حال خوب ایران خودرو در روزهای رکوردزنی و پایداری تولید



معاون هماهنگی و نظارت ایران خودرو در دیدار با رئیس کمیته اجرایی ایدرو، تولید را خط مقدم جنگ اقتصادی دانست و گفت: دشمن بیشترین تهاجم را در خط مقدم دارد اما کارکنان ایران. خودرو در این سنگر ایستاده و با تلاش و کوشش شبانه روز از استقلال صنعت کشور دفاع می کند.

مهدی داداشی افزود: تولید و توسعه ایران خودرو سرعت گرفته و در یک سال گذشته دستاوردهای زیادی حاصل شده است.

وی ادامه داد: همه ما ایران خودرو به حضور در این شرکت و ایفای نقش موثر در صنعت کشور افتخار می کنیم و کسب رضایت مشتریان و ذینفعان نیز دستاورد بزرگی برای مجموعه است که برای آن تلاش می کنیم. روز و شب.”

ایران خودرو در روزهای جمعه نیز فعال است

معاون توسعه و تولید نیز در این جلسه با بیان اینکه شرایط کنونی ایران خودرو مرهون درایت و مدیریت مدبرانه آقای خطیبی است، گفت: ایجاد توسعه متوازن در گروه صنعتی ایران خودرو در زمینه تامین. و تولید از اهمیت بالایی برخوردار است، کارکنان در روزهای تعطیل در پایان هفته یا در تعطیلات رسمی سر کار آمدند، به این معنی که خودروسازی ایران متعهد شد که هیچ فرصت تولیدی را از دست ندهد و طبق دستور رئیس جمهور جهوری اهداف را دنبال کند.

کیانوش پورمجیب با اشاره به دستاوردهای ترانزیت مستقیم گفت: سیاست ترانزیت مستقیم گلوگاه های تولید و عرضه را ایجاد کرده است و در حال حاضر به دنبال افزایش ظرفیت گلوگاه ها و رسیدن به اهداف تولید بالاتر هستیم.

بیشتر بخوانید  سکوت شبانه بانک مرکزی شکست

وی از ایجاد تعادل در عرضه و تولید با استفاده از ظرفیت شرکت های گروه صنعتی ایران خودرو خبر داد و گفت: تامین و تهیه برخی از تنگناها و قطعات مهم را به شرکت های گروه از جمله ایپکو به زنجیره تامین EMS واگذار کرده ایم. . و شرکت جتکو ظرفیت تامین گره های شبکه را افزایش داده و تحویل فرمان برقی و رینگ آلومینیومی توسط شرکت های گروه نیز در نظر گرفته شده است.

پورمجیب از برنامه ریزی برای جلوگیری از توقف های موقت به دلیل کمبود عرضه در خطوط تولید خبر داد و گفت: مکانیزم سفارش قطعات را بهبود بخشیده ایم و برای اینکه ظرفیت تامین و تولید از بین نرود، اقداماتی را برای حفظ قطعات بحرانی در خطوط تولید انجام داده ایم. شبکه برای جلوگیری از سقوط.

وی رضایت کارکنان را عامل مهمی در دستیابی به اهداف دانست و تصریح کرد: مدیرکل گروه محبوب ترین فرد در مجموعه است که با توجه ویژه به کارکنان و قدردانی از زحمات آنان توانسته امید به آینده را افزایش دهد. در میان کارکنان

معاون تامین و تولید تصریح کرد: به همین دلیل علاوه بر افزایش تولید، شاخص های کیفی نیز در تمامی بخش ها بیش از 40 درصد افزایش یافته است و از سوی دیگر افق های روشنی برای صادرات محصولات داریم. ما مظهر آن هستیم.

وی با بیان اینکه تنوع محصولات جدید و صرفه جویی در تولید در دستور کار قرار دارد و ارتقای شاخص های تعهد مشتری نیز از راهکارهای ایران خودرو است، تصریح کرد: با اراده و رهبری مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، اهداف در همه زمینه ها به خوبی محقق خواهد شد و با جدیت پیگیری می شود.

بیشتر بخوانید  خبر خوب برای دریافت کنندگان کمک هزینه

در این جلسه معاون توسعه محصول، کیفیت و پروژه های ایران خودرو با تشکر از مدیرکل گروه و حمایت وزارت حراست از تولید انبوه دو محصول دناپلاس با موتور جدید و جدید خبر داد. لاستیک در ایام مبارک دهه فجر گفت: دناپلاس با ویژگی های جدید و قوای محرکه جدید اتفاق بزرگی برای صنعت خودروسازی کشور تحریم است، رونمایی و تولید انبوه موتور این خودرو در هفته آینده انجام می شود.

عادل پیرمحمدی گفت: موتور جدید دارای گشتاور 240 نیوتن متر است که بر اساس طراحی و ساخت قطعات اصلی میل لنگ، بلبرینگ، شاتون، پیستون، میل بادامک، سرسیلندر، منیفولد هوای ورودی، منیفولد اگزوز تا کاتالیزور است. ، سیستم EMS، توربوشارژر و سیستم خنک کننده کاری و… با تلاش مستمر مرکز تحقیقات موتور ایران خودرو (IPCO)، ساپکو، زنجیره تامین قطعه سازان و کارخانجات موتور به تولید انبوه رسیده است.

قائم مقام ایران خودرو گفت: این موتور مجهز به توربوشارژ و CVVT دوگانه است که در زمان تحریم ها دستاورد بزرگی محسوب می شود. موتور جدید ایران خودرو علاوه بر کارایی و راندمان بالا، مصرف سوخت کمتری نسبت به موتورهای فعلی دارد. .

پیرمحمدی تصریح کرد: همچنین از طریق جتکو و ایپکو در حال طراحی خودروهای برقی هستیم و اتفاقات خوبی را نیز در این زمینه شاهد خواهیم بود.

امنیت روانی دستاورد مهم ایران هدر در سال گذشته است

مدیرعامل ایران خودرو دیزل نیز گفت: بیشترین موفقیت ایران خودرو مدیون حضور آقای خطیبی است که با صداقت و تفویض اختیار نقش رهبری خوبی را ایفا کردند.

وی جسارت و سرعت بالای مدیرعامل گروه در تصمیم گیری ها را دلیل دستیابی به دستاوردهای مهم در ایران خودرو دیزل عنوان کرد و گفت: با تصمیم وی موفق به استخدام نیروهای جوان در کنار بازنشستگی کادری مجرب شدیم که این امر محقق شد. افزایش سه برابری تولید را تضمین کرد.

بیشتر بخوانید  سقوط قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا + جدول

توسلیمر وجود امنیت روانی در محیط کار را یکی از زمینه های مهم تولید اقتصادی دانست و گفت: با توجه به وجود شرایط پایدار در تولید و امنیت روانی در بین کارکنان، تولید به خوبی پیش می رود و با توجه به اطمینان مشتریان به دریافت به موقع محصولات، اعداد و ارقام قراردادها با سازمان ها و ارگان های مختلف برای سبد محصولات ایران خودرو دیزل رو به افزایش است.

وی تصریح کرد: کار در شرایط سختی می گذرد و متأسفانه عده ای با وجود اطلاع از دستاوردها، آن را زیر سوال می برند.

مدیرعامل ایران خودرو دیزل تصریح کرد: اینکه با افتتاح خروجی تمام محصولات به فروش رسیده و تقاضای معلقی در ایران خودرو دیزل وجود ندارد، اتفاق خوشبختی است که با مدیریت آقای خطیبی رخ داد. “

دیدگاهتان را بنویسید