مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

حواشی مجازی به نفع “Hero” / “Dynamite” بدون تبلیغات گیشه را ترک کرد! خبرگزاری مهر ایران و اخبار جهان

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



گفت خانی پخش کننده فیلم “دینامیت” در گفتگو با گزارشگر بیشتر وی درباره آخرین وضعیت اکران این فیلم گفت: با شرایطی که سینماها در آن قرار دارند تحویل پنجم ویروس کرونا در برخی از شهرها سینماها تعطیل است. به دلیل ممنوعیت منع رفت و آمد ، آخرین فرصت برای افتتاح سینماها ساعت 10 شب است و سینماها با حداکثر ظرفیت 50 درصد به فروش می رسند. فیلم “Dynamite” عالی بود و ادامه دارد. فروش این فیلم همچنین نشان داد که اگر فیلم به خوبی اکران شود هنوز در سینماها به فروش می رسد.

وی درباره شرایط تبلیغات این فیلم که اخیراً بیش از 7 میلیارد تن فروش داشته است ، اضافه کرد: متاسفانه تلویزیون وجود ندارد. حمایتی او این فیلم را منتشر نکرد. در واقع ، نه تنها پشتیبانی نمی شود ، بلکه اگر بتوانند ، هر از گاهی به سینما اسپری می کنند. از جانب نظر تبلیغات محیطی نیز چنان وضعیت شهری وحشتناکی است که برای ما سودآور نیست. برخلاف سایر کشورها ، هیچ تفاوتی بین یک محصول فرهنگی و یک نام تجاری برای استفاده از تبلیغات محیطی در شهرها وجود ندارد و البته ما مجبور به رعایت این شرایط نبودیم. در این شرایط ، تنها ظرفیت تبلیغاتی که می توانستیم استفاده کنیم ، فضای مجازی بود. در عین حال ، دهان به دهان به فروش فیلم کمک کرد.

خانی وی در مورد صحبت با صداوسیما در تبلیغات تلویزیونی فیلم گفت: دوستان صداوسیما فیلم را تماشا کرده اند و فکر نمی کنند که باید از فیلم حمایت کنند. معمولاً دلیل خاصی اعلام نمی شود و فقط می گویند ما طبق سیاست های خود از این فیلم حمایت نمی کنیم. سیاستهای آنها نیز سیاستهای بسته ای است که سالهاست مدیران را آزار می دهند.

بیشتر بخوانید  پلیس کنگره آمریکا در واشنگتن وضعیت فوق العاده اعلام کرد

اپراتور تلویزیونی Dynamite در مورد شرایط اکران فیلم های دیگر در سینماها گفت: “واقعیت این است که ما در شرایط بحرانی قرار داریم و به همه نیاز داریم تا در غلبه بر بحران به ما کمک کنند.” در این شرایط ، چند فیلم بفروش ما آماده ایم اکران آنها نیستند و دولت قطعاً باید برای یارانه به این فیلم ها کار کند تا آنها از اکران خود راضی باشند. قسمت دیگر فیلم ها فیلم های متوسط ​​تا کم هستند که برای نمایش فیلم هستند مناسب آنها نیستند و اگر اکران شوند ، مانند دیگر فیلم هایی که اکران می شوند ، استقبال نمی شوند.

خانی برای تحقق وعده حمایت 2.5 میلیاردی تومانی سازمان فیلمبرداری فیلم های فروخته شده در رتبه بندی وی با عبور از مرز 5 میلیارد تومان ، گفت: خوشبختانه این حمایت ها انجام شده است و امیدوارم این نگاه حمایتی ادامه داشته باشد تا بتوانیم تا پایان ماه یک یا دو فیلم خوب دیگر داشته باشیم. محرم و صفر ، بالا اکران بیایید ادامه دهیم و پشتیبانی از این فیلم ها را نیز شامل شویم.
این اپراتور تلویزیون همچنین در مورد برنامه خود برای اکران فیلم های دیگر گفت: “در حال حاضر ، تمرکز ما روی اکران” Dynamite “است و در مدت یک ماه محرم علاوه بر «قهرمان» عسگر فرهادی ، چند فیلم دیگر نیز در دستور کار داریم که بسته به شرایط ، آنها را نمایش می دهیم.

خانی وی در مورد اکران فیلم جدید عسگر فرهادی با نام “قهرمان” در ایران گفت: وضعیت اکران این فیلم بستگی به شرایط اکران جهانی آن دارد. ما انتظار داریم عسگر فرهادی به ایران بیاید و مذاکراتی انجام دهد ، اما امیدواریم بتوانیم فیلم را در پاییز به نمایش بگذاریم.

بیشتر بخوانید  کشف ۳۰ تن گوشت فاسد | کارگاه پلمپ و یک متهم دستگیر شد

وی در پایان درباره حواشی ایجاد شده برای فیلم «قهرمان» در فضای مجازی پس از موفقیت جشنواره فیلم کن گفت: من هیچ موضعی در زمینه هنر ندارم اما این نوع حاشیه در بازار و پخش همیشه به نفع فیلم بوده است. . “فیلم خوب است و فیلم جدید عسگر فرهادی مطمئنا فروش بسیار خوبی خواهد داشت و به خاطر ساختار ، سابقه و احترامی که این کارگردان همیشه به مخاطبان خود قائل بوده مورد استقبال قرار می گیرد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *