 بهمن ساعت 14 است.

رئیس دادگاه های انقلاب گفت: البته این فقط یک فیلم در زمینه افشای حجاب نیست، بلکه هر فیلمی که خلاف نظام جمهوری اسلامی باشد و برای این خانم ارسال شود، موضوع آن خواهد بود. این مقاله. “


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *