مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

جنگل پسند کجاست؟ عکس + آدرس و هر آنچه که باید قبل از حرکت بدانید

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


جنگل پاسند مازندران که در نزدیکی شهر بهشهر قرار دارد از اهمیت بالایی برخوردار است. این جنگل می تواند یک روز سرگرم کننده عالی برای شما بسازد. اگر به این استان سفر کرده اید و می خواهید با یک مکان تفریحی بکر روبرو شوید، این جنگل یکی از بهترین گزینه ها در سفر به این استان است. بازدید از این جنگل زیبا در ایام تعطیلات به مرز خود می رسد و کمتر کسی را می توان یافت که به بهشهر سفر کرده باشد که به روستای پسند نرفته باشد. این جنگل در اکثر فصول سال دارای مه است.

طبیعت دست نخورده جنگل پاسند مازندران

همانطور که می دانید استان مازندران یکی از مناطق بکر و دیدنی شمال ایران است. این استان دارای جاذبه های گردشگری بسیار متنوعی است. با توجه به تعداد زیاد جاذبه های طبیعی در این منطقه، این بار یکی دیگر از جاذبه های بکر این استان را به شما معرفی می کنیم. جنگل پسند در منطقه بهشهر که هنوز دارای نقاط دیدنی دست نخورده است. این جنگل های زیبا یکی از مهم ترین مکان های دیدنی مازندران است.


جنگل پسند مازندران

جنگل های زیبای پسند

برای بازدید از این جنگل های سرسبز باید به شهر بهشهر و روستای دیدنی پسند سفر کنید. روستایی که هنوز جاذبه های زیادی برای دیدن دارد و می تواند یکی از جذاب ترین مکان ها برای گذراندن تعطیلات باشد. از طرفی با سفر به چنین مناطقی می توانید با زندگی روستایی مردم محلی آشنا شوید و جاذبه های روستایی را ببینید.
گونه های گیاهی مختلفی در این جنگل وجود دارد. همچنین اگر در سفر دوربین خود را به همراه داشتید، پیشنهاد می کنیم از این منطقه بکر نیز عکاسی را فراموش نکنید. تورهای گردشگری زیادی روزانه از این جنگل برگزار می شود، بنابراین مسافران می توانند یک روز عالی را در این جنگل سپری کنند.

بیشتر بخوانید  سفری به فیلبند روستایی رویایی بر فراز ابرها


جنگل مه آلود پسند بهشهر مازندران

آنها عاشق طبیعت سبز هستند

یکی از تجربه های جذاب در سفر به جنگل های پاسندان مازندران، طبیعت گردی در جنگل و مراتع سرسبز آن است. از آنجایی که این مناطق از تنوع گیاهی بالایی برخوردار هستند، می توانید جاذبه های بسیاری را در این مناطق مشاهده کنید. تجربه نشان داده است که سفر به چنین مناطقی می تواند بسیاری از مشکلات روحی را حل کند و یکی از مهم ترین روش های درمان افسردگی است.
با سفر به این منطقه جنگلی می توانید ریشه بسیاری از مشکلات روحی خود را پیدا کنید، حتی می توانید افسردگی خود را درمان کنید. از آنجایی که انواع مختلفی از گیاهان جنگلی در این منطقه وجود دارد، می توانید از داروهای گیاهی با خواص درمانی در این منطقه استفاده کنید. قدم زدن در میان این جنگل ها و لذت بردن از هوای پاک و مطبوع دلیل دیگری برای بهبود وضعیت جسمی و روحی شماست.

آبشار اسپا او

یکی از مهم ترین نقاطی که در نزدیکی جنگل پسند قرار دارد، آبشار اسپا او است که در منطقه هزارجریب بوشهر قرار دارد و می توانید از جاذبه های این روستا و منطقه لذت ببرید. این آبشار یکی از مقاصد مهم گردشگران داخلی و خارجی است که در نزدیکی جنگل پسند واقع شده است. اگر عاشق صخره نوردی و ماجراجویی هستید، این آبشار می تواند تمام نیازهای تفریحی شما را برآورده کند.


آنها عاشق جنگل هستند


آبشار پسند

این منطقه چشم‌انداز بی‌نظیری دارد و نکته جالب این است که مسیر آبشار اسپه او پلکانی است و از ارتفاع آن می‌توان از طبیعت بکر این منطقه لذت برد. این آبشار به عنوان نمادی بزرگ برای مازندرانی ها شناخته می شود و هر روز کوهنوردان زیادی از سراسر ایران برای گذراندن چند روز در کمپ بزرگ به آن سفر می کنند. اگر قصد سفر و بازدید از جنگل پاسند مازندران را دارید، این آبشار در نزدیکی این جنگل ممکن است شما را شگفت زده کند.

بیشتر بخوانید  پربازدیدترین جاذبه‌های گردشگری فرانسه


هزار جریب

هزاره جریب یکی از مناطقی است که این جنگل های انبوه در آن یافت می شود. این منطقه کوهستانی دارای مناظر بسیار زیبایی است و می تواند مورد توجه بسیاری از گردشگران قرار گیرد. این منطقه یکی از مناطق حفاظت شده گلوگا، بهشهر، نکا و کردکوی است. یکی از مهم ترین جاذبه هایی که در 1000 هکتار می توانید ببینید آبشار سامبی است.


جنگل پسند مازندران

جاده جنگلی پسند

آبشار سمبی یکی از مناظر زیبای روستای جهکش است. این منطقه جاذبه های مهم دیگری نیز برای گردشگران دارد. یکی از مهم ترین جاذبه های این منطقه غار تیره بادو است. این غار در روستای پچت قرار دارد و دارای چشم اندازهای تاریخی و طبیعی فراوانی است. در این منطقه سرچشمه کینوا نیز وجود دارد که یکی از معروف ترین منابع استان مازندران است.
با سفر به منطقه زیبای هزار هکتاری می توانید از تماشای چشمه عبدالهی لذت ببرید. در این مناطق می توانید استخرهای طبیعی را نیز ببینید. روستای زیبای کالا نیز یکی از جذاب ترین روستاهای این منطقه است. و این روستا در خود چشم اندازهای زیادی دارد.
جنگل‌های پسند مازندران نیز در نواحی اطراف خود جاذبه‌های زیادی دارد. همانطور که گفته شد مساحت هزار هکتاری با وجود دیدنی های متنوع به این جنگل ها نزدیک است. همچنین روستاهای مختلف اطراف این منطقه جاذبه های زیادی برای گردشگران دارد. کوه های سیاخانی که یکی از مهم ترین سرچشمه های آبشار این منطقه است، ارتفاعات زیبایی به شمار می رود که مورد توجه گردشگران قرار می گیرد.


عکس جنگل پسند

غارهای آهکی بخش مهمی از زیبایی های این منطقه هستند. وجود نعمت‌های الهی از جمله جنگل‌ها، مراتع سرسبز و آبشارهای مختلف در این منطقه، آن را برای گردشگران بسیار جذاب کرده و صنعت گردشگری آن را ارتقا داده است.
این منطقه یکی از مهم ترین دیدنی های بهشهر و نک برای گردشگران محسوب می شود.
کسانی که علاقه مند به سفر به این منطقه هستند می توانند تجربیات جدیدی داشته باشند. همچنین اگر قصد دارید سفری آرام داشته باشید، می توانید آرامش کافی در این منطقه داشته باشید.

بیشتر بخوانید  یکی از زیباترین آبشارهای ایران+عکس


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *