حکمرانی بهتر به ارتقا مراکز تحقیقاتی بستگی دارد


به گزارش خبرگزاری فارس ، آیت الله حسینی بوشهری با این افسر امنیتی دیدار کرد دانشگاه آزاد اسلامی وی با بیان جایگاه شهر كوم گفت: پیشرفت علمی از افتخارات و برندگان یک کشور است. علم از اعتبار ذاتی برخوردار است و محدودیتی برای آن وجود ندارد. بنابراین ، باید حرمت دنیا حفظ شود.

یکی از اعضای هیئت رئیسه مجلس خبرگان ، تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی در آن سال ها را کمکی برای انتشار دانش در کشور عنوان کرد: “در اینجا یک پسوند اسلامی وجود دارد ، به این معنی که ما این دانشگاه را با یک دانشگاه اسلامی ایجاد کردیم. گرایش.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه کوم ادامه داد: وظایف شما به عنوان نگهبان محدود و محدودیت دارد ، اما شما باید از این مرز به خوبی محافظت کنید و مطمئن باشید که در مناطق دیگر نیز موثر خواهد بود.

آیت الله حسینی بوشهری معتقد است که حکمرانی بهتر به عملکرد مراکز تحقیقاتی بستگی دارد و خاطرنشان می کند: اگر به نمایندگان مجلس ، وزرا و مقامات نگاه کنید ، می بینید که اکثر آنها فارغ التحصیلان کشور ما هستند و کشور در کشور آنها است. ؛ خوب یا بد انجام دهید.

وی مسئولیت افراد تحصیل کرده در نظام آموزش و پرورش کشور را بسیار سنگین دانست و گفت: کسانی که در این مجموعه و در این کشور تحصیل می کنند وابسته به نظام جمهوری اسلامی هستند ، نظامی که این همه شهید داده و ما میراث خون شهدا. “

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم همچنین با تأکید بر لزوم وجود نرده مناسب در علم و اخلاق و کاربرد مناسب را برای جلوگیری از تهاجمات گسترده فرهنگی دانست و گفت: اساتید باید با تبیین صحیح خود کرامت دینی خود را غنی کنند. .

بیشتر بخوانید  طرح یارانه‌ای رئیسی نرخ فقر در ایران را نصف می‌کند

انتهای پیام / 2258


دیدگاهتان را بنویسید