مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

جزییاتی از حواشی زندگی نوید محمدزاده و فرشته حسینی+عکس

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

بر اساس گزارش ها شما نیوز: نوید محمدزاده اخیرا با بازی در سریال قورباغه ها بیش از هر زمان دیگری درخشید. نوید محمدزاده با فرشتخ حسینی بازیگر افغان ایرانی ازدواج کرده است و ازدواج آنها عواقب زیادی در پی داشته است. نوید محمدزاده بازیگری را از سال 1361 در کرج آغاز کرد. نوید محمدزاده عکس خود را به اشتراک گذاشت که در آن موهایش را کوتاه کرده و چهره متفاوت خود را نشان داده است.نوید محمدزاده در فیلم ابد و یک روز که نقشی ماندگار در سینمای ایران است به ایفای نقش پرداخت.

حواشی نوید محمدزاده و فرشته حسینی

فرشته حسینی چندی پیش در صفحه اینستاگرام خود به نوید محمدزاده تبریک گفت و شایعات را درباره این دو بازیگر آغاز کرد. او با انتشار عکسی از خود در کنار نوید محمدزاده در صفحه اینستاگرامش نوشت: «همیشه همینطور به یادت هستم. ایستاده بر صخره باشکوه دریا و آرامش آسمان. شما همانی هستید که با چشمان خود دیدید. چیزی که هنوز کسی نمی داند! تولدت مبارک”

نوید محمدزاده و فرشته حسینی در سریال قورباغه ها با هم بازی کردند. سریال قورباغه به نویسندگی و کارگردانی هومن سیدی و تهیه کنندگی علی اسدزاده ساخته شده است. پخش این سریال از سال 1399 آغاز شد و در فروردین 1400 به پایان رسید. در این سریال بازیگرانی چون صابر ابر، نوید محمدزاده، سحر دولتشاهی، فرشته حسینی، هومن سیدی، مهران غفوریان و آناهیتا افشار به ایفای نقش پرداختند که خودش را جذب کرد.

بیشتر بخوانید  هفت لبخند زیبای بازیگران ترک: جدال بین افرا، هانده، دمت و آیچا

عروسی نوید محمدزاده

این کارت تبریک تولد بسیاری از فعالان فضای مجازی و شخصیت های هنری را به واکنش نسبت به ویدئوی منتشر شده با ارسال کامنت برانگیخت. برخی مدعی شده اند که این زوج هنری سینمای ایران متاهل هستند. موضوعی که هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است.

همسر نوید محمدزاده

فرشته حسینی در اردیبهشت 1376 در تهران از پدر و مادری افغان به دنیا آمد. پدر و مادرش حدود 30 سال پیش به دلیل جنگ از افغانستان به ایران آمدند و در تهران ساکن شدند. ماهی سیاه کوچولو به صحنه آمد، من یک موجود احساسی هستم و غیره. نوید محمدزاده و فرشته حسینی اخیرا تمامی مجسمه های یک هنرمند افغان را خریده اند. یک مجسمه ساز افغانستانی درباره خرید مجسمه هایش توسط نوید محمدزاده گفت: روزی مشغول کار مجسمه سازی بودم که فرشته حسینی یکی از بازیگران همکارم با من تماس گرفت و درخواست ملاقات کرد. فرشتک حسینی وقتی به انبار تندیس آمد، جوان مهربانی همراهش بود که مدام قیمت مجسمه را می گرفت و به هر قیمتی که می گفتم کمی بیشتر حساب می کرد و در نهایت چند مجسمه من را با قیمت بالا خرید. قیمت

یک هنرمند افغانستانی به نام عبداللهی افزود: درست پس از فروش مجسمه ها از طریق فرشته حسینی متوجه شدم که خریدار مجسمه های من کسی نیست جز نوید محمدزاده، بازیگر «مغز کوچک زنگ زده» که به تازگی سریال «قورباغه» را بازی کرده است. فرشته حسینی کار خود را با تئاتر و نمایش آغاز کرد و در نمایش هایی چون «پرونده»، «شازده کوچولو»، «من یک ماهی سیاه کوچولو» بازی کرد. پس از آن در فیلم های «من بازیگر خوشبختم» ثمره رضایی و «رفته» نوید محمودی و چند فیلم کوتاه بازی کرد.

بیشتر بخوانید  شیوه نامه فعالیت اصناف در طرح جدید مدیریت هوشمند ابلاغ شد

فیلم سینمایی «رفته» برادران محمودی به نویسندگی جمشید محمودی، کارگردانی نوید محمودی و تهیه کنندگی جمشید محمودی اثر مشترک ایران و افغانستان با بازی رضا احمدی، فرشته حسینی و بهرنگ علوی است. نازنین بیاتی، مسعود میرطاهری، افشین اخلاقی، سیناساهیلی، محفوظ محمودی و شمس لنگرودی ایفای نقش کردند. این فیلم داستان یک فرشته و یک پیامبر را روایت می کند، داستان های عاشقانه ای که در غبار گم می شوند. او جایزه بهترین بازیگر زن را برای بازی در فیلمی از جشنواره بین المللی فیلم مراکش دریافت کرد. این فیلم طبق برنامه ریزی در هفت قسمت زندگی هفت دختر افغان و ایرانی را روایت می کند و درباره دخترانی است که قرار است جمعه شب عروسی شان برگزار شود اما هر کدام به نوعی درگیر این ماجرا هستند.

قورباغه یک سریال درام جنایی و رازآلود به نویسندگی و کارگردانی Human Sidi بود که فصل اول آن اخیراً به پایان رسیده است. حسینی در این سریال نقش لیلا را بازی می کند. داستان این سریال از این قرار است که روز چهارشنبه در سوریه، سه دوست به نام های رامین، فرید و جواد، پس از سرقت اسلحه از یک افسر مجروح، از نوری، دوست دوران کودکی رامین که ثروتمند و مرموز شده بود، سرقت می کنند، اما اتفاق بسیار عجیبی رخ می دهد. در آنجا قدرت فوق العاده اربابان (نوری) را نشان می دهد.

محمدزاده برای بازی در فیلم ابد و یک روز از سی و چهارمین جشنواره فیلم آتش نشان سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را دریافت کرد. او برای همیشه و در طول نمایش مورد توجه مردم و منتقدان قرار گرفت و موفق به کسب 9 سیمرغ بلورین (6 سیمرغ در قسمت اصلی، 2 سیمرغ – بهترین فیلم و بهترین کارگردانی – در بخش نگاه نو و سیمرغ بهترین فیلم از بینندگان شد. دیدگاه) 34 برنده جشنواره فیلم فجر شد.

بیشتر بخوانید  مالک هتل اسپیناس قصد ساخت هتل در اراضی ملی را دارد + اسناد

لانتوری با بازی نوید محمدزاده و کارگردانی رضا درمیشیان در پایان چهارمین روز جشنواره در اولین دقایق روز جمعه در برج میلاد به نمایش درآمد. این فیلم در جشنواره بین المللی فیلم برلین نیز به نمایش درآمد، اما جایزه دویچه وله، پر سر و صداترین فیلم نمایش داده شده در جشنواره فیلم فجر را نگرفت و به آرشیو جشنواره برلین پیوست.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *