مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

روزی هزار بار به من حمله می کنند/ اگر با من مشکلی داری با بچه هایم چه دارند؟

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: عزیزانی که با هر عنوان و نامی به مدیر حمله می کنند باید بدانند که در میان جمعیت و در صف هستند. برانداز، زیرا آنها برای خیر شما از آنها عبور می کنند.

حجت الاسلام سیداحمد علم الهادی روز چهارشنبه در دیدار استاندار و سایر مسئولان استانی که به مناسبت آغاز هفته دولت برگزار شد، افزود: کسانی که دانسته یا ندانسته دستگاه های اجرایی را تضعیف می کنند. قدرت حکومتی نظام اسلامی فقط در شکستن دشمن و آمریکا و تقویت رژیم صهیونیستی است.

وی گفت: دشمن در دشمنی خود محدودیت و روش خاصی ندارد لذا با هر روشی بدون محدودیت پیشروی می کند. متأسفانه این سخنانی که در فضای مجازی به دستگاه های استان می گویند به هر دلیل و انگیزه ای به نفع دشمن است. و هر قدمی که هرکس در این راستا برداشته باشد به طور غیر مستقیم مورد تایید آمریکا و دشمن است.

یک نماینده وکیل در خراسان رضوی گفت: اگر استاندار استان را تضعیف کنند، حتی اگر از سر دلسوزی باشد، دشمن را تقویت می کند و اگر فردی از سر دلسوزی حرفی برای گفتن دارد، بیایید. مدیر کل استان و گفتگو با ایشان. به جای توهین به نماینده عالی دولت در استان و تحت عنوان انتقاد از رئیس نظام، حرف هایشان او را راهنمایی کنند.

وی در بخش دوم این سخنان همچنین گفت: الان برخی در پوشش دوستی حرف هایی می زنند، افرادی که زمانی دلبسته انقلاب بودند اما الان آن طرف میز ایستاده اند و با همه مسائل مخالفت می کنند. انقلاب. این درگیری در عمل مانند خدمت به دشمنی است که می خواهد انقلاب و نظام را براندازد.

امام یومایی مشهد گفت: نماینده رهبری در آلمان می گفت تظاهرات علیه انقلاب توسط گروه های خاص و محدود برگزار می شود، اما اکنون این گونه نیست و مخالفان تنها به ضد انقلاب و ضد انقلاب محدود نمی شوند. -انقلاب دولت. گروه ها.

علم الهادی افزود: در شب عاشورا بانوان با لباس تارا و تنبور، موسیقی و رقص به زیارت حضرت ابوالفضل (ع) رفتند. به دلیل این زباله ها، برخی از جوانان لبنانی و افغانی سعی کردند پاسخ دهند که آیا این کار مانع آنها می شود یا خیر. این شکست، جنگ آغاز شد و بهانه ای شد برای دولت آلمان تا مرکز اسلامی هامبورگ را ببندد.

بیشتر بخوانید  علت فوت جوان 19 ساله در استخر اهواز چه بود؟

گفت: حالا که و آن حکومت نیست، خود را توده برانداز نامیدند و اصل نظام را هدف گرفتند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: از جمله مواردی که انسان را نه تنها بی دین بلکه مشرک می کند همین حرکت ها و اندیشه های سیاسی است که از خارج استان گرفته می شود، کسانی که افکار خود را خارج از استان می خواهند. یا از غیر خویشاوندان اگر این مقام را بگیرد و مستقل فکر کند و حرکت کند تا سرحد شرک می رود.

علم الهادی به سخنان مرحوم آیت الله گلپایگانی از مراجع عظام تقلید اشاره کرد و گفت: ایشان فرمودند تضعیف نظام اسلامی ایران فسق و گناه نیست، کفر و شک به خداست.

وی افزود: به من می گویند چرا از دولت تدبیر انتقاد کردید و در این دولت نقدینگی ندارید؟ شما از رئیس جمهور قبلی انتقاد کردید و به دلیل فامیل بودن از رئیس جمهور فعلی انتقاد نمی کنید، من بر اساس نماز جمعه جواب دادم که از رئیس جمهور قبلی انتقاد کردم.

امام جمعه مشهد ادامه داد: من انتقاد کردم که رئیس جمهور در کجا با ولی فقیه زاویه پیدا کرد، رهبری صحبت کردند و رئیس جمهور سابق برنامه مطابق با رهبری داد و من ایستادم و با ایشان روبرو شدم. من دارم کار میکنم

وی گفت: رئیس جمهور فعلی بیش از یک سال است که این کشور را هدایت می کند، یک مورد مشخص و مفصل را به من نشان دهید که صحبت های رئیس جمهور با رهبری متفاوت است، البته در این مدت نظر و دغدغه خود را در مسائل اقتصادی بیان کنید. ” زندگی و اقتصاد مردم را توضیح دادم.

وی افزود: از نظر مسائل فرهنگی، نقد من به حجاب هیچ تفاوتی با گذشته ندارد.

آیت الله علم الهادی فرمودند: علاوه بر این، اگر عده ای با من مشکل دارند و از من انتقاد می کنند، با فرزندانم چه می کنند؟ بیایید داستان را با شما به اشتراک بگذاریم.

وی خاطرنشان کرد: یکی از عوامل امنیتی استان گزارش داد که از 28 فروردین تا 28 اردیبهشت ماه سال جاری 33 هزار پست و پیام و تیتر روزنامه علیه اینجانب در فضای مجازی و رسانه ای داخل و خارج از کشور منتشر شده است.

بیشتر بخوانید  صفحه جستجوی شما یافت نشد.

امام جمعه مشهد گفت: روزانه یک هزار و 100 حمله به بردگان انجام می شود و وی در این گزارش افزود: عاملان این حملات هزار نفر هستند که از داخل و خارج شناسایی شده اند.

وی خطاب به مسئولان خراسان رضوی گفت: در این شرایط بحرانی سعی کنید با اقتدار کامل و امید به ذات خدا از حداکثر فعالیت خود استفاده کنید و غیر از خدا کاری که ارزشی ندارد انجام ندهید.

واکنش الهیات به دخالت در عزل و نصب مسئولان

امام جمعه مشهد همچنین به شاخص های دولت سیزدهم اشاره کرد و گفت: امتیاز این دولت نسبت به سایر دولت ها این است که بر اساس محوریت استانی قوی شکل گرفت و عملکرد یک ساله دولت گواه آن است. اینکه ایشان زاویه ای با ولایت نداشتند، بلکه به عنوان یک رعیت ناب از رهبری اطاعت و اطاعت کردند.

آیت الله علم الهادی گفت: این میزان از اطاعت از رهبری در دولت های گذشته بی سابقه بوده است و آنچه در دولت های گذشته شاهد بودیم این است که ابتدا همه مطیع بودند اما بعد حداقل گوشه کوچکی نزد رهبری پیدا کردند، دولت هایی که در اول مطیع بودند، رهبر بودند، اما زاویه ای در ادامه همکاری با او پیدا کردند و پس از آن سقوط آنها آغاز شد.

وی همچنین گفت: بزرگترین امتیاز آقای نظری استاندار فعلی خراسان رضوی این است که در بین همه گزینه هایی که برای استانداری مطرح شده است، هیچ کدام از ایشان مطرح نبوده است.

نماینده ولی فکیه در خراسان رضوی گفت: من صادقانه می گویم در خارج از کشور شایعه ای وجود دارد که آقای نظری توسط من انتخاب شده است، این کذب محض است و من در این موضوع دخالتی نداشتم، در این موضوع دخالتی نداشتم. . موارد، و شامل هیچ یک از حذف یا قرار دادن من در استان و کشور نمی شود.

آیت الله علم الهادی افزود: تنها هماهنگی که داشتم این بود که آقای وزیر کشور تلفنی تماس گرفتند و گفتند به درخواست برخی از نمایندگان مشهد آقای نظری را انتخاب کردیم و نظر شما چیست؟ من هم عدم مخالفت خود را اعلام کردم و آقای نظری را فردی متدین معرفی کردم.

بیشتر بخوانید  درخواست یک میلیارد تومان برای توقف نشر اکاذیب علیه یک شرکت معتبر!

وی خاطرنشان کرد: تفاوت این دولت با دولت های گذشته این است که با ما هم عقیده نبودند و فقط استاندار را معرفی کردند، اما این دولت به دلیل وابستگی ما به استان با من هماهنگ کرد و البته در زمانی که بود با من هماهنگ کرد. وجود دارد . آقای. نظری انتخاب شد.

امام جمعه مشهد تصریح کرد: این موضوع به همه استانداران استان مربوط می شود اما ممکن است فردی را معرفی کرده باشیم اما با تایید ایشان بوده و دخالتی نداشته ایم، این نظر و دستور مقام معظم رهبری است که نباید انجام شود. . ما در عزل و انتصاب دخالت می کنیم و مطیع دستورات اداره هستیم.

آیت الله علم الهادی افزود: متاسفانه در تحلیل ها و اخبار به دخالت بنده اشاره شده است. اعلام می کنم علیرغم رفاقت با آقای نظری در عزل و انتصاب استانداران و مدیران استانی و حتی در عزل و انتصاب آقای نظری در حوزه معاونین رئیس جمهور و استانداری شرکت نکردم. و فرمانداران استانداران و سایر مقامات

وی گفت: به نظر من آقای نظری استاندار موفق و قابل احترامی است که تجربه فرماندهی لشکر امام رضا(ع) را داشت و چندین بحران سخت را پشت سر گذاشت و در همه بحران ها ارتش و بسیج پیشتاز بودند. . بحران حل شده است.

امام جمعه مشهد خاطرنشان کرد: آقای نظری شخصاً استان را در دوران بحران اقتصادی در زمان تصدی استاندار قبلی (آقای رزم حسینی) نجات داد، بنابراین حکومت ایشان در استان امتیاز ویژه ای است و انتصاب ایشان مورد حمایت دولتمردان نیز می باشد. رئيس جمهور.

وی گفت: این دولت دشمنان سرسخت خارجی و داخلی دارد. اگر این دولت موفق شود، نفوذ استکبار در کشور به کلی از بین می رود و شکست دولت موجب ترویج استکبار می شود. عوامل نفوذی برای شکست این حکومت ولایی علیه حکومت به میدان رفتند.

<п>اعلامیه روزی هزار بار به من حمله می کنند/ اگر با من مشکلی داری با بچه هایم چه دارند؟ اولین بار در ظاهر شد خبر سریع.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *