مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

جواد عزتی باز غوغا به پا کرد

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

جواد عزتی او بازیگر باتجربه سینما و تلویزیون است. جواد عزتی او در سریال ها و فیلم های زیادی بازی کرد جواد عزتی او عصر امروز مشغول بازی در تئاتر بزرگ سیساد است و انتقادات زیادی از جمله بلیت بسیار گران به این نمایش وارد شده است.جواد عزتی او برای اکران فیلمش به مشهد رفت و با جمعیت زیادی از صاحبانش روبرو شد.

جواد عزتی در 15 سالگی وارد دنیای تئاتر شد. به گفته خودش، یک روز به طور اتفاقی تست بازیگری داد و با چند نفر در آنجا آشنا شد و یک گروه تئاتر راه اندازی کرد. بعداً مشخص می شود که این تست یک ممیزی ساختگی بوده است، اما بهانه ای برای ورود او به دنیای بازیگری می شود. گروهی که توسط آقای عزتی و دوستانش تشکیل شده بود به صورت کاملا خودجوش شروع به اجرای تئاتر خیابانی کردند و خیلی زود اجرای خود را روی صحنه تئاتر آغاز کردند.

اولین حضور جواد عزتی مقابل دوربین به سال 1358 با سریالی به کارگردانی سعید آقاکانی به نام سریال کاسه های شبانه برمی گردد که جواد عزتی به جای عروسک صحبت کرد و نقش فرعی داشت. بازی او در آثاری چون بیماگدامه، کمربندها، باغ مظفر، قهوه تلخ و … ادامه یافت.

جواد عزتی

• جواد عزتی شعبه رستوران دارد و خودش آشپز خوبی است.

بیشتر بخوانید  زمان دقیق پرداخت یارانه زندگی دیگر خردادماه اعلام شد

او یک کارگاه نجاری دارد و به کارهای فنی مانند نجاری یا جوشکاری علاقه دارد. اما در کمال تعجب شغل مورد علاقه او مسافرت است! دلیل آن معاشرت و گفتگو با مردم و لایه های مختلف جامعه است.

• سرگرمی مورد علاقه او تماشای فیلم است. به گفته خودش وقتی فیلم می بیند دیگر چیزی نمی شنود.

جواد عزتی

ازدواج جواد عزتی

جواد عزتی با مه لقا باقری ازدواج کرده است. مهلوکا باقری و جواد عزتی هم سن و سال هستند. مه لکه باقری در دوران تحصیل در دانشگاه سوره در رشته کارگردانی تحصیل کرد. یک روز از جواد عزتی می خواهد در تئاتری که خودش کارگردانی می کند بازی کند. آقای عزتی به دلیل مشغله کاری قادر به همکاری با خانم باقری نیست اما تابستان آینده و همان تابستان که قول داده بود قول می دهد که همکاری این دو نفر برقرار شود. آشنایی و همکاری این دو نفر ادامه یافت و در نهایت به پیشنهاد ازدواج آقای عزتی انجامید. سرانجام مهلکا باقری و جواد عزتی در سال 85 نامزد کردند. این زوج در سریال های قهوه تلخ و دردسر بزرگ 2 با هم ظاهر شدند.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *