مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

حمله وحشتناک گله فیل‌ها به شهر در شب + فیلم دوربین مدار بسته

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،  روزانه ویدئوهای زیادی در فضای مجازی منتشر می‌شود؛ از ویدئوهای سرگرمی و ورزشی گرفته تا ویدئوهای آموزشی و حوادث. اما برخی از این ویدئوها که پس از انتشار مورد توجه کاربران قرار گرفته و تبدیل به ویدئوهایی داغ می‌شوند ویدئوهای مربوط به حیات وحش هستند. مانند ویدئویی که صحنه هجوم شبانه گله فیل‌ها به یکی از مناطق شهری هند را به تصویر می‌کشد.

در ویدئویی که در شبکه‌های مجازی منتشر شده گله‌ فیل‌ها را در حال ورود به شهر کویمباتور واقع در ایالت تایل نادو هند را نشان می‌دهد. در این ویدئو فیل‌ها در حال ورود به یک منطقه مسکونی در این شهر دیده می‌شوند. ورود ناگهانی این گله از فیل‌ها به این شهر موجب وحشت مردم محلی شد.

بنا به گزارش رسانه‌های محلی هند این اتفاق در ساعت ۷:۳۰ دقیقه چهارشنبه شب رخ داد. پس از وقوع این حادثه ساکنان محلی با اداره جنگلبانی تماس گرفته و درخواست کمک کردند. بنا به این گزارش اداره جنگلبانی از مردم محلی خواست تا در خانه خود مانده و از ایجاد سر و صدا یا تعقیب فیل‌ها که می‌تواند منجر به تحریک و عصبانی کردن آنها شود خودداری کنند.

گفتنی است؛ وقوع این حادثه در این ایالت در حالی خبرساز می‌شود که چند روز پیش ویدئوی حمله یک فیل به یک فرد محلی در همین ایالت خبرساز شده بود.

بیشتر بخوانید  تفاوت اومیکرون با دیگر جهش‌های ویروس کرونا
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *