مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

جنجال بازگشت امید خلیلی به ایران و جزئیات اخراج از شبکه

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



امید خلیلی به ایران برگشته ؟


روزنامه کیهان در یادداشتی مدعی شد که یکی از مجریان شبکه من و تو همچنان پیگیر بازگشت به ایران است!


این روزنامه نوشت:

یکی از مجریان شبکه من‌ و تو در پیام خصوصی دیگری برای دوست خود در استانی غربی، بار دیگر از وی خواست؛ زمینه برگشت او به ایران را فراهم کند!

حتماً بخوانید:


علت اخراج امید خلیلی از من و تو


امید خلیلی تجریشی ملقب به طغرل خواهان بازگشت به ایران شده بود که به محض اطلاع‌رسانی خواسته وی، تلویزیون من‌وتو وی را اخراج کرد.


همچنین امید بعد از پایان ضبط برنامه جای شعر خالی نوشته بود : فصل حضورم در منوتو به پایان آمد و فصل تازه ای آغاز خواهد شد.این خبر پایانی بر همکاری وی با من و تو می باشد.


قبل از امید ، رها اعتمادی یکی دیگر از مجریان من و تو به دلیل افشای ماجرای استخدام شبکه من و تو در اینستاگرامش از این شبکه اخراج شده بود.


کیهان همچنین نوشته :

شبکه من‌وتو که با شبکه‌ای اسرائیلی دارای قرارداد همکاری است؛ به شکل محفلی اداره می‌شود و عوامل آن در نظر اربابان و کارفرمایان خود، به مانند برده‌های جنسی و عروسک‌های خیمه‌شب‌بازی هستند که به محض اتمام تاریخ مصرف‌شان، به دور انداخته می‌شوند.


بازگشت مجری من و تو به کشور


این روزنامه در خبری جداگانه همچنین نوشته است : برخی از سلبریتی‌ها تبدیل به همکاران بی‌جیره و مواجب شبکه تلویزیونی بهایی- انگلیسی من‌وتو شده‌اند. این دسته از سلبریتی‌ها با گذاشتن پست‌هایی علیه نظام دینی و دقیقاً منطبق با سیاست‌های شبکه بهایی- انگلیسی من‌وتو، باعث ذوق‌زدگی پادوهای ‌ام‌آی‌سیکس انگلیس در شبکه مذکور شده‌اند به‌گونه‌ای که در برنامه روتین عصرگاهی این شبکه ضاله، بخشی مجزا به انعکاس دیدگاه‌ها و پست‌های عوامانه و سخیف این سلبریتی‌های درجه چندم اختصاص یافته است. مضحک اینکه اغلب این سلبریتی‌ها از طریق رسانه ملی مشهور شده‌اند.

بیشتر بخوانید  زیباترین متن ها برای والدین


اما خبر دیگر درباره شبکه من‌وتو اینکه؛ بعد از تماس‌های مکرر مجری سابق من‌وتو- امید خلیلی تجریشی- با یک بازیگر در ایران و ابراز تمایلش برای بازگشت به کشور که منجر به اخراج این مجری از شبکه من‌وتو شد، حالا خبرهایی می‌رسد از یک مجری برنامه روتین همین شبکه که وی نیز در حال رایزنی برای بازگشت به ایران است. البته تمایل بازگشت به ایران همواره با اخراج پاسخ داده نمی‌شود. فریدون فرخزاد خواننده و شومن که روزگاری در تلویزیون‌های سلطنت‌طلب علیه نظام دینی فعالیت می‌کرد پس از ابراز پشیمانی رسمی ‌از فعالیت سیاسی و بیان تمایلش برای بازگشت به ایران، در خانه مسکونی‌اش در آلمان به طرز فجیعی به قتل رسید.


بازگشت امید خلیلی به ایران، اخراج امید خلیلی از من و تو


امید خلیلی کیست ؟


امید خلیلی متولد 4 فروردین 1362 در تهران مجری و گوینده ایرانی شبکه ضد انقلاب منوتو است.بیوگرافی امید خلیلی مجری منوتو و همسرش مهسا


فارغ التحصیل کارشناسی رشته هنرهای نمایشی از دانشگاه متروپولیتن لندن می باشد و خیلی ها او با نام طغرل می شناسند.


نام خانوادگی اش خلیلی تجریشی است و بچه دربند تهران است و تا 7 سالگی در آنجا زندگی کرد. در 14 سالگی به خواسته پدرش از ایران خارج شد و به ایتالیا رفت. یک سال و نیم در سوئیس زندگی کرد و بعد به لندن رفت.


فعالیت هنری خود را از دبیرستان و مدرسه Hanwell لندن شروع کرد ، سپس وارد تئاتر شد و همزمان با تحصیل در دانشگاه به مدت 8 سال کار بازیگری کرد.


امید از اولین مجریان شبکه من و تو در بدو فعالیت آن در سال 1389 بود که با اجرای شروع کرد و در کنار ندا جناب به مشهورترین چهره این شبکه تبدیل شد.

بیشتر بخوانید  وضعیت خوابگاه پسران! (طنز، خنده دار)


بازگشت امید خلیلی به ایران، اخراج امید خلیلی از من و تو


ازدواج امید خلیلی


امید خلیلی بصورت رسمی در شهریور 1398 با شخصی به نام مهسا حیدری ازدواج کرده است.


توهین امید خلیلی به کردها


امید خلیلی، مجری برنامه شعر یادت نره زمانی که متوجه شد یکی از شرکت کنندگان زن اصالتا کرد سنندج است به بیان خاطره ای توهین آمیز از حضور موقت اش در شهر کرمانشاه پرداخت.


خلیلی گفت: “من یک مدت کرمانشاه بودم و لهجه شان را هم آنجا خوب یاد گرفتم جالب است سنندجی ها به کرمانشاهی ها می گویند کردپلاستیکی، همچین کرد درست و حسابی قبولشان ندارند.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *