مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

جنایت وحشتناک در تهران/ زن میانسال به طرز فجیعی به قتل رسید

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، این مادر 50 ساله در خانه اش در غرب تهران توسط شوهرش کشته شد و جسد مثله شده او توسط پسرش در دستشویی کشف شد.

روز سه شنبه 7 تیر ماه جاری فرزندش از کشف جسد مثله شده زنی در حمام منزلش در غرب تهران به مرکز فوریت های پلیسی 110 خبر داد.

با اعلام این خبر، محمدجواد شفیعی بازپرس ویژه قتل های شعبه پنجم دادسرای جرایم جنایی به همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل حادثه شدند و تحقیقات مقدماتی را آغاز کردند.

تیم جنایی به محض رسیدن به خانه مورد نظر به دستشویی رفتند و با جسد مثله شده زنی 50 ساله که به قتل رسیده بود مواجه شدند.

به این ترتیب تحقیقات جنایی توسط بازپرس پرونده آغاز و در بررسی های به عمل آمده مشخص شد مقتول به دلیل وسواس و اختلافات دیگر توسط همسرش کشته شده و پس از اجرای این عمل مجرمانه، عامل جنایت مثله کرده است. بدن اعضای بدن توسط چاقوی آشپزخانه آسیب دیده است.

در ادامه تحقیقات مشخص شد قاتل پس از کشتن همسرش و مثله کردن جسد او از محل جنایت به مکان نامعلومی متواری شد و پسر مقتول با مراجعه به خانه با مشاهده جسد مثله شده مادرش موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام کرد.

کاوش کنید تا ابعاد پنهان کیس را کشف کنید محمدجواد شفیعی; بازپرس ویژه قتل های اداره پنجم دادسرای امور جنایی کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی برای دستگیری عامل جنایت وارد عمل شدند.

بیشتر بخوانید  راز تهیه Omicron
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *