مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

حقایقی باورنکردنی از زندگی ثروتمندترین فرد جهان/ ایلان ماسک «زیر خط فقر» زندگی می کند!

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از خبرآنلاین، ایلان ماسک، ثروتمندترین فرد جهان که به تازگی به دلیل پیشنهاد 43 میلیارد دلاری خرید توییتر به صفحه اول بازگشته است، در جدیدترین مصاحبه خود گفت که خانه ندارد و می ماند. با دوستانش.

ایلان ماسک در یک مصاحبه ویدیویی با کریس اندرسون، رئیس کنفرانس TED گفت: «من در حال حاضر حتی خانه ندارم و به معنای واقعی کلمه در خانه دوستانم خواهم ماند. «اگر به منطقه خلیج سانفرانسیسکو سفر کنم، جایی که اکثر مهندسان تسلا در آنجا هستند، در اتاق های اضافی خانه دوستانم می مانم و در میان آنها قدم می زنم.

ماسک به انتقاد از ثروتش واکنش نشان می دهد

ایلان ماسک که بر اساس شاخص بلومبرگ با ثروت 251 میلیارد دلاری ثروتمندترین فرد روی کره زمین است نیز به سوال اندرسون درباره نابرابری های جهانی در توزیع ثروت پاسخ داد. در ایالات متحده، برخی از قانونگذاران ماسک را به دلیل ثروت زیاد و مالیات پایین او مورد انتقاد قرار داده اند.

ماسک در پاسخ به این سوال که هزینه زیادی ندارد، گفت: قطعاً اگر سالانه میلیاردها دلار صرف هزینه های شخصی کنم، بسیار مشکل ساز خواهد بود، اما در واقعیت اینطور نیست. نه اینکه هزینه شخصی من زیاد باشد. «البته یک استثنا هم وجود دارد و آن هواپیما است، اما اگر از هواپیما استفاده نکنم، ساعات کمتری برای کار دارم.

ماسک در این مصاحبه گفت که قایق تفریحی ندارد و به تعطیلات نمی رود.

در حالی که ظاهراً ایلان ماسک برای اولین بار در مصاحبه ای رسماً تأیید کرد که خانه ثابتی ندارد، او همچنین در توییتی در سال 2020 به آن اشاره کرد. علاوه بر این، دوستان ثروتمندترین مرد جهان در مورد عادات پس انداز او صحبت کرده اند. برای سالها.

بیشتر بخوانید  چاره ای جز جهش در تولید مسکن نداریم

در آگوست 2021 گزارشی منتشر شد مبنی بر اینکه ایلان ماسک در خانه ای کوچک 50 هزار دلاری زندگی می کند. البته ماسک این خانه را از اسپیس ایکس اجاره کرده است.

حتی گریمز، همسر سابق ماسک، که اخیرا صاحب دختری به نام من شده است، در مصاحبه ای گفت که ماسک گاهی اوقات «زیر خط فقر» زندگی می کند. در سال 2015، لری پیج، یکی از بنیانگذاران گوگل، اشاره کرد که ماسکی که گاهی اوقات به سیلیکون ولی برخورد می کند، جایی برای ماندن ندارد، و ایمیل زیر را برای پیج ارسال کرد: “من نمی دانم امشب کجا بمانم. “میتونم برم اونجا؟”

البته لازم به ذکر است که ثروت ایلان ماسک مربوط به سهام او در شرکت های مختلف است به طوری که او حتی برای پرداخت مالیات مجبور به فروش بخشی از سهام خود در تسلا شد. در حال حاضر ثروتمندترین فرد جهان می خواهد توییتر را به قیمت 43 میلیارد دلار بخرد، اما ممکن است پیشنهاد او به جایی نرسد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *