مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

خبر جدید اجرای طرح رتبه بندی معلمان / طرح رتبه بندی معلمان چقدر اعتبار دارد؟

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد: حدود 800 هزار معلم و کادر آموزشی مشمول طرح رتبه بندی معلمان هستند که این طرح پس از دو مرحله بررسی و تصویب در کمیته دولتی اجرا می شود.

یوسف نوری روز سه شنبه در سفری کوتاه به استان اردبیل اظهار داشت: طرح رتبه بندی معلمان در دولت قبل حدود 20 هزار میلیارد تن اعتبار در سه سال پیش بینی کرد اما در دولت فعلی در 1.5 سال گذشته 38 هزار میلیارد تن قانون طراحی شد. .

وی با اشاره به پیش بینی حدود 30 هزار میلیارد تن برای تحقق این طرح در سال آینده، افزود: این میزان وام تقریباً 3.5 برابر بودجه و وام های ارائه شده در دولت قبل خواهد بود.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: اعطای این میزان اعتبار و توجه جدی به حل مشکل حمایت از معلمان نشان از توجه جدی دولت، مجلس و شورای نگهبان به معلمان دارد.

وی گفت: در این طرح به نخبگان فعال در آموزش و پرورش، مناطق کم برخوردار، مدارس ابتدایی و استثنایی توجه جدی شده و حتی کادر اداری درگیر از اجرای این طرح بهره مند خواهند شد.

نوری همچنین گفت: آیین نامه این طرح نوشته شده و برخی از شکایات در حال رفع است و البته دو مرحله بررسی لازم است و در صورت رفع ایرادات و رضایت کارشناسان، اجرای این طرح انجام می شود. از نیمه دوم سال گذشته

امتحانات مدرسه شخصی خواهد بود

وزیر آموزش و پرورش همچنین اعلام کرد: امتحانات خردادماه برای مدارس مستقیم خواهد بود چرا که ستاد ملی تاج و تخت هیچ محدودیتی برای برگزاری کلاس ها و آزمون ها اعلام نکرده است.

بیشتر بخوانید  صفحه درخواستی شما پیدا نشد.

وی با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی چه در کلاس و چه در امتحانات و قدردانی از تلاش های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای مدیریت صحیح تاج در سطح جامعه، از خدمات 24 ساعته معلمان و تدریس قدردانی کرد. کارکنان در سراسر کشور

نوری افزود: تاکنون هیچ کلاس و مدرسه ای در کشور به دلیل ابتلای بیش از حد و یا شیوع کرونا تعطیل نشده است و آموزش به صورت حضوری انجام می شود.

وی همچنین گفت: فوران تاج گذاری ها از ابعاد مختلف مشکلاتی را برای مردم به ویژه معلمان و دانش آموزان ایجاد کرده است که بیشترین تاثیر را در بعد آموزشی داشته است و اگر والدین نسبت به این آثار آگاهی کامل داشته باشند، فرزندان خود را خواهند برد. برای یک دقیقه.”

وزیر آموزش و پرورش خواستار مشارکت و همکاری مدیریت مدرسه و اولیا و مربیان در مدیریت وضعیت بیماری عروق کرونر شد و افزود: باید شرایط برای حضور دانش آموزان مبتلا به بیماری های اساسی در مدرسه فراهم شود. با فاصله بیشتر از دیگران دانش آموزان علاوه بر پنجره باز و با تهویه مناسب در سر درگیری حضور داشته باشند.

معلمان و دانش آموزان باید در کلاس صبورتر باشند

وزیر آموزش و پرورش همچنین از همه معلمان و دانش آموزان خواست پس از دو سال غیبت از این منطقه برای حضور در کلاس صبورتر باشند و گفت: دانش آموزان به وضعیت جدید آموزش مستقیم عادت ندارند زیرا بیش از دو سال است. دور.

وی گفت: در چنین شرایطی ممکن است رفتارهایی رخ دهد که ناشی از دوری دانش آموزان با معلمان و همچنین حضور دانش آموزان در کلاس های درس منزل و در غیاب است.

بیشتر بخوانید  افزایش میزان آب دریاچه ارومیه پس از بارندگی در زمستان سال گذشته

وی معلمان را صبور و صبور عنوان کرد و از همه کادر آموزشی خواست تا صبور باشند و ادامه داد: معلمان باید با دانش آموزان صبورتر باشند و نباید شاهد تحرکات هیجانی از هر دو طرف باشیم زیرا قطعا رئیس آموزش و پرورش است. و دانش آموزان صبور و صبور هستند.

92 درصد دانش آموزان در کلاس های حضوری شرکت می کنند

وزیر آموزش و پرورش همچنین اعلام کرد: طبق آخرین آمار تا اول هفته جاری ۹۲ درصد دانش آموزان در کلاس و مدرسه به تحصیل ادامه دادند و مدارس به طور کامل بازگشایی شدند.

وی هشت درصد باقیمانده غیبت دانش‌آموزان را مربوط به دانش‌آموزان پایه دوازدهم دانست و گفت: حضور این دسته از دانش‌آموزان در این مقطع از سال تحصیلی پایان می‌یابد و شروع به مطالعه برای شرکت در مسابقه و برگزاری امتحانات می‌کنند. در پایان سال.

نوری همچنین افزود: تعداد زیادی از افرادی که در کلاس حضور ندارند، نگران سلامتی خود هستند و باید به نگرانی آنها رسیدگی شود. اما بدون آسیب ادامه دهید.

وزیر آموزش و پرورش در بیست و پنجمین سفر استانی خود برای حضور در شهرستان آستارا و استان گیلان وارد اردبیل شد و همچنین با استاندار اردبیل در فرودگاه اردبیل دیدار کوتاهی داشت.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *