مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

حمله ایران به‌ پایگاه موساد در اربیل پیام روشنی داشت

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش شمانیوز؛ حجت الاسلام والمسلمین سید مجتبی حسنی، امام جمعه رودبار شهرستان کسران شمیرانات، حمله ایران به پایگاه موساد در اربیل را پیامی روشن توصیف کرد و گفت: آنها نتوانستند تجهیزات ایرانی را رهگیری کنند، یعنی توانایی های تکنولوژیکی ایران میدان نظامی ارتقاء یافت در واقع موشک‌های ایران به قدری دقیق شده‌اند که فرماندهان سپاه بدون نگرانی از اشتباه یا اصابت به غیرنظامیان به سمت غیرنظامیان نزدیک مناطق مسکونی شلیک می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین سید مجتبی حسنی امام جمعه رودبار کسران شمیرانات در خطبه های نماز جمعه آخرین جمعه سال 1400 با اشاره به آیه ای از کلام خداوند متعال گفت: در دنیاست. همه روح توسط ما گروگان گرفته شد “38 / مدثر”

حجت‌الاسلام والمسلمین سید مجتبی حسنی افزود: هر اقدامی که در دنیا انجام دهیم در آخرت با ماست و به هیچ وجه از ما جدا نخواهد شد. این مال حقیقی است نه مال اعتباری، زیرا اموال انسان در دنیا اعتباری و جدا از حقیقت انسان است، اما مال آخرت نیز با حقیقت انسان پیوند دارد.

وی با اشاره به آیه سوره هجرت گفت: طبق آیه «نن اکرمکم عندله اتقا رات» زیباترین کار، زیباترین کار است؛ هرکس در زندگی یک چیز خوب می داند، یکی پول و ثروت است و می گوید که هر چه پول بیشتر بهتر، بعضی ها برای ریاست، مکان و مقام ارزش قائل هستند و ریاست جمهوری آنها را دیوانه می کند، مثال های زیادی وجود دارد، برخی شهرت و بدنامی است، برخی شهرت و برخی هوس دارند، فرزندان عباس ترامپ، بایدن، صهیونیست های آل سعود.

** تقوا خیلی خوب است

بیشتر بخوانید  جزایر 3 گانه جزو لاینفک ایران است

به گفته امام جمعه بخش رودبار قصران شمیرانات، در روایات، زیارات، تفاسیر و آیات قرآن کریم ما را با خیر بزرگ آشنا کرده اند، همچنان که تقوا خیر بزرگ است. و این خیر بزرگ بقیه خداست. خداوند متعال در سوره هود می فرماید: «بقیة الله خیره من المؤمنین» این خیر بزرگی است. و تربیت از صفات و عظمت مکتب عصمت و طهارت اهل بیت است.

* قرآن می فرماید امام زمان برای شما بزرگترین خیر و بهترین و بهترین است

حجت الاسلام والمسلمین سید مجتبی حسنی افزود: قرآن می فرماید که امام زمان برای شما بزرگترین خیر و بهترین و بهترین است. هم به زندگی مادی و معنوی و هم به نفع دنیا و آخرت شماست. اگر به مهدی ایمان دارید، اگر به خدا ایمان دارید، اگر به قرآن ایمان دارید، اگر به پیامبر ایمان دارید، خدا مانده است. مایه کمال است، مایه دستیابی به زیباترین حقایق دنیاست.

وی افزود: خداوند متعال به تدریج آنچه را که به انسان می دهد می گیرد، چشم و گوش و زبان و قوت و قدرتش را می گیرد تا جایی که نه می خورد و نه می خوابد و نه حرکت می کند و نه حرف می زند و نه می شنود. «همه به تدریج در حال زوال هستند، اما آیه می فرماید که بقیة الله در برابر وجه الله هیچ راهی برای متلاشی و فنا و نیستی نیست، زیرا صورت صورت الهی دارد و منسوب به پروردگار جهانیان است که در آن صورت. هیچ راهی برای زوال و نیستی وجود ندارد.

* روز ظهور، نوروز واقعی جهان است

حجت الاسلام والمسلمین سید مجتبی حسنی در دومین نماز جمعه با تبریک حلول نیمه شعبان و سالروز ولادت حضرت ولی عصر (عج) به تقارن مطلوب عید سعید فطر اشاره کرد. و نوروز و گفت: پس در زیارت نامه امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) می خوانیم:

بیشتر بخوانید  صفحه درخواستی شما پیدا نشد.

امام جماعت رودبار شهرستان کسران شمیرانات روز جمعه با تاکید بر اینکه بعد از مرگ انسان دیگر قادر به انجام عمل نیست، افزود: بعد از مرگ روز برداشت محصول است. و این معنای دیگر تقوا است. Utduzoua van Khaer Al Zhaq Al Takwoi Waqqun نیز یکی از اعضای آلبابا است.

وی در ادامه درگذشت وکیل انقلابی و مردمی آیت الله العظمی علوی گرگانی را تسلیت گفت و گفت: روح پاک عالم انقلابی و متواضع پس از چند ماه رنج به لقاء الله پیوست. این وکیل فرزانه از مراجع معظم تقلید و پشتیبان همیشگی نظام اسلامی و رهبری انقلاب بود.

خطیب نماز جمعه شهرستان رودبار کسران شمیرات نیز حمله ایران به پایگاه موساد در اربیل را حاوی پیام هایی دانست و افزود: این به معنای انتقال توان فنی ایران در عرصه نظامی است. در واقع موشک‌های ایران به قدری دقیق شده‌اند که فرماندهان سپاه بدون ترس از اشتباه یا اصابت به غیرنظامیان به سمت غیرنظامیان نزدیک مناطق مسکونی شلیک می‌کنند.

وی تاکید کرد: سپاه پاسداران می توانست از خاک سوریه انتقام بگیرد اما از خاک ایران عمدا به اهداف رژیم صهیونیستی حمله کرد تا نشان دهد از این پس مستقیم و بدون تعارف هرگونه حمله ای را تلافی خواهد کرد.

به گفته حجت الاسلام والمسلمین سیدمیتبی حسنی، پاسخ جمهوری اسلامی ایران پاسخی مشروع بود. برای ما روشن است که هر جا که منافع و امنیت ما ایجاب کند، باید پاسخ دهیم.

وی ادامه داد: اولین ضربه; پاکسازی لانه شیطانی صهیونیست ها در اربیل عراق، دشمن را شوکه و مات و مبهوت کرد، اما ضربه ای دیگر به پیکر رو به زوال اسرائیل وارد کرد. ضربه دوم شناسایی و انهدام تیم خرابکاران در فورد بود. سومین ضربه، حملات سایبری بی‌وقفه و بی‌سابقه به مراکز حساس سایبری رژیم صهیونیستی بود.

بیشتر بخوانید  پیروزی پورتو مقابل لیون با گل طارمی / عکس

** فصلی روشن از تحولات نظامی، سیاسی و امنیتی در جهان

وی با بیان اینکه وارد کردن سه ضربه در کمتر از 48 ساعت فصل روشنی در حوادث نظامی، سیاسی و امنیتی در جهان است، چرخش تاریخی را تشریح کردند.

بی تدبیری آل سعود به دلیل حمایت همه جانبه دولت آمریکا و سکوت قدرت های جهانی در قبال پرداخت دلارهای سعودی است.

وی گفت: این حملات پی در پی که حکایت از شکنندگی رژیم باطل دارد، درس ها و پیام های بسیاری برای گروه های مقاومت در فلسطین و لبنان و… دارد. رژیم صهیونیستی ضعیف تر از تار عنکبوت است.

** اعدام 81 نفر بر اساس قوانین بین المللی جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت است.

وی گفت: بزرگترین اعدام دسته جمعی در نیم قرن اخیر توسط آل سعود اعدام 81 نفر در حقوق بین الملل، جنایات جنگی و جنایت علیه بشریت است. بی تدبیری آل سعود به دلیل حمایت همه جانبه دولت آمریکا از خانواده و سکوت قدرت های جهانی در قبال پرداخت دلارهای سعودی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید مجتبی حسنی خاطرنشان کرد: شیعیان این کشور معمولاً به‌طور مسالمت‌آمیز به دنبال عدالت هستند، اما عربستان سعودی آنها را به اتهام حمایت از تروریسم اعدام می‌کند. این همان تاکتیکی است که آمریکا علیه بسیاری از کشورهای منطقه به کار می‌برد که با برچسب تروریستی، مخالفان خود را تحریم می‌کنند.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *