مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

جنجال ورزش برای همه در ایران مال / واکنش ایران مال به ورزش های مختلط زنان و مردان در این سریال چه بود؟

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از فارس، پس از آنکه خبرنگار فرهنگ ما با ارائه فیلمی از ورزش های مختلط مردان و زنان بدپوشش در این مجموعه از «هنجارشکنی در مجموعه ایران مال» خبر داد، ایران مال واکنش نشان داد. و اعلام کرد که با مجری خصوصی طرح قطع همکاری داشته است.

در پاسخ ایران مال آمده است: در پی انتشار ویدئویی از ورزش های دسته جمعی در ایران مال که در ماه گذشته خارج از ساعات کار این مجموعه چند منظوره تولید شد، واکنش و انتقاد جمعی از دلسوزان فرهنگی کشور را برانگیخت. ، به اطلاع می رسانیم این ضبط مربوط به یک ماه پیش است که به دلیل عدم انطباق مجری خصوصی پروژه با حساسیت مدیریت فرهنگی مجموعه منجر به قطع همکاری و تسویه حساب با مدیر مسئول گردید. .

اما چطور بعد از چند هفته و همزمان با هفته عفاف و حجاب که مراسم فرهنگی در همه جای ایرانمال برگزار می شود، چنین ویدئویی منتشر می شود تا بر تلاش و احترام عموم مردم به موازین دینی و عرفی تاکید شود. قابل تامل است

بازار بزرگ ایران (ایران مال) مفتخر است که از ابتدا سعی کرده جلوه ای زیبا از تلفیق ارزش های دینی در دو بعد مادی و معنوی باشد و خدا را شاکریم که علیرغم برخی کاستی ها با نگاهی کلان نگر در راستای جذب خداجوی ترین مردم ایران موفق شدیم اعتماد مردم شریف ایران را جلب کنیم.

اساس کار ایران مال بهسازی محیط کلیه بخشهای فرهنگی، ورزشی و تفریحی با هدف ایجاد آرامش برای خانواده ها و هماهنگی با موازین فرهنگی و قانونی کشور است.

بیشتر بخوانید  ویدیوی آخرالزمانی از لحظه برخورد صاعقه عجیب با موشک

در این راستا اقامه نماز جماعت یومیه در مساجد و تکایای این قشر و توجه به بسیاری از مناسبت های مذهبی در ایران گواه این است که حفظ ارزش های انقلاب و مبانی اسلامی در اولویت کاری این قشر قرار دارد. در پایان از پیام ها و انتقادات سازنده همه دلسوزانی که با سخنان خود اعتلای اخلاقی و فرهنگی مجموعه چند منظوره ایران مال را تضمین می کنند، تشکر و قدردانی می شود.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *