مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

حمید فرخ نژاد با ابراز تنفر از بازیگر زن همه را شوکه کرد!

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


نوبت لیلی مجموعه ای از نمایش های داخلی به نویسندگی مهدی شیرزاد، سرووس چیکاز و روح اله حجازی به کارگردانی و تهیه کنندگی روح اله حجازی محصول ایران 1400 است که از پلتفرم نماوا پخش می شود.


اندازه گیری زارعی

این اولین سریال به کارگردانی این کارگردان است و به صورت اختصاصی از نماوا پخش خواهد شد. قسمت اول این سریال در 22 فرودین 1401 پخش شد.


اندازه گیری زارعی

از طریق یک کتاب اسرارآمیز، لیلی می‌آموزد که او و خانواده‌اش در زمان‌ها و مکان‌های زیادی زندگی کرده‌اند، و حالا نوبت لیلی است که کتاب را رمزگشایی کند و لوح گرانبهایی از اجدادش را بیابد تا انتخابی را انجام دهد که همه آن را معنا کند. . زنده است اما خواهرانش…


اندازه گیری زارعی

مریلا زارعی (زادهٔ ۴ فروردین ۱۳۵۳) بازیگر ایرانی است. او برای فیلم های «سرزبه های جمعه» (1392)، «شیار 143» (1391) و «زیر سقف دودی» (1394) برنده سه جایزه جشنواره فیلم فجر شد. او جایزه حافظ را برای مجموعه مانکن (2018) دریافت کرد.

مریلا زارعی در تهران به دنیا آمد. وی فارغ التحصیل رشته صنایع غذایی از دانشگاه آزاد است. زارعی اولین حضور خود در سینما را با سلام سینما ساخته محسن مخملباف (۱۳۷۲) انجام داد.


اندازه گیری زارعی

بازی در فیلم دو زن یکی از شانس های بزرگ او بود. او تاکنون با کارگردانانی چون تهمینه میلانی و ابراهیم حاتمی کیا، اصغر فرهادی، مسعود کیمیایی و احمد مرادپور همکاری داشته است.


بیشتر بخوانید  حکایت ما و این روزهای اینترنت در ایران !
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *